יום ראשון, 1 בינואר 2023

EMPORIUM פותחת סניף נוסף והפעם במתחם עמי דן טאון בפתח תקווה

מתחם עמי דן טאון בפתח תקווה כבר מזמן הפך לשם דבר וממשיך לקבץ לתוכו את המותגים הכי חמים וטובים בשוק, שבוע שעבר הוזמנתי להשקה חגיגית במיוחד של החנות החדשה לרשת מותגי הפרמיום של EMPORIUM - החנות החמישה עשר של הרשת שנפתחה השנה.  החנות נפתחה בהשקעה של כמיליון שקלים, רחבת ידיים, משתרעת על שטח של 220 מ"ר, מעוצבת בעיצוב מוקפד וייפיפיה. כאן ניתן למצוא מגוון מותגים כגון:  נאוטיקה טימברלנד ואמפוריום  ועוד.







חברת SBN הינה חברת בת של קבוצת בריל אשר נסחרת בבורסה ונחשבת כיום לאחת הגדולות בישראל בתחום ההנעלה והאופנה. כיום החברה מפעילה 15 סניפים עם מחזור מכירות הנאמד ב כ 200 מיליון ש״ח מהלכי ההתרחבות יתרום כבר בשנת 2023 לגידול משמעותי למכירות השנתיות של החברה וישים את החברה כמובילה בתחומה בשוק.





רשת EMPORIUM מציעה מגוון רחב של מותגי פרמיום בינלאומיים לגברים ביניהם מותגי הבית Timberland, Nautica ובנוסף SCOTCH&SODA, Colombia, RALPH LAUREN, Hugo boss GANT PALLADIUM, LAVOSTE, CRAISER, le coq sportif ועוד. קולקציות אלו מציעות מגוון פרטי אופנה, הנעלה, תיקים ואביזרים.





אודות SBN

חברת SBN הינה בעלת זיכיון לשיווק ומכירה של המותגים Timberland וNAUTICA ומפעילה 63 סניפים בפריסה ארצית של הרשתות, טימברלנד, נאוטיקה ואמפוריום (25 סניפי נאוטיקה, 23 סניפי טימברלנד ו- 15 סניפי אמפוריום), במקביל לפעילות סיטונאית רחבה ומכירות ב online . החברה היא חברת בת בבעלות מלאה של קבוצת בריל.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה