יום ראשון, 24 בינואר 2021

אוהבים פסטה איכותית? גלפרינ'ס זה המקום בעבורכם


לא אחת אני תוהה ביני לבין עצמי אם יש לנו שורשים איטלקיים.  אנחנו מאוד אוהבים את המטבח וכל מה שקשור בצד הקולינרי של איטליה. אם תשאלו את ילדי מהי ארוחת הערב האולטימטיבית מבחינתם מיד תקבלו תשובה ללא עוררין- פסטה ופיצה. 

בני משפחתי מאוד בררנים ומביני עניין בכל מה שקשור לאוכל ובוחרים בקפידה את אשר הם מכניסים לפיהם, על כן אני בוררת בעבורם את המצרכים המשמשים אותנו בשוטף בבית. פסטות קנויות רגילות הם אוהבים אך אם תשאלו אותם מהי פסטה איכותית הם לא יהססו ומיד יכריזו שרק פסטה טרייה הינה הטעימה ביותר בעבורם. אז מידי פעם אני מוציאה את מכונת הפסטה ועומלת לשם קבלת תוצאות טובות ולעיתים פשוט בוחרת בעבורי את הספק הטוב ביותר שמציע פסטה טרייה איכותית.

הפעם פניתי למשה גלפרין יוצר קולינרי מהמותג גלפרינ'ס אשר מציע מבחר רחב של פסטות טריות צבעוניות וסופר איכותיות שצורתן ייחודית והצבעים אורגניים מגיעים מירק או מפרי. כל אלו לצד ליין ייחודי של סדנאות בשם  ”פסטה מאניה”, שמטרתן להדריך ולייצר חוויה בלתי נשכחת להכנת פסטה טריה, טבעית ואורגנית.

אז במשלוח הסופר מפנק שקיבלנו היו: רביולי סלק, רביולי בטטה, רביולי גבינות, ניוקי מושלמים, פסטות במבחר צורות וצבעים אך המכנה המשותף לכולם זה הטעמים והאיכות המושלמים, כולם ככולם היו פשוט נהדרים. הפסטות טריות ומפנקות , הרביולי במילויים סופר מדוייקים ואיכותיים, בצק הרביולי דקיק ומושלם, בדיוק כמו אלו שאכלנו באיטליה  והניוקי- עננים עננים של אושר. בנוסף הצטרפו למשלוח רטבים- שמנת פסטו וקארי קוקוס- אימל'ה איזו שלמות. משלוח של אושר צרוף.


לארוחת ערב ראשונה הכנתי את הרביולי גבינות והניוקי ברוטב שמנת פסטו אשר נזללו בהנאה מרובה הן על ידי המבוגרים והן על ידי הילדים, הם היו פשוט מושלמים ואף נסיך הבית הכריז שהן אפילו טובות מאלו שאכל באיטליה- שאפו ענקי. 







את הפפרדלה בחרתי להגיש עם ירקות מוקפצים מה שהדגיש מאוד את טעמה הנפלא של הפסטה . פשוט הקפצתי בשמן זית איכותי שום עם ברוקולי טרי חלוט מעט, זיתי קלמטה, פיטריות טריות חתוכות, עגבניות שרי צהובות חצויות והמון אהבה-  מנה סופר מושלמת שנזללה בשניות ספורות.  





בערב נוסף הכנתי את הפסטה הירוקה והרביולי בטטה, וואו תקשיבו אין דברים כאלו, בחיי, הפסטה הטרייה הטובה ביותר שדגמנו עד היום.






כל הפסטות ככולן היו פשוט נהדרות, איכותיות מאוד, טריות , עם טעמים, צבעים וצורות שלא תקבלו בכל מקום. אז אם גם אתם כמונו אוהבים ומעריכים פסטה טרייה איכותית ממליצה עוד היום להכנס לדף הפייסבוק של גלפרינ'ס ולהזמין לכם משלוח מפנק וסופר איכותי עד הבית. אתם עוד פה? רוצו להזמין!! הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה