יום שני, 11 בינואר 2021

הצטרפו לחגיגה עם הפלאפל שלנו

 בימי הסגר שגרת ה"אמא אני רעב", "אמא בא לי משהו טעים", "מה יש לאכול?", "מה יש לנשנש?" חוזרת ובגדול, לא משנה באיזו שעה ובאיזה מצב הם נמצאים הם מחפשים אחר משהו טעים כזה או אחר. כל רגע מישהו אחר פותח את המקרר, בחיי, עד מתי? אמש החלטנו שפותחים דוכן פלאפל עם פלאפל חם טרי וטעים, סלטים, ציפס, פיתות טריות, מישהו צריך יותר מזה?


את התערובת לכדורים קיבלנו מהפלאפל שלנו אשר מציעים בימים אלו תערובת פלאפל ביתית ללא גלוטן וחומרים משמרים. מדובר בתערובת טרייה, טעימה, איכותית ומפנקת במיוחד.

בימים טרופים אלו מציעים 2 אופציות לחבילות מפנקות ואיכותיות:

האופציה הראשונה:
קילו וחצי תערובת פלאפל טרייה ללא גלוטן לטיגון ואפייה עד 100 כדורים ויותר!
ובנוסף המכשיר האמיתי והמקורי להכנת כדורים,
כולל משלוח עד הבית!
כל זה ורק ב-80₪!




האופציה השניה:
ערכת הכנה לארוחה משפחתית מבלי לצאת מהבית כלל.
הערכה כוללת: חצי קילו תערובת פלאפל טרייה ללא גלוטן לטיגון ואפייה + מכשיר מקורי להכנת כדורים + 5 פיתות חמות, טחינה הר ברכה, חמוצים, חריף, עמבה + משלוח עד הבית!
כל הטוב הזה אך ורק ב80₪!




אז אמש כאמור החלטנו לפתוח דוכן פלאפל, קצצתי סלטים, טיגנתי ציפס, טיגנתי את כדורי הפלאפל והתענגנו על כל ביס וביס. ראשית ולפני הכל חייבת לציין כי התערובת סופר טעימה, איכותית וקצוצה גס בדיוק כמו שאני אוהבת עם שלל ירק והמון חומוס- וואו, זה היה טעים!! אין לי ספק כי המנה אמש התעלתה על כל מנה שאכלנו בפלאפליה השכונתית וכאן כמובן אני יודעת שהכל טרי, איכותי וטעים.





אז חברים אם גם אתם אוהבים ומעריכים פלאפל טוב זה המקום בעבורכם, הכנסו לדף הבית של הפלאפל שלנו  ו/או התקשרו עוד היום לרוית 0543550999, הזמינו והתפנקו, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה