יום שלישי, 10 בינואר 2023

הפרשת חלה רק עם נעה הלל

אז.. לפני כחודש ימים חגגנו לבכורתנו את חגיגות המקווה וטקס הפרשת חלה מרגש במיוחד בהנחייתה של האחת והיחידה- המלכה הבלתי מעורערת - נעה הלל עליה קיבלתי אין ספור המלצות. וואו, זה היה טקס מרגש במיוחד, מלווה בשירים, ריקודים, ברכות ואוכל טוב. 

על נעה הלל כאמור קיבלתי המון המלצות מבנות ברחבי הרשת מה שחיש מהר התברר כהחלטה הטובה ביותר שעשיתי. כבר בשיחותינו הטלפוניות התאהבתי בה, באנרגיות שלה, בקסם המיוחד הטבוע רק בה, בסובלנות האין סופית וברצון לשמח כל כלה וכלה. 



בכורתנו טיפוס מאוד ביישן ועל כן לאחר אין סוף שיגועים והתייעצויות עם נעה הלל החלטנו לוותר על טקס החינה ולהתרכז רק בטקס המקווה. במקווה קיבלנו את האורחות והן יחד עם נעה עשו "שמח" בטירוף לכלה - במחולות וריקודים, בתופים ובשופר, בברכות ובאנרגיות קסומות גם הביישנית שלי זרמה ונהנתה. הטקס בעל משמעות רבה בעבורנו ועם המון אנרגיות וקדושה צעדנו לעבר החגיגה שכאמור נערכה ברוב פאר והדר.


כשעושים אירוע עם נעה הלל ניכר כי היא פשוט חושבת על הכל, שמה דגש על העיצובים המתאימים, על התוכן בהתאם לכלה ו/או לבעלת האירוע. מה שבטוח זה שיהיה מרגש עד מאוד ושמח בטירוף. את הערב היא מעבירה בצורה הומוריסטית ומפתיעה, באמת שמשתנה מכלה לכלה כי לכל אחת האישיות הייחודית שלה.



אז חברות אם בקרוב אתן מחתנות בת/מתחתנות ו/או סתם רוצות טקס בעל מלא משמעות זה המקום בעבורכן, פנו עוד היום לנעה הלל  ותזכו לקבל חוויה שאין שנייה לה, לי אין ספק כי בחרנו נכון היה ערב קסום ומיוחד שדיברו וידברו עליו עוד רבות. ממליצות בחום!! הנאה מרובה מובטחת לכן, מילה שלנו!!



נעה הלל 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה