יום רביעי, 27 בינואר 2021

חנות הממתקים שלי - Cheese factory

מי שמכיר אותי יודע שהמתנה האידיאלית בעבורי זה לא פרחים ו/או מתנות מפונפנות אלא מגש עמוס בגבינות איכותיות ומפנקות לצד נשנושי מעדניה. מודה! זוהי האהבה הגדולה שלי, תנו לי פרוסת גבינה איכותית , כוס יין ואני מסודרת. 

שבוע שעבר הגיע משלוח עמוס כל טוב עם מבחר רחב של גבינות ומטעמים מן המעדניה מבית Cheese factory. טוב, תקשיבו!! עצרו הכל!! מי שאוהב ומעריך גבינות איכותיות חייב להכיר את המותג. אימל'ה איזה משלוח מפנק, איזו איכות, איזה טעמים, איזה שילובים, איזה מרקמים- שלמות זה כאן.



Cheese factory הינה מעדניית בוטיק עם מאכלים מכל העולם ויינות ממבחר יקבים ברחבי הארץ השוכנת במושב עשרת ביישובי גדרות, המקום טובל בירוק וניכר כי באי המקום זוכים לקפיצה קטנה לטוסקנה הקסומה והרחוקה. הטעמים, הניחוחות, הצבעים- אין דברים כאלו. הבטחתי לעצמי כי כאשר יסתיים לו הסגר ונוכל לבקר במקום אנו נקפוץ להתענג.

אז כאמור הגיע המשלוח הסופר מפנק ואיכותי:  שלל גבינות איכותיות בשלל טעמים , ניחוחות, צבעים ומרקמים כגון: רוקפור, קממבר, גאודה בשלל טעמים ועוד לצד מטעמים מן המעדנייה: ארטישוק כבוש, זיתים בשלל טעמים, פלפלונים ממולאים בגבינה, עגבניות שרי מיובשות, ממרח עגבניות, חמאה מתובלת- שלל המטעמים היו מובחרים וטעימים במיוחד. כולם ככולם נזללו בהנאה מרובה לצד כוס יין איכותי .








כלל המוצרים סופר טריים ורעננים, הכל מאוד מובחר ואיכותי, טעים בטירוף, זהו! קניתם אותי, מגש כזה, כוס יין לבן ואני מסודרת ולא צריכה כלום.

חברים אם גם אתם אוהבים כמונו גבינות ויודעים להעריך איכות מהי זה המקום בעבורכם, המגש העמוס כל טוב הזה בעלות די מגוכחת של 200 שקלים בלבד, אז אתם עוד פה? רוצו להזמין ממבחר מוצרי Cheese factory, אין לי כלל ספק כי מי שאחראי כאן על הרכש יודע היטב את עבודתו ועושה אותה בנאמנה רבה. אז חברים רוצו להזמין, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.






רוצים להזמין? בבקשה הפרטים:

טלפון להזמנות:
053-5390030
שעות פעילות: 
8.00-21.00
כתובת:
מושב עשרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה