יום שבת, 9 בינואר 2021

עולם התיקים של ענת

אומנם שגרת חיינו די השתבשה עלינו בשנה האחרונה אך יחד עם זאת יש עדיין איזו שגרת יומיומית ברוכה עליה אני מקפידה באדיקות. אם פעם הייתי עושה קניות בגדים ואקססוריז אחת לשבוע הלוא שכיום זה הפך לאחת לחודש לערך וכל קניה שכזו מרוממת את רוחי. הפעם אני רוצה להמליץ בחום על התיקים של ענת המקסימה.

חברת ענת הינה חברת אביזרי אופנה הקיימת כבר כשמונה שנים, אם בתחילת דרכה היא עסקה בשיוק וייצור חגורות קלאסיות ומעוצבות הלוא שכיום היא עוסקת בעיקר בשיווק תיקים וארנקים במבחר דגמים לגברים ונשים. ההיצע רחב , יפיפה וסופר איכותי, ענת מקפידה מאוד לעבוד עם היצרנים והיבואנים ברמה הגבוהה ביותר.

באתר של ענת ניתן למצוא קטגוריות מסודרות של מבחר תיקים איכותיים ביניהם: תיקי גב, תיקי צד, תיקי צד קטנים, ארנקי נשים, ארנקי גברים, פאוץ לאישה, תיקי ערב לאשה, שרשראות, תיקי צד מעור ועוד. בימים אלו יש לה מבצע סופר שווה של 2 תיקים קטנים רק ב-195 ש"ח. 


את הרכישה מבצעים באתר של ענת  ומקבלים משלוח עד הבית ו/או עד נקודות הרכישה בקרבת מקום המגורים ו/או מגיעים לחנות הסטודיו ברחובות (בתיאום מראש) .




האתר של ענת   מאוד קל ונוח לשימוש, ניתן להתרשם מכלל התיקים ולקבל נתונים מדוייקים על כל פריט ופריט.




אז כאמור עשיתי הזמנה של תיק צד מהמם, המשלוח התקבל ארוז בקפידה לאחר כיומיים . התיק איכותי מאוד, נוח מאוד ויחסית גדול ומכיל תכולה רבה מאוד. חשוב מאוד לציין כי לכלל המוצרים ניתנת אחריות על ידי ענת  .



אז חברים וחברות אם גם לכם מתחשק לרענן את מלאי התיקים ו/או הארנקים זה המקום בעבורכם, צרו קשר עוד היום עם ענת  בטלפון שמספרו 052-5601060 ו/או הזמינו באתר הבית, ממליצה בחום.

לינק לאתר:
לינק לדף הפייסבוק: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה