יום שבת, 9 בינואר 2021

מארז פיקניק בוכרי מפנק במיוחד

יום חמישי רגע לפני שהסתיים לו השבוע והתחיל סגר נוסף החלטנו אני והזוגי לקחת פסק זמן מהכל. נטולי ילדים ודאגות יצאנו לגינה הביתית לדייט זוגי כיפי במיוחד עם מארז פיקניק בוכרי עשיר וטעים במיוחד מבית מסעדת אלאדין

מסעדת אלאדין הינה מסעדה בוכרית עממית ואותנטית שקיימת כבר כ-14 שנים ברחוב ברודצקי 15 רמת אביב. מציעה מגוון רחב של מאכלים בוכרים אותנטייים וביתיים, שיפודי בשר איכותיים, פיתות עבודות יד ועוד ועוד. בימים אלו בהם הקורונה הינה מנת חלקנו צוות המסעדה חישב מסלול מחדש ומשיק את מארז הפיקניק המפנק והסופר איכותי.




מארז פיקניק זוגי מגיע בארגז גדול גדוש בכל טוב ביניהם ניתן למצוא: סיר אושפלואו, דושפרא ומרק אשר מחרים ביניהם יחד, 2 מאפים האחד במילוי תפוחי אדמה והשני במילוי פיטריות, 2 סוגי חמוצים של אבא- מלפפונים חמוצים וירקות כבושים וכמובן לצד כל אלו יין אדום ואיכותי שיעשה לכם את הפיקניק, כל זאת במחיר מפתיע של 249 ש"ח בלבד. 












ניכר כי מי שהכין את המארז חשב על הפרטים הקטנים והגדולים, הן מבחינת האוכל , הן מבחינת הטעמים והן מבחינת הציוד הנלווה, אפילו כוסות ליין צורפו למארז המפנק. כלל התבשילים והמאפים טריים וסופר איכותיים, נעשו ביד רמה ובמקצועיות יתרה.  אין ספק כי הוכנו מחומרי הגלם הטובים ביותר שיש לשוק להציע.

אז פרסתי מפה, השקנו כוסות וישבנו לנו כאילו ואנו במסעדה בוכרית קטנה ורומנטית זה לצד זו והתענגנו על כל ביס וביס. הטעמים אותנטיים מאוד והזכירו לנו בית.  

האושפלאו נהדר- האורז דביק בדיוק כמו שאנו אוהבים, הבשר מוגש כאן בנדיבות ומבושל היטב. המאפים דקיקים וממולאים בשפע רב. כיסוני הדושפרא עשויים בעבודת יד וכל כך טעימים וממכרים , גם הם מלאים במילוי בשר מתובל בדיוק כמו שאנו אוהבים ובליווי המרק שצורף יצרו מנה נהדרת לחיך. חמוצי הבית עשויים בדיוק כמו שאנו אוהבים והיין מושלם אשר הקפיץ את הארוחה.

מודה, מתגעגעת לימי השגרה בהם טסנו בעולם, חווינו טעמים, נהננו מקולינריה משובחת הן בארץ והן בעולם אך לפחות בימים אלו בהם שגרתנו השתבשה עלינו בעלי המסעדות חושבים עלינו ומחשבים מסלולים מחדש, אין לי ספק כי אנו נחזור למסעדת אלאדין ונחשף לטעמים הנוספים שיש להם להציע הן במשלוחים והן בביקור במסעדה לכשיתאפשר הדבר. 

המסעדה כשרה.

משלוחים לכל איזור המרכז.

אז חברים אם גם אתם כמונו אוהבים את המטבח הבוכרי הכנסו עוד היום למסעדת אלאדין או התקשרו לנייד 052-4859060, הזמינו משלוח ותהנו ממטעמים נהדרים בטעמים מופלאים ואותנטיים במיוחד. הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה