יום שלישי, 19 בינואר 2021

להתפנק בבית עם קייטרינג מרטין

 ביום חמישי האחרון הנסיכה הלוחמת שלנו סיימה קורס חובשים קרביים לאחר כשלושה חודשים. בימים כתיקונם היינו חוגגים את המאורע בחיק המשפחה והחברים כי בכל זאת מגיע לה חגיגה אמיתית אולם לאור המצב ונגיף הקורונה בחרנו לחגוג בחיק המשפחה הגרעינית בלבד והפעם בחרתי לפנקם עם ארוחת בוקר סופר מפנקת , מושקעת, טרייה וטעימה במיוחד מבית קייטרינג מרטין .


כבר בשיחתנו הטלפונית מרטין הבינה בדיוק מה אני רוצה והיא כיוונה גבוה לעבר פינוקים ומטעמים מיוחדים שקלעו לחיך של כל בני המשפחה, המארז היה אומנם זוגי אך יכולה להעיד כי דגמנו אותו משפחה של חמישה נפשות וכולנו שבענו ואף נשארו עוד מספר דברים קטנים. מרטין הכינה מארז ביד נדיבה ורחבה מאוד, ה-כ-ל היה כל כך טעים עם דיוק בתבלינים ובטעמים, אם נצטרך לסכם במילה אחת את המשלוח הזה אז שאפו ענקי. על הכל היא חשבה החל מהמטבלים, מהמנה העיקרית (שקשוקה) , מהמאפים ביד נדיבה, כלה בירקות, פירות וקינוח עוגת תותים טעימה במיוחד. 





מארז הבראנץ כלל: מגוון מטבלים כגון : סלט טונה ביתי, סלט חצילים ביתי וטעים במיוחד, מבחר גבינות, סלסת עגבניות. שקשוקה ביתית מושלמת וטעימה במיוחד (מתובלת וסמיכה בדיוק כמו שאני אוהבת, בטעמים של בית), סלט גדול,רענן,טרי ועשיר, לחמניות בית, לחם מחמצת עם זיתים, פוקצות ביתיות, חמאה, ריבה ביתית, פירות חתוכים, עוגת תותים וקצפת, 2 בקבוקי מיץ טבעי- ארוחת שלמות זה כאן!! כלל המצרכים היו טריים ואיכותיים מאוד - חייבת להדגיש כי כל ביס וביס היה מושלם מקודמו, כל כך נהננו.












מרטין נותנת שירותי קייטרינג גם לאירועים וגם לאנשים פרטיים עם המון אוכל ביתי, טרי וטעים במיוחד. היא מכינה מארזי בראנץ מפנקים, מארזי פירות, מארזים מתוקים. לשבתות וחגים מכינה אף שירותי קייטרינג ונותנת שירותי משלוחים באיזור הדרום ובסופי שבוע הן באיזור המרכז. חברים אם אתם מחפשים יד ביתית, כזו שיודעת לתת טאצ' ונגיעה אישית לכל מאכל ותבשיל זה המקום בעבורכם. לי אין כלל ספק כי אמשיך לעבוד עימה שוב בקרוב. ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! 





אז חברים אתם עוד פה? ממליצה להכנס לקייטרינג מרטין ולהצטייד במטעמים כבר לקראת סוף השבוע הקרוב.

דף הפייסבוק.

טלפון להזמנות:

050-9600291

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה