יום רביעי, 11 בינואר 2023

להיות חלקה ומאושרת עם LASER FITS

על רשת האסתטיקה המובילה LASER FITS סיפרתי לא אחת. לשמחתי נחשפתי אליהם די במקרה לפני מספר שנים ומאז הם ואני זה סיפור אהבה. עברתי טיפולים , כיום חלקה וממליצה בחום לכל מי שעומד בדרכי-  בנות משפחה וחברות כבר שמעו בעצתי והלכו בדרכי וכיום גם הן מברכות אותי ואת המותג המעולה. 

השבוע בחרתי להגיע לטיפול נוסף והפעם ב"שפם" , התלבטתי מאוד בעבר ולאחר התייעצות עם מאיה המדהימה (הבעלים של המותג) החלטתי פשוט ללכת על זה ואין מאושרת ממני. עוד לפני שאמשיך חייבת לשתף אתכם אודות הרשת. את הרשת מאיה פתחה בשיא משבר הקורונה דבר שבהחלט היווה אתגר לא פשוט, במיוחד לאור העובדה ששוב נסגר ושוב נפתח ושוב נסגר אבל מאיה מטבעה טיפוס מאוד סובלני וסבלני ולא הרימה ידיים, לא היה לה כלל ספק כי הכל עניין של זמן. הרשת מתמחה בהסרת שיער בלייזר, העלמת סימני מתיחה, העלמת פיגמנטציה, מיצוק העור, העלמת צלוליטיס וקריותרפיה (סאונת קור). נכון להיום לרשת יש כבר 3 סניפים הפרוסים בארצנו: פתח תקווה, נשר ובת ים (אך כפי שאני מכירה את מאיה ממש בקרוב צפויים להיפתח סניפים נוספים).

סניף פתח תקווה ממוקם בתוך חדר כושר אייקון, באיזור התעשייה סגולה. הסניף מעוצב בעיצוב יפיפיה ומוקפד עם פינת קבלה, פינת ייעוץ, חדר לייזר כל זאת לצד צוות בנות מקצועיות ואיכותיות אשר מעניקות טיפול מקצועי, אדיב וסובלני עד מאוד.


צוות LASER FITS עובד בצורה מאוד מסודרת, בכל טיפול מתאמים טיפול קדימה ובה בעת מקבלים הודעה לנייד עם קביעת התור, יומיים לפני כן מקבלים תזכורת לנייד, מגיעים בזמן ובשעה היעודה, נכנסים לטיפול ונהנים מאוד מהר מהתוצאות. הטיפול קצר בזמן, אינו כואב (אין לי כוח סבל בכלל ואני כאחת שמכל טיפול קטן בלחץ יכולה להעיד כי הטיפול אינו כואב בכלל), אינו מזיק או משאיר סימנים והכי הכי חשוב סופר יעיל!

אז חברים וחברות, אם  טרם פניתם ל- LASER FITS אינכן יודעות ומבינות מה אתן מפסידות, החיים עם גוף חלק הם חיים אחרים ומהנים יותר. כפי שציינתי מעלה כאן נקבל את כל היתרונות במקום אחד: 
המכשור המתקדם בעולם (Candela).
טיפולים ללא הגבלה.
כאן מתחייבים לתוצאות.
יחס אישי ואנושי.
תיאום תורים בהתאם לצמיחת השיער! ולא בהתאם לצרכי המכון.




אגב, הטיפול מתאים לגברים ונשים כאחד. אתם עוד פה? רוצו לתאם תור עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם מן התוצאות, מילה שלי!!

סניף פתח תקווה:
חיים סוטין 4, קומה 3- מתחם הכושר ICON.
סניף נשר:
דרך בר יהודה 147 נשר מתחם הכושר ICON
סניף בת ים:
קניון יוספטל 92 בת ים מתחם הכושר ICON


פייסבוק: https://www.facebook.com/LASER.FITS
אתר: https://www.laser-fits.com
אינסטגרם: https://www.instagram.com/laserfits

טלפון לתיאומים:
5404*


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה