יום רביעי, 20 בינואר 2021

חדש בארץ: קטו-אויל- השמן החדש והאידיאלי לטיגון ובישול חם במטבח ולתזונה קטוגנית


חדש בארץ:
קטו-אויל
KETOIL (שמן MCT)



שוק האוכל רווי חידושים והפתעות וכבלוגרית אוכל אני נחשפת כל פעם לעוד ועוד מוצרים חדשים על המדף. חלקם הופכים חיש מהר למוצרי קבע אצלי במטבח וחלקם ננטשים די מהר. הפעם אני רוצה לספר לכם על מוצר חדש- שמן קטו-אויל שאליו נחשפתי ממש לאחרונה ומודה, ממש אהבתי.

שמן המטבח החדש קטו-אויל הנו שמן MCT המכיל חומצות שומן רוויות בינוניות שרשרת. זהו שמן צמחי מזוקק המופק מליבת אגוזי דקל וקוקוס מהם ממצים רק את החומצה הקפרית והקפרילית הרצויות. התוצאה המתקבלת היא שמן צלול, שקוף כמים, אידיאלי לבישול בחום, טיגון ואפיה. בשל כל תכונות אלו השמן אינו מתחמצן ונשרף בחימום וטיגון לעומת המתחרים שלו כדוגמת שמן זית ו/או שמן קנולה/סויה. 

אני לא יודעת איך אצלכם אבל אצלי בימי שישי יש המון טיגונים והמטבח חיש מהר "מסריח" מכמויות השמן שאני עובדת עימו, כאן השמן אינו יוצר שומן טראנס, וניתן לטגן בו יותר סבבי טיגון מבלי להחליפו ואף ניחוח "השמן השרוף" לא קיים. קטו-אויל – לבשל ולטגן באופן בטוח- אותי זה קנה!

קטו-אויל נותן כבוד לחומרי הגלם - צלול וניטרלי כמו מים, ללא טעם וריח. לחציל מטוגן יש טעם של חציל, ולביצה יש טעם של ביצה ולא טעם של שמן שרוף. הוא נוזלי באופן תמידי, כן, גם בקור - אינו קופא כשמן הקוקוס, מעולה לשימוש ב טיגון , בבישול ואף באפיה ואף שומר על מרקמם של המאפים לאורך זמן.

ייתרון נוסף שיש לקטו-אויל - הוא מסייע להפגת הרעב ולתחושת אנרגיה – זאת בזכות חומצות השומן הבינוניות הייחודיות לו, המייצרות רמה גבוהה של קטונים בדם בזמן קצר, דבר שתורם לעליה ברמות האנרגיה והגברת תחושת השובע.

קטו-אויל כשר פרווה למהדרין - בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים – מתאים גם למאכלי חלב וגם למאכלי בשר.

השמן משווק בארץ על ידי חברת אומגה גליל שבחרה בשף צחי בוקששתר להוביל את השקתו, כמי שמשלב אורח חיים בריא ונכנס בשנים האחרונות לעולם הנטורופתיה.

אמש, התקיימה השקת המוצר בזום בה הציג השף צחי בוקששתר מספר מתכונים נהדרים להכנה עם השמן המופלא.




השמן משווק בארץ על ידי חברת אומגה גליל.

ניתן להזמין מאתר אומגה גליל עם שליח עד הבית או בטל': 04-9999524,


כמו כן ניתן להשיג בבתי טבע נבחרים ברחבי הארץ.

מחיר היכרות - ליטר KETOIL – 65 (לא כולל משלוח)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה