יום שני, 18 בינואר 2021

הבר הביתי שלי עם מוצרי Good Stuff

ככל שעוברים הימים אנו מוצאים כי התרגלנו לשגרת הקורונה, בסיום כל ערב אני והזוגי מוצאים את עצמנו מתכרבלים על הספה מתחת לשמיכה יחדיו אם זה עם כוסית של משקה איכותי או שמא בירה/סיידר לצד ארוחה דשנה שהכנתי ו/או פינוקים מעניינים שהגיעו. 

לאחרונה נחשפנו  למותג מיוחד במינו, מותג עם המון משמעות מעבר למה שהם מציעים למכירה- Good Stuff- מבשלת בירות , סיידרים ולימונדה במבחר טעמים. 

בין שלל המוצרים ניתן למצוא כאמור בירות עתירות אלכוהול ללגימה איטית ורגועה או IPA קלילות לישיבות עם החבר'ה. צוות המבשלה חקר, ניסה , טעם והתנסה מה שהוביל אותם להפוך למבשלת הקראפט היחידה בישראל היוצרת בירות, סיידרים, לימונדות אלכוהוליות והיצע רחב של תזקיקים בעבודת יד ובאיכות יוצאת דופן.

כפי שציינתי מעלה למותג יש משמעות וחזון שלא נמצא במקומות אחרים, כאן החבר'ה לא הסתפקו רק בליצור טעמים ייחודיים ונפלאים  וזאת מאחר והם מאמינים בלבשל עם תכלית, לבשל עם מטרה.  תנועת The Good Stuff לא התחילה כיוזמה של חברה, ארגון או תאגיד. היא התחילה כי הבעלים הינם שני אבות. שני אבות שאכפת להם מהעתיד ועל כן הם  מתחייבים לייצר משקאות טעימים ולתרום חלק מהרווחים למען מטרות חברתיות וסביבתיות.

מייסד המבשלה אשר צימבל יצא למסע בעקבות המתכונים המושלמים ושיטות הבישול המדוייקות ביותר לבירות המוערכות והאהובות, אחרי ששיתף פעולה עם המבשלות המובילות בישראל הוא הגשים חלום ופתח מבשלת בוטיק מגוונת בבירות עם טעמים עשירים מהמתכונים שבנה במשך שנים.

בין שלל הבירות נוכל למצוא: 
פייל אייל שיפון,בסגנון אמריקאי קלאסי, נוכחות כשות אמריקאית וטעמי אשכוליות אורן אננס וחבית אלון, איזון מדויק של מרירות ומתיקות.
בוק- לאגר גרמנית חזקה וקהה,גוון עמוק, תעמי דשנים פירות יבשים וקינוחים,7.5% אלכוהול, מוגשת בכל טמפ'.
חיטה בלגית מודרנית,תערובת תבלינים שמהודקים בעזרת טעם עדין של עץ אלון,דיוק צבע וקצף, מומלץ להגיש קר.
האירית האדומה, מאלט הופ מתונה, קלית שעורה מדוייקת, טעמי עץ אלון, איזון טעמים מושלם.

אז מה היה לנו? אנחנו קיבלנו לסקירה אישית ארגז מלא כל טוב - מיקס של כל הבירות, הסיידרים והלימונדות האלכוהוליות . זהו למעשה ארגז עם 24 בקבוקים מהבחר העשיר. מאחר וכל אחד אצלינו אוהב משהו אחר מאוד התחברנו לסגנון המיקס, כך כל אחד ימצא את מבוקשו. הזוגי שחובב בירות בכל הסוגים ובכל הטעמים פשוט התמוגג מכל בקבוק שנחשף אליו, טעמים מאוד מקוריים וייחודיים שלא טעם קודם לכן. אני ובנותי מאוד אוהבות את סגנון הסיידרים והלימונדות האלכוהוליות ולכן מאוד אהבנו את הזאנ'ר הזה. כאן קיבלנו טעמים שלא טעמנו עוד קודם לכן, לכל אחד הייתה את הנגיעה והטאצ' האישיים והייחודיים למבשלה ולא כמו שאר המוצרים שתמצאו בסופר. עוד הגיע במארז בקבוקון של ערק תוצרת בית- הזוגי שחובב אניס מהארץ ומהעולם פשוט התמוגג מכל שלוק ושלוק וממש התבאס שהבקבוקון הסתיים לו כל כך מהר.  את הערק הביתי של המותג הם מתבליםל רק עם כוכב האניס, בלי תמציות טעם, בלי תוספים, בלי בלבולי שכל.





בירות:
"קלין ביץ'" בלונד
"פירסט אייד" אמבר אייל
"אדוקיישן" IPA
"וורמט" אימפריאל סטאוט
נייפה - ניו אינגלנד IPA


לימונדה אלכוהולית- משקה מרענן מלימונים טריים, ללא דגנים, איזון מדויק בין חמוץ למתוק:
לימונדה קלאסית
לימונדה חמוציות

סיידר אלכוהולי-  סיידר תפוחים מתקתק ופירותי, ללא תוספת סוכר וללא דגנים:
סיידר מתובל
סיידר מתוק
סיידר יבש





אז חברים אם גם אתם מחפשים אחר החידוש הבא, אחר המוצרים שלא תמצאו בכל מקום והכי חשוב מותג עם חזון מאחוריו זה המקום בעבורכם, פנו עוד היום ל-Good Stuff והזמינו עד הבית את הפינוקים הכי שווים בשוק. הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

כתובת:
איזור התעשיה שורק (נחם), בית שמש
טלפון להזמנות:
054-338-6323

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה