יום חמישי, 7 בינואר 2021

מתפנקים ונהנים עם Maya's cooking

לפני כעשרה חודשים בפרוץ נגיף הקורונה לחיינו חשבתי לתומי כי לאחר חודש/ חודשיים נחזור לשגרת החיים הרגילה שלנו. לצערי לא כך הדבר וכי מיום ליום נראה שהקורונה כאן כדי להשאר. אין יותר מידי בילויים מחוץ לבית ושגרת היומיום שלנו הפכה לדוחקת שכוללת בית ועבודה בלבד! החלטתי ! אני לא נותנת לשגרה לדכדך אותנו ודואגת לדייטים שווים ומהנים גם בבית הפרטי שלנו. אמש הזמנו מארז פינוקים שווה ומיוחד Maya's cooking, מה אגיד ומה אומר? מארז ענק שכולו טוב ורק טוב! 



כבר בעיון בדף של מאיה המקסימה מ-Maya's cooking התרשמתי מהאיכות הגבוהה שניכרת בכל תמונה ותמונה ואכן כך הדבר. אמש כאמור הגיע משלוח מפנק עם מארז בראנץ שכולל כל טוב. מאיה הינה שפית וקונדטורית מתמחה באוכל ביתי ועוגות בחסד עליון. 









מארז הבראנץ כלל: סלט קפרזה טרי ורענן, סלט יווני עשיר ורענן , גבינת גאודה, זיתים, קיש פיטריות אישי, גריסיני ביתי, בריוש עם גבינות, קרנץ שמרים עם שוקולד, מאפי קינמון בזיגוג קרמל, תותים ואוכמניות, ריבה ביתית, שוקו מבוקבק, שמן זית, רוטב פסטו, לימון- ניכר כי מאיה חשבה על כל פרט ופרט וכי המארז נארז באהבה גדולה מאוד.












כפי שאתם בוודאי רואים הכל טרי, רענן ומפנק מאוד. שלל המאפים הגיעו חמימים עדיין והכל כל כך טעים , עם טעמים וניחוחות של בית. כלל חומרי הגלם באיכות גבוהה מאוד וכי אצל מאיה אין פשרות!! בכל 

מאיה מכינה שלל מארזי בראנץ מפנקים, עוגות, עוגיות, מגשי פירות, קינוחים ועוד ועוד. אז אם גם אתם רוצים לפנק את יקירכם ו/או להתפנק עם שלל פינוקים קולינריים איכותיים זה המקום בעבורכם, הכנסו לדף הפייסבוק של Maya's cooking או לחילופין צרו עם מאיה קשר בטלפון שמספרו: 054-456-8166, הנאה מרובה מובטחת לכם מילה שלי!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה