יום שבת, 2 בינואר 2021

טעים לאכול נכון עם Fitness



טעים לאכול נכון עם Fitness

סדרת קרקר THIN של פיטנס כבשה את הקטגוריה ומתרחבת עם מוצרים חדשים המכילים ירקות



אצלי במגירה תמיד תמצאו מבחר קרקרים מסדרת THIN  מבית המותג המצליח Fitness - אני מאוד אוהבת את הטעמים הנפלאים ואת האופציה לאכול כמעט בלי חשבון, בכל 5 יחידות יש רק 99 קלוריות, הם טעימים וממכרים ובמבחר טעמים כך שאף פעם לא משעמם.

המותג המצליח Fitness ביסס עצמו בשנים האחרונות כמותג ה Better for you המוביל בקטגוריית המאפה, בזכות שילוב מושלם בין טעם נהדר, חומרי גלם טובים ומזינים והמלצה על מנה קלורית מדודה. סדרת קרקר THIN מבית המותג הושקה בסוף 2019 ובחודשים ספורים ביססה עצמה כסדרה המובילה בקטגוריית המאפה המלוח. הקרקרים מכילים דגנים מלאים, הם דקים, קריספיים במיוחד ומציעים חווית אכילה חדשה, כיפית ומרעננת בעולם הקרקרים האפויים.

בימים אלו הסדרה מתרחבת וכיום ניתן למצוא 2 מוצרים נוספים טעימים במיוחד המכילים ירקות – קרקר פיטנס THIN בתוספת בטטה או בתוספת סלק (גם הם אגב כמו שאר מוצרי הסדרה מכילים רק 99 קלוריות לכ-5 יחידות).

הקרקרים משתלבים נהדר בכל ארוחה, עם גבינה, ממרחים או סתם לנשנוש, מכילים דגנים מלאים וירקות לתזונה טובה ומאוזנת יותר, כל זאת מבלי להתפשר על הטעם.

כשאני ממש רוצה להתפנק אני מכינה לי צלחת עמוסה בירקות חתוכים, גבינות וקרקרים ומתענגת או לחילופין מוסיפה לארוחת ערב חלבית אז ששששש אוכלים כאן, שיהיה בתאבון. 





ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

כשרות : בד"ץ העדה החרדית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה