יום רביעי, 13 בינואר 2021

מהיום לא קונים חתול בשוק- מהיום קונים מוצרי טיפוח בהתאמה אישית עם דנה טל


איך אתן רוכשות את מוצרי הטיפוח שלכן? האם אתן סומכות על הדיילות בסופר פארם? או שמא נאמנות לקוסמטיקאית שלכן? האם אתן רוכשות באתרי האינטרנט השונים ומנסות כל פעם מוצר אחר? מודה ומתוודה, אני נאמנה למספר מותגים כבר שנים רבות אבל לזה הגעתי לאחר המון ניסיונות בהם ניסיתי שוב ושוב מוצרים. מוצרים שרובם נזרקו לפח כי לא הועילו או אף עשו נזקים רבים לעור הפנים שלי.

לאחרונה נחשפתי לאתר אבחון אונליין המציע מגוון מוצרי טיפוח של הקוסמטיקאית דנה טל (אגב, היא גם שותפה בכתיבת ספר לימוד מקצועי רשמי של משרד הכלכלה בתחום הקוסמטיקה, מרצה ומלמדת). מדובר בפיתוח ישראלי מקורי: סדרת מוצרי טיפוח מודולרית ומינימליסטית לפנים בשם IM, של הקוסמטיקאית דנה טל, המותאמים אישית בעזרת אבחון אונליין של סוג העור.

 כלל המוצרים מותאמים לכל לקוחה ולקוחה באופן אישי לאחר שעוברים תהליך אבחון אונליין מקורי המבוסס על העיקרון "פחות זה יותר".





חייבת לציין עוד לפני שאספר על המוצרים המעולים (לאחר ניסיון של שבוע וחצי) שהרעיון של אבחון מקצועי באונליין הוא פשוט מושלם, רעיון גאוני במיוחד בימי הקורונה. מהיום ניתן לקבל איבחון אונליין סופר מקצועי  בחמש דקות בלבד ולקבל מוצרים המותאמים לי אישית ולא סתם ממקום של ריווחיות או מכירות ובעיקר בזבוז של המון כסף. יש שאלות מאוד מקצועיות באבחון, שאלות שגורמות לנו לעצור רגע, לחשוב באמת על שגרת הטיפוח, על מצב העור. בסיום האחרון מוצעים אך ורק 4 מוצרים שמתאימים כאמור לעור הפנים שלי ביניהם: ג'ל ניקוי, קרם לחות (במקרה שלי קרם לחות קל), סרום וקרם לחות עם מקדם הגנה.










דנה מייעצת באתר כיצד להפוך כל מוצר לרב שימושי (לדוגמא קרם פנים שמתאים גם כקרם עיניים ועוד). עוד דבר שמאוד אהבתי : כלל המוצרים מוצעי במיכלי פלסטיק שניתן למחזר , ההסבר מודפס על נייר ממוחזר והם ללא קופסה (שבלאו הכי נזרקת).

ועכשיו כפי שציינתי מעלה קיבלתי מארז עם ארבעה מוצרי טיפוח מעולים שהחלטתי שאני חייבת לנסות עוד בטרם משתפת אתכן הקוראות היקרות שלי. לאחר האבחון כאמור קיבלתי 4 מוצרים מעולים: 




I AM HAPPINESS - FOAMY CLEANSING GEL- ג'ל ניקוי מקציף, עדין ויעיל, לניקוי יומיומי של עור פנייך, מסיר איפור והפרשות שומניות מעורך ומותיר אותו נקי, נעים וללא תחושת יובש קשה. מתאים לכל סוגי העור. אינו מכיל.SLS. ג'ל נעים מאוד למגע , מעורר את העור ומותירו נעים ורך.

 מחיר: 82 ש"ח.



I AM LOVE - LIGHT CREAM- קרם קל ועדין, המתאים גם אם עורך רגיש ביותר. בעל מרקם קל הנספג במהירות מבלי להשאיר שומניות או ברק. מכיל אלוורה. קרם קליל ונעים מאוד, השתמשתי בו בערב והיה פשוט מושלם.

מחיר: 146 ש"ח. 




I AM GREATNESS - VITAMIN C SERUM- סרום ויטמין ,Cשקוף, קליל ובעל טקסטורה שומנית עדינה, הנספג במהירות וגורם לעורך להיות רך וקטיפתי. מכיל נגזרת של ויטמין C מסיסת שמן, אשר עמידה יותר בפני חמצון ומאפשרת לחומר להישאר פעיל לאורך זמן ולהיספג בעור בצורה איכותית יותר.  באופן אישי לא משתמשת הרבה בסרום אך חייבת לציין כי כאן הסרום הזה פשוט מושלם, הותיר את העור כל כך נעים וזוהר- מושלם!

מחיר: 176 ש"ח.

I AM SUNNY DAYS SPF30 - MOISTURIZER + DEMI MAKEUP -קרם לחות עם מקדם הגנה SPF30 ודמי מייקאפ, עומד בתקינה החדשה 2014 של משרד הבריאות לגבי הגנה מ-UVA/UVB - SPF 30. קרם עדין ,ALL IN ONE המתאים לשימוש יומיומי בשעות הבוקר. הקרם משפר את רמת הלחות בעור, מגן מפני קרני השמש, נותן כיסוי עדין ומאחד את גוון העור. קרם סופר קליל ונעים, השתמשתי בו כל בוקר לפני היציאה מהבית, בזכות מקדם ההגנה יצאתי שקטה ונינוחה יותר.

מחיר: 154 ש"ח.


האתר של דנה טל מציע טיפים איך לא להעמיס על מדף הטיפוח בבית ועל הכיס, עונה לשאלות ומכיל פרטים על כל אחד מהמוצרים. חייבת לציין שנהנתי הן מהאבחון, הן מהטיפים והן מהמוצרים הסופר איכותיים, ממליצה בחום. 

אז נשים יקרות אם גם אתן מחפשות את המוצר הבא, את הטיפים המקצועיים ברמה הגבוהה ביותר הכנסו עוד היום לאתר הבית של דנה , עברו אבחון מקצועי וקבלו מוצרים סופר איכותיים עד הבית, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה