יום ראשון, 17 בינואר 2021

מחפשים מתנות מיוחדות עם נגיעה אישית? חוט השני זה המקום בעבורכם

ביום רביעי האחרון הנסיכה שלנו- לוחמת בשירות קרבי סיימה בשעה טובה קורס חובשים קרביים לאחר כשלושה חודשים. קורס ארוך ומייגע, עם המון חששות, מבחנים, לחצים, מחטים, ניסויים וכו' אבל היי, זה מאחורינו בשעה טובה. אז כמובן שגם הפעם לא ויתרנו וכמו בכל ציון דרך חשוב בדרכם של ילדינו גם הפעם דאגנו לציין את סיום הקורס, הפעם בחיק המשפחה הגרעינית בלבד בשל מגבלות הקורונה כמובן. 

הפעם בחרתי לציידה במתנות קטנות ומיוחדות מאוד עם נגיעה מהקורס, ברכות והמון אהבה. מיותר לציין כי כאשר נכנסה לחדרה ומצאה את המיטה שלה עם המתנות לא הייתה מאושרת ממנה וכי הדמעות חיש מהר התחילו להציף את עיניה. 



בין שלל המתנות הזמנתי מארז סופר מיוחד ומקורי מחוט השני - הפינוק שלי, האושר שלכם- מארז מתוק עם בלון ועליו הקדשה אישית- לחובשת מספר 1 בצהל, אוהבים וגאים הכי שיש!! 




גם שני כמו הרבה עסקים חדשים שהוקמו בזמן הקורונה הקימה את העסק כאשר יצאה לחל"ת ממקום עבודתה מתחילת המגפה במרץ 2020 כאשר עבדה כמנהלת מכירות באולם אירועים. העסק הינו עסק למתנות אישיות לכל אירוע עם נגיעה אישית, איכות, יוקרה ומקוריות. המטרה שלה היא לפנק ולשמח את הסובבים והיא בהחלט עושה זאת נאמנה . 

כבר בעת שיחתנו הטלפונית כאשר הסברתי לשני מהי הסיבה למתנה היא מיד ידעה מה להתאים, באיזה שילובי צבעים לעבוד, איך ומה לשלב (אפילו חשבה על הלוגו של חיל הרפואה- גאונית), המקצועיות והשרירותיות שלה יוצאים דופן, נהנתי מהשיחה עימה והמשלוח ענה על הציפיות ואף יותר מכך- מקצועיות כבר אמרתי כן? 






ההתראה שנתתי לשני הייתה מאוד קצרה אך למרות כל זאת שני עמדה במשימה, הכינה בעבורנו משלוח קסום, מתוק ומיוחד עם תוספת של בלוק עץ ותמונה של הלוחמת שלנו. המארז הגיע בשעה וביום הייעודיים בשירות יוצא דופן. חייבת לציין כי מלבד האיכות יש כאן שירות ברמה סופר גבוהה, כל כך נהנתי לעבוד עם שני שאין לי כלל ספק כי נחזור לשתף פעולה בקרוב מאוד שוב.




אז חברים אם גם אתם מחפשים מתנה ייחודית, מיוחדת, מפתיעה ומפנקת פנו עוד היום לחוט השני - הפינוק שלי, האושר שלכם- בטוחני כי אהובכם אשר יקבלו את המתנה יברכו אתכם כי איכות זה כאן!! מילה שלי!! המשלוחים מגיעים מגן יבנה ועד לאיזור חיפה לפי הפירוט מטה.

משלוחים:
משלוח חינם בהזמנה מעל 500 ש”ח
משלוחים לאשדוד והסביבה בעלות של 30 ש”ח
משלוחים לתל-אביב והסביבה בעלות של 50 ש”ח
משלוחים לחיפה והסביבה בעלות של 100 ש”ח
ניתן לאסוף את המשלוח ללא עלות

אז חברים אתם עוד פה? באתר תמצאו אין ספור רעיונות למארזים, בלונים, תמונות ועוד ועוד.
קישור להזמנות בווצאפ: http://bit.ly/3nXSy8W 
קישור לאתר : https://h-hashani.co.il/ 
קישור לאינסטגרם: http://rebrand.ly/dvg4u

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה