יום שבת, 9 בינואר 2021

עולם הפטנטים והעיצוב לבית מבית פנומה

מניחה שאתם כבר עוקבים ומכירים אותי, יודעים כי האהבה הגדולה שלי בחיים (מלבד משפחתי כמובן) זה המטבח, אני אוהבת לפנק את בני הבית במטעמים אותם אני רוקחת בשקיקה ובאהבה גדולה. לצד אלו אני מאוד אוהבת לארח, הן את בני המשפחה והן את החברים- אלו הן האהבות הגדולות שלי ועושה זאת באופן תדיר וקבוע. מאחר ואני מארחת המון אני תמיד מחפשת את המוצרים אשר יעזרו לי לערוך את השולחן בקפידה ובאלגנטיות יתרה. 

לאחרונה נחשפתי למותג של פטנטים ומוצרים מעוצבים לבית ולמטבח- פנומה זהו שמו. בפנומה  נמצא שלל פתרונות ביתיים חדשניים ויעילים ביותר שהופכים את חיי היום יום לקלים ונוחים יותר עבור כולנו. היצירות המדהימות שלהם הן תוצר של האהבה העמוקה ליצירתיות, חדשנות ויעילות.

חברת פנומה הוקמה אי שם בשלהי 2008 על ידי המעצב והיזם איתי חדד. איתי תמיד הקדיש את זמנו לפיתוח ועיצוב מוצרים ביתיים שיסייעו לשפר את חיי היומיום. הוא המשיך לרדוף אחר התשוקה שלו ולהמציא מוצרים עם ערך מוסף לצרכן. כיום, איתי עוסק בעיצוב בפיתוח מוצרים ביתיים רבי-מכר על ידי המשך יצירת פתרונות ביתיים המשקפים חדשנות עיצוב ומצוינות.

מכירים את זה שאתם מניחים סירים או כלים חמים על השולחן וזקוקים להרבה תחתיות לסירים? לא עוד! לפנומה  יש מוצר סופר מושלם- ראנר דקורטיבי ומעוצב לכלים חמים עם אפקט ההגנה , מבודד ומגן מחום של עד 180 מעלות, גם יפה וגם מגן על השולחן כאמור מפני הכלים החמים.




הראנר עם בסיס גומי טבעי לאחיזה מצויינת על כל המשטח, לא זז ונוח לשימוש, קל מאוד לאחסון וניקוי (מתגלגל ונשמר במינימום מקום).מידות 30*150 ס”מ. אני ממש התאהבתי ובמחיר שנמכר כעת (רק 72 שקלים) מתכננת לרכוש עוד כמה בקרוב.


קרש חיתוך חכם שחור- קרש חיתוך בתוצרת כחול לבן בעל מבנה ארגונומי המקל על פעולת החיתוך ותנועת היד. כמו כן לקרש יש תעלת קיבול מובנית לפינוי וריקון מהיר של המזון החתוך ואף לנוזלים שנוצרים כתוצאה מפעולת החיתוך. לקרש יש בסיס גומי מיוחד המונע את תזוזת הקרש בעת החיתוך (מה שקורה המון בקרשים מתוצרת פלסטיק ו/או גומי). נכנס למדיח הכלים ובמידות נוחות במיוחד 37.86X28 ס”מ, גובה 3.2 ס"מ.






מגב חכם לשיש גם כאן בדיוק כמו במוצר הקודם מדובר בפטנט מושלם למטבח- מגב חכם המכיל 2 פתרונות במוצר אחד, מצד אחד מגב איכותי לניקוי וניגוב משטח השיש ומצד שני גם יעה לאיסוף לכלוך מהכיור עם חורים לסינון הנוזלים. נוח וקל במיוחד לשימוש ולדעתי מוצר חובה בכל מטבח. גם כאן בדיוק כמו המוצר הקודם מדובר בתוצרת כחול לבן, ישראלי.

 


באתר פנומה ניתן למצוא עוד שלל פתרונות מקסימים ומיוחדים למטבח, כאלו שלא תמצאו בכל מקום. שלל המוצרים סופר איכותיים וכאמור כפי שציינתי מעלה ברובם תוצרת כחול לבן, גאווה ישראלית מהבית. 

משלוחים חינם ברכישה מעל 200 שקלים (יש אפשרות לאיסוף עצמי), זמן הגעת המשלוח עד 4 ימי עסקים. 

רכשתם מוצר והתחרטתם? פנומה מאפשרת לכל לקוח שירצה להחזיר מוצר תוך 30 יום, מכל סיבה שהיא וכל עוד הוא באריזתו המקורית שטרם נפתחה ובצרוף קבלה מקורית. יש אופציה להחלפת מוצר או להשבת כספכם לפי אופן התשלום בו התבצעה העסקה!

ושלא תגידו שאני לא דואגת לכם, גם הפעם דאגתי לכם לקוד קופון ייחודי לקוראי הבלוג שלי בו תקבלו הנחה נוספת של כ-20% הנחה בהקלדת קוד קופון fanno20.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה