יום שלישי, 5 בינואר 2021

קולגן פלוס לחיים טובים יותר


רגע לפני שנכנסתי לעשור החמישי של חיי קיבלתי החלטה- לעשות שינוי משמעותי! שינוי באורח החיים שלי! השלתי כ-26 קילוגרמים ממשקל גופי, התחלתי להתאמן, התחלתי לטפל בעור הפנים באופן קבוע והחלטתי שבנוסף לכל אלו אני מתחילה ליטול תוספי מזון כגון קולגן.

מודה, לא ממש הכרתי את התוסף אך שמעתי כל כך הרבה ריקושטים מכל כיוון שהחלטתי להתחיל ולהשתמש, עד מהרה חשתי בתוצאות החיוביות שהעניק התוסף לגופי אך לצערי בלי שום סיבה מהותית הפסקתי את השימוש בתוסף.

בימים אלו נחשפתי למותג חדש - קולגן פלוס - מותג וותיק אשר נוסד בשנת 2012 על ידי רון וינברג – מייסד ומנכ״ל המותג. רון מגיע ממשפחה של יבואני ויצרני ג׳לטין. עוד כנער, היה מגיע לסייע לאביו ז״ל במשרדו ועם השנים נכנס לעסק המשפחתי. במהלך פגישת עסקים אצל אחד מספקי הג״לטין שלהם, נחשף לאחד מתוצריו – הקולגן, נדהם מהעובדה שרכיב יחיד זה יכול לספק לגוף יתרונות כה משמעותיים. כאשר ראה במו עיניו את תוצאות הקולגן אצל אנשים הקרובים אליו, שסבלו מכאבי פרקים, מאוסטיאופורוזיס ומתופעות הזדקנות שונות, החליט שהוא מוכרח ליצור קו מוצרי קולגן שיספק ערך מוסף אמיתי לאוכלוסייה.



מאז עברו המון מים בנהר וכיום לקולגן פלוס יש קו ייצור עם תוספי תזונה, מוצרי קוסמטיקה ומוצרים המיועדים לספורטאים. לפני כשבועיים קיבלתי מארז עשיר במיוחד עם שלל מוצרים מפנקים שעשו עימי חסד. אני נוטלת את התוסף ומשתמשת במוצרי הקוסמטיקה שאפרט כאן בהמשך ומה אגיד לכם? התוצאות לא איחרו להגיע. מודה, מרגישה טוב יותר, כבר פחות מתלוננת על כאב כזה או אחר (נכנסתי לעשור החמישי של חיי זוכרים?).



ראשית ולפני הכל, האם אתם יודעים בכלל יודעים מהו קולגן ומהי חשיבותו? קולגן הוא החלבון העיקרי בגוף האדם. הוא מהווה כ- 30% מכלל החלבונים בגוף וכ- 4-6% ממשקל גופנו. הקולגן נמצא כמעט בכל איבר וחלק בגופנו: גידים, סחוסים, רצועות, עצמות, כלי דם, האיברים הפנימיים, והעור. בשל כל יתרונות אלו קולגן תורם לנראות החיצונית ומסייע בהפחתת קמטים, מיצוק העור, שיפור בצלוליט, חיזוק השיער והציפורניים. 

אז מה היה לנו? קבלו את הנבחרת שלי:





סרום פנים- כל בוקר וערב מתחילה את שגרת הטיפוח בשימוש בסרום. המוצר סופר יעיל ואף הוכח מחקרית בנושא. מזין בתוספת חומצה הילוארונית, מאט ומתקן את סימני ההזדקנות, מעשיר את העור בלחות ומשמש בסיס מעולה לאיפור. מכיל 2.5% קולגן (לעומת המתחרים) ומינון גבוה של חומצה הילאורנית. הסרום נספג במהירות והתכונות המטיבות והחיוביות שבו עושות את פעולתן נאמנה. כל זאת על מנת שעור פנינו ישתקם והפגמים שנותנים את אותותיהם יעלמו להם. בזכות כל אלו עור הפנים נעים, זוהר וקורן.



קרם יום קולגן פלוס- קרם לחות ליום במרקם סופר עשיר ונעים, נספג במהירות בעור ומותר אותו רך, נעים וזוהר, בעל ניחוח עדין ונעים. הקרם בעל אפקט המתיחה המסייע לחידוש מראה העור והשבת הזוהר לפנים. מכיל חומרי הזנה מרוכזים בתוספת חומצה היאלורונית, המחזירים לעור רעננות נעורים. מכיל 2.5% קולגן פפטיד (לעומת המתחרים). 

פורמולה ייחודית ומוכחת מחקרית פרי פיתוח בלעדי של חברת ג’ליטה הגרמנית, המעניקה לעור תחושת לחות מתמשכת, מיצוק ואפקט הרמה וחודרת מתחת לשכבה העליונה של העור. מרקם רך ומענג, בניחוח עדין במיוחד לחוויית טיפוח מושלמת.




קרם עיניים קולגן פלוס- שנים רבות לא הבנתי את הצורך והכמיהה של נשים לקרם עיניים עד אשר התחילו להופיע קמטוטים קטנים בזווית העין. לאחרונה התחלתי להשתמש בקרם ופשוט מוקסמת ממנו כבר לאחר מספר ימים מעטים הקמטוטים נעלמו להם באופן כמעט משמעותי והמחמאות לא הפסיקו להגיע. קרם העיניים עשיר  בתוספת חומצה הילוארונית. בעל אפקט מתיחה עדין, חומרי הזנה עמוקים ומעניק לחות והגנה לעור העיניים הרגיש. קרם עינייים קולגן פלוס מבוסס על פפטיד ייעודי שהוא פטנט רשום, אשר חודר מעבר לשכבה העליונה של העור במינון גבוה במיוחד 2.5% קולגן (המינון הגבוה ביותר ביחס למתחרים) וכמות משמעותית של חומצה הילאורנית.




מסכת פנים עשירה - פועלת לשיפור ותיקון מרקם העור, להחייאת העור, להאטת תהליך הזדקנות העור ולהענקת מראה בריא, אחיד וקורן. המסכה מספקת הזנה עמוקה לעור, מעניקה ברק וזוהר ומחזירה לעורנו את הברק והאלסטיות שנעלמו להם עם השנים. מכילה כ-2.5% קולגן (גבוה ביותר ביחס למתחרים) פפטיד ייחודי ומוכח מחקרית פרי פיתוח בלעדי של חברת ג’ליטה הגרמנית, אשר חודר מעבר לשכבה העליונה של העור, ומינון גבוה של חומצה היאלורונית.

חייבת לציין כי כבר לאחר השימוש הראשון העור נראה זוהר ומלא ברק (מה שלא עשו אגב מסיכות אחרות). את המסכה עשיתי פעם בשבוע וכבר לאחר 2 שימושים העור נראה מתוח וזוהר יותר. כמובן שלצד השימוש במסיכה אני מקפידה להשתמש בכלל הקרמים שעליהם אמשיך לספר.




קרם ידיים- כמובן שגם לכפות הידיים לא שוכחת לדאוג, במיוחד בימים אלו בהם חם ומנגד קר הידיים מתייבשות ונסדקות, קרם הידיים של המותג מבוסס הקולגן נעים במיוחד מועשר בלחות, בריח עדין ונפלא, עם אפקט המתיחה המיועד במיוחד לעור הידיים העדין שלך. לא אחת יוצא לי להשתמש בקרם ידיים אשר עשיר בלחות אך לוקח לו המון זמן להספג בעור, כאן הקרם נספג במהירות ומעניק רכות שלא הכרתי עוד קודם לכן. מסייע לטיפוח מושלם של עור הידיים, להפחתת סימני הגיל, לצד מיצוק וגמישות. הנוסחה הבלעדית שלנו מבטיחה שהידיים שלך ישארו צעירות, רכות ונעימות לאורך זמן. מכיל חומרי הזנה בריכוז גבוה, חומצה היאלורונית בכמות גבוהה וכמובן 2% קולגן פפטיד ייעודי ומוכח מחקרית אשר חודר את השכבה העליונה של העור, ומבטיח תוצאות מדהימות כבר מהשימוש הראשון. לקרם הידיים של חברת קולגן פלוס מרקם מאוזן ומושלם, נספג במהירות ומותר את הידיים רכות, מתוחות, צעירות, בניחוח עדין ונעים במיוחד.


קרם גוף- ובסיומו של כל יום אין יותר טוב ממקלחת טובה ומריחת הגוף בקרם גוף מפנק. הקרם במרקם עשיר המסייע לחידוש מראה העור ולהשבת הזוהר. בעל אפקט מתיחה לעור מוצק, רענן וגמיש. מכיל חומרי הזנה מרוכזים בתוספת חומצה היאלורונית, המחזירים לעור רעננות נעורים וחודרים מעבר לשכבה העליונה של העור. מכיל 2% קולגן (לעומת המתחרים) ומינון גבוה במיוחד של חומצה היאלרונית.

פורמולה ייחודית בריח עדין ונפלא, המעניקה תחושת לחות מתמשכת לכל חלקי הגוף, מיצוק וגמישות. מרקם רך ומענג במיוחד לחוויית טיפוח מושלמת.

חברים מה אגיד לכם? אני ממש שמחה שנחשפתי למוצרים סופר יעילים, סופר נעימים למגע  ואיכותיים מאוד. אין לי ספק כי אלו יהיו בעבורי מוצרי הבית שבשיגרת היום יום. 

יש באתר המון מבצעים עם הנחות גדולות, קיטים מובנים ועוד ועוד הטבות, ממליצה להכנס ולהתרשם. בשיחה שהייתה לי השבוע עם חברה שאלה אותי תוך כמה זמן ראיתי תוצאות, אז חברים וחברות ראשית מניחה שזה מאוד אינדיבידואלי אולם המחקרים, וגם הלקוחות מדברות על תוצאה מיידית כבר מהשימושים הראשונים. יש לזכור כמובן שההשפעה הינה חלקית וכדי למקסם את התוצאות מומלץ ליטול גם תוסף קולגן פלוס, לטיפוח מבפנים החוצה ומבחוץ פנימה.

כלל המוצרים מתאימים לכל סוגי העור, מתלבטות ולא יודעות אם להזמין? אם יתאים לכן? אין בעיה התקשרו למרכז הייעוץ והשירות של המותג לטלפון שמספרו 1700-70-80-04 והם ישלחו לכן דוגמיות של מוצרי המותג. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה