יום שלישי, 17 בינואר 2023

פיצה פפינו- תשכחו מכל מה שאתם חושבים על אוכל בקניון

 מי שמכיר אותי יודע שאני לרוב לא אוהבת לאכול בקניונים השונים ברשתות למזון מהיר, מרגישה ששם האוכל קצת פחות מושקע, יותר זריז ועם פחות תשומת לב. אז נכון, עדיין לעיתים "חוטאים" וכשמגיעים לקניון לסידורים ו/או לבילוי כזה או אחר עוצרים ברשת כזו או אחרת אך מראש זו לא תהיה האופציה הראשונה אצלי. 

אני מתגוררת בסמוך לקניון סירקין בפתח תקווה ומבלה שם לא אחת, השבוע הגענו למקבץ סידורים רבים ורעבוננו נתן את אותותיו, חיש מהר שמנו פעמנו לעבר קומת האוכל ובחרנו לסעוד את ארוחת הערב בפיצה פפינו. אומנם סעדנו במקום מספר פעמים קודם לכן אך הפעם בחרנו בתפריט רחב יותר ותקשיבו!! הופתענו בענק!! את הפיצה שלהם אני טרם טעמתי והיא אחת הטובות שיצא לנו לאכול.


ההיצע במקום רחב מאוד, ניתן להנות מבר סלטים מפנק, מטוסטים טעימים ואיכותיים, ממגוון פיצות חלומיות ומפסטות באיכות גבוהה. כמו כן גם ממגוון קינוחים מפנק ואיכותי עליו לצערי הפעם ויתרנו כי היינו פשוט מפוצצים אבל ממש בקרוב נחזור לדגום שוב. הצוות במקום שרירותי ואדיב מאוד, קשובים לצרכי הלקוחות ומאוד סובלניים בעיקר עם הילדים הקטנים המגיעים לרכוש במקום- אז שאפו גדול על כך.







בדרך כלל אני באופן אישי אוכלת במקום סלט בהרכבה אישית, אם תשאלו אותי הוא הטוב ביותר שאכלתי עד היום. כלל הירקות רעננים וסופר טריים, מחיר הסלט קבוע ולא נתון ל"תוספות" שונות כמו בהרבה מקום, צוות המקום "מעמיס" את הסלט ולא מותיר חלל ריק בקערת הסלט, יש מגוון רחב מאוד של ירקות ותוספות כך שכל אחד יצליח להרכיב לעצמו את סלט החלומות שלו. 




נסיך הבית באופן קבוע מגיע למקום ומזמין לעצמו טוסט, גם כאן בדיוק כמו בגזרת הסלטים מגוון התוספות הוא רחב מאוד ואין כלל הגבלה. נקודת זכות נוספת שלא ראיתי בהרבה מקומות בהם רכשנו טוסטים, כלל לחמניות הבייגלה ארוזות בשקיות אחת אחת ולא חשופות ללכלוך/אבק/חיידקים. 




נסיכת הבית חובבת מושבעת של פסטות על כן בחרה מיד פסטה פטוציני ברוטב שמנת פיטריות, אגב, ניתן לבחור במקום ממגוון הפסטות: פטוציני, פנה, רדיאטורי וספגטי. ראשית הפסטה הייתה טעימה , עשויה מעט אל דנטה כמו שאנחנו אוהבים, הרוטב קטיפתי ומדויק בתיבולו, לא הרגיש כלל תעשייתי אלא ביתי וטעים.



וגולת הכותרת- פיצה עם מגוון תוספות: פיצה איטלקית: גבינת עמק, עגבניות שרי, בייבי מוצרלה ובזיליקום. פיצה בלקנית: גבינת עמק, חצילים, פלפל גלוי וגבינה בולגרית ופיצת פיטריות. ראשית, בצק הפיצה מושלם!! אין הגדרה אחרת!! פיצה דקיקה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים אך קריספית בקצוות ובתחתית, וואו!! כל ביס חגיגה לחיך. רוטב העגבניות קטיפתי ומאוזן מאוד בתיבולו ושילובי התוספות בהחלט שיחוק אמיתי! ממש עפנו על הפיצה. אם נודה באמת זו הפעם הראשונה שלי ושל בעלי שדגמנו את הפיצה המקומית, תמיד כאמור טעמנו את הסלטים והיום מבינים שהפסדנו ובענק, אך לא עוד!! מהיום זו הופכת להיות פיצת הבית שלנו!! הן במשלוחים והן בביקורנו בקניון (ואנו כאמור עושים זאת הרבה).

אז חברים, אתם עוד פה? אם אתם אוהבים ומעריכים פיצה איכותית זה המקום בעבורכם!! רוצו עוד היום ו/או בצעו הזמנה דרך וולט, הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!! באמת אחד המקומות שממש אבל ממש שמחנו להכיר לעומק. כאן תקבלו איכות ללא תחרות, שירות סופר מוקפד, טריות והכל עשוי מחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר. 








פיצה פפינו


כתובת:
אליעזר פרידמן 9
פתח תקווה
קניון סירקין

טלפון להזמנות:
03-547-8888

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה