יום רביעי, 20 בינואר 2021

המתנה המושלמת לט"ו בשבט

ממש עוד רגע ומבלי ששמנו לב מגיע לו ט"ו בשבט, מניחה שהשנה לא יתקיימו נטיעות כמידי שנה אז אנחנו החלטנו בחיק המשפחה המצומצמת לשתול ולנטוע צמחים ועציצים חדשים בגינה הביתית. מלבד זאת כמובן את ערב החג נסב כולנו מסביב לשולחן עם מבחר פירות יבשים מפנקים.

מי שמכיר אותי יודע שאני לא צריכה יותר מידי סיבות על מנת לפנק את בני הבית ,המשפחה, החברים והסובבים אותנו. הפעם לרגל החג החלטתי לפנק את מורתו של בני. לטעמי אנחנו לא מעריכים מספיק את הצוות החינוכי העובד ועומל מאוד קשה בימים טרופים אלו- אם זה בזומים, אם זה בשיחות אישיות עם התלמידים (ועם ההורים) , אם זה בדאגה אישית לכל תלמיד ותלמידה ולכן השנה החלטתי שאני חייבת פשוט להגיד תודה!!



נכנסתי לאתר של אהבה קטנה המותג האהוב עלי והזמנתי בעבורה עציץ עם כיתוב והקדשה אישית. בעציצים המיועדים לט"ו בשבט ניתן לבחור בין סוגי הזרעים השונים:  בזיליקום, נבטי ברוקולי או עגבניות שרי. העציץ הינו בקוטר 9 ס"מ ובגובה 8.5 ס"מ,  מכיל אדמה מדושנת וזרעים, מגיע עם הוראות השקייה וטיפול. יש אופציה לעשרה עיצובים מקסימים ומיוחדים.

מחיר: 46 ש"ח

דוגמאות לכיתובים ברוח החג והזמן:
משהו טוב מתחיל לצמוח
זרעים של בריאות
כאן צומחת אהבה
תודה שאת עוזרת לי לצמוח
בזכותך אני פורח


אז אם גם אתם מחפשים את המתנה האישית, עם הנגיעה והטאצ' המיוחדים רק לכם הכנסו עוד היום לאתר של אהבה קטנה והזמינו מתנה מפתיעה ומעניינת. ממליצה בחום.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה