יום רביעי, 13 בינואר 2021

 חורף, קיץ, סתיו, אביב - לא חשוב מהי עונת השנה אצלינו תמיד יש דרישה וחשק לגלידה. עכשיו בימי הסגר בהם כולנו ספונים יותר ויותר בבתים הדרישה ל"משהו מתוק", "משהו מנחם" גבוהה עוד יותר ועל כן לפחות פעמיים בשבוע אנו מזמינים גלידה הביתה. אמש בשעת ערב מוקדמת התפנקנו לנו עם גלידת וניליה- גלידה סופר איכותית, מפנקת ועם שלל טעמים מיוחדים במיוחד.

אמש קיבלנו את המשלוח מסניף פתח תקווה (בהמשך אפנק עם קוד קופון שווה במיוחד). תושבי פתח תקווה אני בטוחה כי אתם מכירים את הסניף המקומי שלנו וכי יודעים על מה אני מדברת מבחינת איכות, טעמים ושירות. 




כלל חומרי הגלם מהם מכינים את הגלידה המקומית לוקטו הן מרחבי העולם והן מתוצרת חקלאית ישראלית מקומית . כאן ניתן למצוא מבחר טעמי גלידות על בסיס שמנת, יוגורט, סורבה, גלידות ללא תוספות סוכר ואף גלידות טבעוניות. המרכיבים משולבים עם ידע רב ושיטות עבודה מסורתיות ומודרניות המושפעות מהסגנונות האיטלקי והצרפתי לכדי גלידה ארומטית במרקם קטיפתי. כל הגלידות נרקחות ממוצרי חלב טריים ושמנת מלאה, משלבות פירות ארץ ישראליים טריים ובשלים שנקטפים במיוחד עבור וניליה, מזנים ארומטיים הנבחרים בקפידה ממיטב אזורי הגידול.

כפי שציינתי מעלה יש מבחר רחב של טעמים מיוחדים, מרקמים וניחוחות, כולם כאן ימצאו את מבוקשם - הקטנים והגדולים.



קבלו הצצה למשלוח המפנק , הטעים והמיוחד שלנו שחוסל בשניות ספורות על ידי כלל בני הבית:







ושוב, כהרגלי גם הפעם מפנקת אתכם בקוד קופון ייחודי לקוראי הבלוג,  בהזמנת משלוח מסניף פתח תקווה תינתן הנחה של 10% בהצגת קוד קופון 6044207 (מינימום הזמנה 69 שח)- הקופון תקף עד סוף ינואר.

תהנו!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה