יום ראשון, 24 בינואר 2021

עוגיות מרוקאיות אותנטיות רק אצל מרים

אני זוכרת את אותם הימים טרום חתונתנו לפני כ-24 שנים עת התחלנו לחשוב ולארגן את החינה שלנו. אני זוכרת את אותה הכמיהה והציפיה שלי לאותה חגיגה, זוכרת איך טענתי בפני אבי כי החינה חשובה לי אפילו אף יותר מהחתונה עצמה. ההתרגשות בשיאה ומגשי הממתקים והעוגיות הוכנו בקפידה הן על ידי דודתי והן על ידי חמותי היקרות .

מאז ועד היום עברו המון מים בנהר אך עדיין בכל פעם שמגיעה לאירוע חינה כזה או אחר ההתרגשות בשיאה, לא יודעת להצביע מדוע ולמה אך אותה חגיגה עושה לי משהו עמוק בפנים. כבר יותר משנה לא היינו באירוע שכזה אולם ביום חמישי האחרון הבאתי את החגיגה הבייתה. הנסיכה שלנו לוחמת בשירות קרבי סיימה קורס חובשים קרביים והחלטנו להפתיע אותה בחגיגה צנועה בחיק המשפחה המצומצת בלבד.

בשכונתי נמצאת מרים ממטעמי מרוקו אשר מציעה מגוון מטעמים ופינוקים מהמטבח המרוקאי. מריים ומשפחתה עשו עלייה מקזבלנקה רק לפני 9 שנים וכלל המטעמים והמתוקים שהיא מכינה סופר אותנטיים עם טעמים וניחוחות אמיתיים ומפנקים. 



כל המוצרים נעשים בעבודת יד מא' ועד ת'  (אפילו את הסיגרים הממולאים בשקדים היא מכינה עם עלי הסיגר היא מכינה בשיטה המסורתית), כלל המטעמים מורכבים ממרכיבים בדץ העדה החרדית , המטבח כשר והכל נבדק בקפידה יתרה. 

אז כאמור ביום חמישי האחרון הגיע לביתנו משלוח עם מגש עמוס כל טוב במתוקים נהדרים ואיכותיים, הכל היה כל כך טרי, כל כך אותנטי, כל כך טעים, מפנק ואיכותי, המגש כלל מבחר מתוקים כגון:שבקייה, סיגרים, פזואלוס, יויו, מקרוד, מספן, פקעות בוטנים, תמרים עם מרציפן, מרנג קוקוס ועוד ועוד...










אומנם אנו משפחה של שבעה נפשות אך מרוב שהמשלוח היה כה טעים ומפנק בתוך דקות ספורות התחסל עד תומו, כלל העוגיות כפי שציינתי מעלה היו טריות, כל כך טעימות ומפנקות, כאלו שיגרמו לכם לרצות להמשיך ולזלול מבלי לשים לב.

ניתן להרכיב מגשים לפי בחירה אישית תוך ירידה לפרטים והקשבה לכל צורך ורצון מצד הלקוחות. 

כמו כן מריים מכינה מגשי אירוח מלוחים, מנות מרוקאיות אותנטיות, מאכלים מפנקים ואף משכירים תלבושות לחינה. 








אז חברים, אם גם אתם אמורים לחגוג אירוע חינה או אירוע משמח אחר וזקוקים לשירותי קייטרינג או למגשים מתוקים מרים ממטעמי מרוקו היא הכתובת בעבורכם, הזמינו ממנה ותברכו אותי, מילה שלי, הנאה מרובה סופר מובטחת לכם.

טלפון להזמנות: 
052-5267458





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה