יום שני, 25 בינואר 2021

עוזרי חקלאות ישראלית עד הבית

 

טוב שיצא מהקורונה זה שרבים מאיתנו למדו להכיר את החקלאים מקרוב, אם פעם זה היה מנת חלקם של המסעדנים והמלונות הלוא שכיום השוק פתוח לכולנו ואנו למדים מיום ליום להכיר ולהעריך סחורה חקלאית איכותית מהי.

לאחרונה זכיתי להכיר את שמרית מעוזרי חקלאות ישראלית אשר משווקים עד אלינו לפתח הבית פירות טריים ומובחרים שנקטפו באותו הבוקר מחקלאי ארץ ישראל. כך הם למעשה מגשימים את חלומם וחזונם - מצד אחד מספקים לנו הצרכנים סחורה איכותית וטרייה ומנגד עוזרים לחקלאות הישראלית לשמור על הגחלת.



ביום חמישי האחרון ממש רגע לפני בישולי והכנות השבת הגיע משלוח עמוס כל טוב עשיר בירקות ופירות סופר טריים שרק נקטפו וכבר הגיעו אלי הביתה , בין שלל המוצרים מצאנו: תפוחים, קיווי, בננות, אננס, תותים, תפוחים, קלמנטינות, פומלה,אבוקדו, ראשי שום ועוד ועוד...






מי שהזמין פעם סחורה מהחלקאים יודע כי אין בכלל מה להשוות בין הסחורה הזו לסחורה שנקנית בסופרים השונים, הטריות, הטעמים, אין כלל השוואה. הסחורה הזו אף נשארת לאורך זמן (באופן אישי אצלינו אוכלים המון פירות וירקות אז לא נשאר אצלינו הרבה אך עדיין מה שנשאר מחזיק זמן רב במדף). גם כאן קיבלנו סחורה סופר טרייה, טעימה, איכותית ומפנקת.









עם התפוחים הנהדרים הכנתי עוגה נפלאה לשבת:

מצרכים:
שש תפוחים גדולים קלופים וחתוכים לפלחים דקים
כפית גדושה קינמון
שתי כפות סוכר חום
כוס קמח כוסמין
כפית אבקת אפיה
כוס סוכר חום
שקית סוכר וניל
חצי כוס שמן
שלוש ביצים
אגוזים/צימוקים/חמוציות


אופן ההכנה:
מחממים את התנור לחום בינוני ומשמנים תבנית אפיה
בקערה מערבבים את התפוחים עם שתי כפות הסוכר והקינמון
מסדרים את התפוחים בתבנית ומפזרים אגוזים.
מערבבים את שאר המצרכים לכדי בלילה ושופכים על התפוחים
אופים כ 40 דקות, מקררים ומפזרים אבקת סוכר




צוות עוזרי חקלאות ישראלית ישמח להגיע לבניינים/מקומות עבודה/לשכונה/ מושבים. המשלוחים איזור החלוקה לאנשים פרטיים הינו באיזורי תל אביב , רמת גן , גבעתיים. אם זה אזורים אחרים אז ממליצה להארגן קבוצת רכישה שכוללת מספר שכנים או אנשים במקום עבודה ותקבלו משלוח סופר איכותי, טעים וטרי.

חברים ממליצה בחום, זו סחורה אחרת, לא מה שאתם מכירים, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

עוזרי גם מכינים לכם קינוח בריא, טעים וטרי שיפאר את שולחן החג בבית או בהרמת כוסית במשרד- מגשי פירות צבעוניים ואיכותיים. תוכלו להזמין מגש לעצמכם או לשלוח מגש כמתנה מפנקת ומשמחת לאנשים שאתם אוהבים במיוחד.

מגש לכ- 10 סועדים- 290₪.
מגש לכ- 5 סועדים- 200₪.
מגש זוגי- 150₪.

לפרטים, הזמנות וקבלת מחירי פירות:
שמרית 0524845414

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה