יום ראשון, 3 בינואר 2021

לחם בית - אוכל טריפוליטאי אותנטי וטעים במיוחד

כטריפוליטאית גאה אני מכינה המון את מטעמי העדה, כמעט בכל יום שישי תמצאו אצלינו קוסקוס עם טבחה כזו או אחרת, מפרום, דגים בסגנון  חריימה ועוד ועוד. אני עוד זוכרת את הסירים הענקיים שסבתי עליה לשלום הייתה מכינה , בכל יום שישי כל ילדיה היו מתכנסים בסלון המשפחה הקטן באים לאכול את צלחת הקוסקוס והמפרום, לוקחים משלוח הביתה לשאר בני המשפחה ונהנים מזמן איכות משפחתי. מאז הבטחתי לעצמי שכך גם אצלי יהיה ובכל יום שישי מתכנסים כל בני המשפחה יחדיו לארוחת שישי (ואף כל אחד לוקח את קופסאות האוכל שלו).

את מסעדת לחם בית השוכנת באור יהודה אני מכירה עוד מגלגולה הקודם וכבר מזה זמן מה אני מבטיחה לעצמי ביקור חוזר, ממש לאחרונה החלטתי שהזמן הגיע וקפצתי לבקר ולהכיר את חיים הבעלים של המסעדה מזה שמונה שנים. 

במסעדת לחם בית מגישים את מטעמי המטבח הטריפוליטאי-לובי, כולל אפשרות לפתוח את היום עם בוקר טריפוליטאי, להתענג על חריימה אותנטי, על כריכים בלחם פראנה אוורירי ועל מגוון תבשילים עשירים. מהפינוקים הטריפוליטאים של מסעדת לחם בית ניתן ליהנות במסגרת עסקיות משתלמות ואפילו לקחת הביתה ובימים טרופים אלו אף ניתן להנות ממשלוחים עד הבית (בימי א'-ה' באיזור אור יהודה  והסביבה ובימי שישי אף לכל איזור המרכז והשרון).



בימים אלו בהם המסעדות לא פתוחות לישיבה במקום ניתן להגיע לאסוף משלוחים של ארוחות עיסקיות מפנקות  ובימי שישי להנות משוק אוכל עשיר ומלא בכל טוב.  ביום שישי האחרון הגעתי לביקור בעת שכל הסירים מלאים בכל טוב- תבשילי קדרה, ממולאים, תבשילים צמחוניים, קובות במגוון רחב של טעמים ומרקמים, מטוגנים, מבחר סלטים, קינוחים ועוד. אם יש משהו שכבש אותי זה המגוון הסופר רחב שיש למקום להציע, אין לי כלל ספק כי כאן כל אחד ימצא את מבוקשו. 






























המטבח הטריפוליטאי ניחן בתיבול עז וחריף, כאן שלל המטעמים מתובלים בתיבול המסורתי והאותנטי אך יחד עם זאת לא חריף מידי , לא מלוח מידי ולא עז מידי - מה שגורם לשלל המטעמים להתאים לכולם! החבר'ה שלי בני הבית הסופר בררניים ומפונקים הכתירו את משלוח האוכל כטעים במיוחד עם הטעם של הדודות הטריפוליטאיות - מבחינתי זה סמל ההצלחה. הכל סופר טרי, סופר נקי וסופר איכותי. אין לי כלל ספק כי הכל נעשה כאן באהבה גדולה ומחומרי הגלם באיכות הטוב ביותר.

עוד ניתן למצוא מעבר לתבשלים המפנקים והטעימים את מבחר מוצריו של תומר תומס, קמחים מיוחדים, פסטות, ממרחים, שמן זית, שימורי עגבניות ועוד ועוד.  






אז חברים אם גם אתם אוהבים אוכל טריפוליטאי, מבינים איכות מהי ורוצים להתפנק זה המקום בעבורכם, מצרפת בעבורכם את המחירון לארוחות עיסקיות המוגשות מידי יום בימי א'-ה'. 



אתם עוד פה? רוצו לבקר, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! 


כשר בהשגחת רבנות אור יהודה
כתובת:
שדרות מרדכי בן פורת 58, אור יהודה
טלפון להזמנות:
073-7829231
שעות פתיחה:
ימים א'-ה'
בין השעות 11:00 עד 16:00
ימי שישי:
08:00 עד 15:00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה