יום שבת, 2 בינואר 2021

טבעול משיקה פיתוח חדשני: נאגטס עשירים בירקות עם ציפוי קרנצ'י המכיל ירקות

כאמא לארבעה ילדים אני משתדלת מאוד להעניק לילדי את הטוב ביותר- מקפידה על ארוחות מזינות ומסודרות, מגוונות ובריאות. מי שמכיר אותי  יודע שאני שומרת על אורח חיים בריא ומנסה עד כמה שניתן להנחיל זאת לילדי, על כן תמיד תמצאו אצלינו במקרר סלט ירקות ו/או ירקות חתוכים, סלט פירות ו/או פירות חתוכים.

בימים אלו טבעול משיקה פיתוח חדשני: נאגטס עשירים בירקות עם ציפוי קרנצ'י המכיל ירקות בשלושה טעמים שונים:

נאגטס ירקות כתומים המכילים דלורית, בטטה  וגזר בציפוי פריך המכיל גזר. 


נאגטס ירקות לבנים המכילים כרובית, תפוחי אדמה ובצל בציפוי פריך המכיל כרובית.


ונאגס ירקות ירוקים המכילים ברוקולי, קישוא ואפונה בציפוי פריך המכיל ברוקולי.  



אלו יהוו את הפתרון המושלם בעבורנו- ארוחה טעימה, מזינה ומעניינת בשילוב ירקות בתפריט היומי.

נאגטס הירקות של טבעול מכילים רשימת רכיבים מוכרת, עם עושר של ירקות במילוי ועם ירק בציפוי שנותן פריכיות ומשדרג את החוויה. התוצאה היא נאגטס טעימים, בעלי חווית אכילה קרנצ'ית המדמה שניצל קטן ובעצם מהווה דרך חדשה ליהנות מעושר של ירקות מגוונים שבדרך כלל נעדרים משולחן האוכל המשפחתי. נאגטס הירקות מתאימים כתוספת של ירקות לארוחת צהרים או ערב וכן יכולים להוות ארוחת ביניים מזינה במהלך היום.

לדברי יעל אורן, דיאטנית טבעול, "כחלק מתזונה מאוזנת יש חשיבות לא רק לכמות הירקות שאנו צורכים במהלך היום אלא גם למגוון. לרובינו יש קושי בגיוון הירקות וברוב הבתים משלבים בעיקר עגבנייה, מלפפון או פלפל, אבל ברוקולי, כרובית ודלורית מקבלים פחות במה. עם זאת כולנו היינו רוצים לבשל ברוקולי לילדים ושיאכלו בהנאה. אחד הרעיונות מאחוריי נאגטס הירקות שמכיל אחוז גבוה של ירקות - ברוקולי, אפונה, קישוא, גזר, דלורית וכרובית היה לא 'להחביא' את הירק אלא להציגו במעטפת בעזרת ציפוי המכיל גם ירקות וכמובן התוכן העשיר בירק, כל נאגטס וצבעו שלו, ובכך לאפשר חשיפה לירקות נוספים גם סנסורית וגם ויזואלית בתבנית יותר מתווכת וייתכן כי בהמשך תהיה הנעה לאכילת אותם ירקות בתצורות אחרות.

אמש כאשר התכוננו לארוחת הערב החלטתי לפנק את החבר'ה בארוחה ממש כמו במסעדה רק שכאן המתינה להם הפתעה טעימה ומיוחדת - נאטגס בשלל טעמים, צבעים ומרקמים- הם אהבו? הם טרפו!! לקלקו את הצלחות בשניות ספורות. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה