יום רביעי, 6 בינואר 2021

תתכוננו להתמכר עם ברעצל

לכל מקום בעולם יש את הייחוד שלו הן מבחינת הנופים המיוחדים והן מבחינה קולינרית. בכל נסיעה שלנו לגרמניה אנו מתענגים על הפרעצלים המקומיים, החמימים , המפנקים והטעימים במיוחד. ממש לאחרונה נחשפתי למותג חדש ומדליק כאן אצלינו ברעצל זהו שמו.

מאז פרוץ נגיף הקורונה לחיינו אני נחשפת עוד ועוד לאנשים אשר המציאו את עצמם מחדש. אנשים אשר מצאו את עצמם בחל"ת ולא שקדו על השמרים אלא הוציאו לאור את אהבתם הנסתרת. כך גם כאן בברעצל- בני הזוג עדי ואלעד כחלון- הוא שף וקונדיטור והיא בעברה מנהלת מסעדות. בתחילת הסגר האחרון (לפני כחצי שנה) החליטו להפוך את אהבתם לפרעצלים לעסק וכיום הם מייצרים ברעצלים מדהימים מתוקים ומלוחים. 




את הברעצלים הם עושים באהבה גדולה בכל בוקר מחומרי גלם טריים ואיכותיים, כלל המוצרים לא מכילי םחומרים משמרים והכל עובר אפייה בתנור ואריזה הומותאמת לשמירת טריות ואיכות המוצר. בתפריט תוכלו למצוא שלל טעמים מלוחים עם עשבי תיבול, גבינות טובות וכמובן קלאסי עם מלח שחור. לצד זה ישנו מגוון של ברעצל עם מילוי מתוק הכולל קרם פטיסייר, פקאן וניל וקרמל אגוזים.




אז מה היה לנו? 
הזמנו מגש מעורב- CHEESE BOX שכלל: 4 יחידות ברעצל עם צ'דר חלפיניו, 4 יחידות ברעצל עשבי תיבול ופרמזן, 4 יחידות ברעצל סלק ורוקפור. טוב, אז אתחיל בזה שביס קטן ואתם מרגישים כאילו והגעתם לבית מאפה עם שורשים גרמניים, המתכון מדוייק להפליא וטעים בצורה יוצאת דופן. הטעמים השתלבו בהרמוניה מושלמת וכל ביס העיף אותנו גבוה. הברעצל עם הצ'דר חלפיניו מושלםםםםםםם - במילוי מוגזם ומפנק במיוחד- שחיתות זה כאן!! 






SWEET BOX- ברעצל במילוי קרם פטיסייר וברעצל במילוי פקאן וניל- גם כאן בדיוק כמו במארז המלוח המאפה עצמו מדוייק ומושלם. שילוב המילויים המתוקים מאוזנים מאוד, מצד אחד במילוי נדיב אך מצד שני לא מתוקים מידי ולכן כל ביס הוא חגיגה אמיתית. 






ראשית ולפני הכל חייבת לציין כי המארזים מגיעים ארוזים בקפידה ובאלגנטיות בדיוק כמו שאני אוהבת. המארזים עדיין היו  חמימים קלות וניחוח המאפים ניכר למרחוק. וכפי שציינתי מעלה הטעמים? וואו הטעמים מושלמים!!

עוד דגמנו את חמאת עשבי התיבול המושלמתתתת, מטבל צ'דר קטיפתי ומדהים וקונפי עגבניות מעקצץ ומיוחד. גם כאן ניכר כי חומרי הגלם הינם באיכות הגבוהה ביותר, יש כאן יד שנוגעת ומדוייקת מאוד. הכל כל כך טעים, כל כך מפנק ומיוחד. 

אז חברים אם גם אתם רוצים להתפנק עם מארזי ברעצלים מושלמים ומיוחדים בטעמים שלא הכרתם הכנסו עוד היום לברעצל הזמינו והתפנקו.

איסוף עצמי וולפסון 1 ראשון לציון בין השעות 12:00-19:00
משלוחים 24 עד 72 שעות על פי תיאום בין השעות 11:00-19:00 *
ראשון לציון מינימום 80 ש"ח הזמנה+15 ש"ח דמי משלוח
נס ציונה/באר יעקב/בית דגן/משמר השבעה מינימום 100 ש"ח הזמנה+ 20 ש"ח דמי משלוח
רחובות /חולון/בת ים/אזור/יבנה/יפו מינימום 120 ש"ח הזמנה+30 ש"ח דמי משלוח
תל-אביב/רמת גן/גבעתיים/יהוד/אור יהודה מינימום 150 ש"ח הזמנה+ 40 ש"ח דמי משלוח
הרצליה/רמת השרון/פתח תקווה/רעננה/כפר סבא/הוד השרון מינימום הזמנה 160 ש"ח+45 ש"ח דמי משלוח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה