יום ראשון, 29 בינואר 2023

בראנץ מפנק במיוחד והפעם בקייטרינג של כלנית

בימי שישי אחרי שבוע קשוח של משימות, עבודה, ילדים ואין ספור מטלות אנו אוהבים לעשות פסק זמן ולצאת לבוקר של זמן איכות זוגי ומפנק, רצוי לצד ארוחת בוקר איכותית. על המקום של הקייטרינג של כלנית שמענו אין ספור המלצות וכפי שאתם מכירים אותנו אנחנו תמיד אוהבים להגיע, לדגום ולחזור לספר לכם איך היה. 

הפעם את ארוחת הבוקר בחרנו לסעוד עם ביתנו שממש בעוד ימים ספורים תצא לעבר המסע של חייה- היא יוצאת לטיול הגדול בדרום אמריקה והחלטנו שאנחנו חייבים עוד ארוחת פרידה קטנה. אז... בוויז שמנו הקייטרינג של כלנית וחיש מהר הגענו לאבו גוש לקסם של מקום בניצוחו של האחת והיחידה כלנית שמיד כשתגיעו תתאהבו בה.




מדובר למעשה בארוחת בוקר בסגנון בופה "אכול כפי יכולתך" באווירה טובה ונעימה , עם מגוון עשיר של מנות מפנקות שמותאמות לארוחת בוקר טובה והכל באיכות גבוהה , הכל ממש טרי ומחומרי הגלם באיכות גבוהה. הארוחות מוגשות בימי שישי ושבת בלבד בין השעות 9.00-12.00 ועלותה 89 שקלים לאדם בלבד. 

היינו בהרבה ארוחות בוקר מסוג זה עד היום אך חייבת לציין כי זו הייתה אחת הטובות, יש כאן מגוון רחב מאוד שכל אחד ימצא את מבוקשו, הכל מאוד טרי וטעים, מתאים בדיוק לחיך הישראלי- אנחנו ממש אהבנו.

אז מה היה לנו? כל סועד יכול להזמין ביצים בכל הסגנונות: קשות, חביתות, מקושקשות, עין, עם עשבי תיבול, בצל, גבינה צהובה ועוד. מלבד זאת ישנו בופה מאוד עשיר שכולל:

מגוון סוגי גבינות: שמנת, שום שמיר, לאבנה, מגשי גבינות רכות וקשות – צפתית, בולגרית, קשקבל, מוצרלה, גאודה, מנצ'גו ועוד. 
מגוון סלטים ומנות פתיחה: סלט ג'רג'יר, סלט טאבולה, חצילים בטחינה, סלט ערבי קצוץ, סלט ירק וכרוב, סלט טונה, סלט קפרזה, סלט פאטוש, קרפצ'יו סלק, מטיאס, חצילים מטוגנים, סלט כרוב, מגשי ירקות., ממולאים 










פינת יוגורט: יוגורט עיזים/בקר, גרנולה, סילאן, דבש, פירות יבשים, מגוון ריבות.
מאפים: מגוון סוגי בורקסים , כריכי קוראסונים במילוי גבינות, ירק ועוד. 





לחמים: באגטים, לחמניות, לחמים מיוחדים, בייגל ערבי ועוד.



קינוחים: פירות, חלווה, קוראסונים, רוגעלך, מעמולים ביתים ושאר מיני מאפה .




שתייה: תפוזים ולימונדה.

כמו כן כל סועד מקבל שתייה חמה לבחירה: קפה שחור, הפוך, תה, שוקו ועוד. 



אז חברים אם גם אתם מחפשים את המקום הבא ממליצים בחום, הכנסו עוד היום להקייטרינג של כלנית הזמינו מקומות מראש, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

כאמור ארוחת הבוקר מוגשת בימי שישי ושבת בבוקר, בין השעות 9:00 ל-12:00 בלבד.

חפשו "הקייטרינג של כלנית" ב-waze

טלפון להזמנות:
055-2971-397


עלות ארוחה מלאה לאדם: 89 ₪ בלבד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה