יום חמישי, 7 בינואר 2021

תוצרת חקלאית - משק רוזנברג

אוהבים תמרים? אוהבים בזיליקום? מעולה! הכתבה הזו בדיוק בעבורכם! בימים טרופי קורונה אלו אני נחשפת לעוד ועוד חקלאים אשר עולם השתנה ביום בהיר אחד. כך גם החבר'ה במשק רוזנברג

עם פרוץ מגיפת הקורונה בחודש מרץ האחרון הופסק הייצוא לחו"ל, בעקבות כך כל העסק של המשפחה נעצר ביום בהיר אחד ואיציק בעל המשק נאלץ להשמיד דונמים רבים של סחורה, מעשה לא קל ובוודאי לא כלכלי לעסק שכזה. במשפחה ישבו וחשבו איך בכל זאת יצליחו לשרוד את התקופה הקרובה והחליטו כי כמו ענפי מסחר נוספים גם הם יעברו  לשיווק מהיר באונליין. כך מצאו את עצמם מנהלים חמ"ל ביתי קטן בשיווק ישיר בכל רחבי הארץ. כיום הם משווקים אלינו לקהל הרחב בזיליקום שנקטף ומסופק ביום שלמחרת, טרי טרי, טעים  טעים. כמו כן כמובן הממתק של הטבע- תמרים שמגיעים עסיסיים ומתקתקים במיוחד. 



אז כמובן שגם אני הזמנתי הן בזיליקום - עשב התבלין האהוב עלי והן תמרים מתקתקים (הנשנוש המתוק האולטימטיבי בעבורי). ראשית ועוד לפני הכל אציין כי המשלוח הגיע ביום ובשעה הייעודה , ארוז בקפידה ועם תוצרת חקלאית טרייה ואיכותית במיוחד. 

עלי הבזיליקום ירוקים, רעננים וטריים מאוד להם צורף פרוספקט עם טיפים ומידע שלא הכרתי עד היום (אתם לא מבינים כמה בזיליקום זרקתי עד היום, לא עוד!! עם הטיפים שקיבלתי אין לי ספק שמהיום לא זורקת יותר בזיליקום).




תמרים מתוקים , גדולים ומפנקים. כאחת ששומרת על אורח חיים אני מאוד מקפידה לברור את הנשנושים והפינוקים שאני מכניסה לגופי ועל כן משתדלת מאוד שהנשנושים שלי יהיו בריאים כמו שקדים, תמרים, פירות ועוד. כאן התמרים היו פשוט טעימים  ומדהימים, כיף גדול לנשנש בכל שעה ביממה. אפילו הילדים עפו עליהם. ממליצה בחום רב.




אז חברים אם גם אתם רוצים לתמוך בחקלאות ישראלית תוצרת כחול לבן, אוהבים בזיליקום ותמרים זה המקום בעבורכם, פנו עוד היום למשק רוזנברג, הזמינו משלוח עד הבית והתפנקו בסחורה הטובה שקיימת בשוק, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה