יום ראשון, 29 בינואר 2023

פיצה דומינוס ממשיכה להתחדש ולהפתיע והפעם עם פיצת פרא


החבר'ה שלי חסידים גדולים של פיצה , מבחינתם לאכול לארוחת בוקר, צהריים וערב את אותו המשולש הטעים והמושחת. ממגוון הרשתות הקיימות בשוק הפייבוריטית שלהם הינה פיצה דומינוס. בימים אלו המותג משיק פיצה חדשה וסופר מפתיעה -"פיצות פרא" של דומינו'ס פיצה והלל גרדי- וואו מה אגיד לכם? שיחקו אותה שם החבר'ה!!



אז על מה המהומה אתם שואלים? מה היא בדיוק פיצת פרא?  "פיצות פרא" של דומינו'ס פיצה והלל גרדי – הקסם הפראי של טעמי המטבח הים התיכוני סדרת פיצות ייחודית, בהשראת ה- Farm To Table, המבוססת על מיטב התוצרת המקומית מהמרעה והשדה, עם גבינות עיזים עשירות, לאבנה, חובזה ועלי זעתר טריים, סומאק ואבן יוגורט מגורדת- מגוון רחב של הפתעות לחיך ולעין- כאשר קראתי את המרכיבים חששתי שמא ילדי לא יתחברו למרכיב כזה או אחר אך הם הכריזו פה אחד כי זו אחת הפיצות המדהימות של הרשת!!

הסדרה החדשה נוצרה לאחר מספר חודשי עבודה משותפת בין הלל גרדי לצוות השפים של דומינו'ס פיצה. שלושת הפיצות הן תוצר סופי של אינספור נסיונות בהרכבת פיצות שונות, תוך שימוש במגוון חומרי גלם מקומיים.

"פיצת פרא ירוקה": פיצה בשילוב מנצח של ירקות מקומיים עם 3 סוגי גבינות במראה ארטיזני עם קצוות מקופלים. הפיצה החדשה כוללת לאבנה, מוצרלה, חובזה, גאודה עזים, בצל סגול, קונפי שרי, עלי זעתר ואבן יוגורט מגורדת מעל- חייבים אבל חייבים לטעום אותה בקרוב.

"פיצת פרא גבינות ומאשרום": פיצה במיקס גבינות מקומיות עשירות מקושטות בפטריות שמפניון ובמראה ארטיזני עם קצוות מקופלים. הפיצה החדשה כוללת רוטב שמנת, מוצרלה, בצל סגול, גאודה עיזים, גבינת עיזים, פטריות שמפניון, שום קונפי, צ'ילי ואבן יוגורט מגורדת מעל- טוב, אימל'ה ואבל'ה איזו פיצה טעימה!! ראשית נתחיל בבצק המושלם, בצק ממש כמו באיטליה, קריספי בשוליים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. רוטב השמנת קטיפתי ומיוחד, לא מתובל מידי על כן שילוב הגבינות ושאר המרכיבים משתלבים בהרמוניה מופלאה ומדוייקת. 







"פיצת פרא בצלים": פיצה במגוון טעמי בצל שונים לטעם מתקתק וכפרי בפה, במראה ארטיזני עם קצוות פיצה מקופלים. הפיצה החדשה כוללת רוטב שמנת, מוצרלה, בצל סגול, כרישה, בצל ירוק, חמאת שום ואבן יוגורט מגורדת מעל כל פיצה- זו הפיצה שכולם הכריזו כמושלמת!! גם כאן הבצק פשוט מושלם!! אנחנו מאוד אוהבים בצלים על כל נגזרותיהם וכאן שילוב מושלם של מספר בצלים , גבינות ורוטב אחד שמנצח על כל התזמורת!! כל ביס פשוט חגיגת טעמים אמיתית לחיך- אל תוותרו הזמינו עוד היום והתענגו:






סדרת "פיצות פרא" תמכר במחיר השקה מיוחד של 79.90 ₪, במקום 85.90 ₪, עד ה 28.2.23 בלבד. מבצע השקה מוביל: פרא + משפחתית קלאסית ב-62 ₪ לכל פיצה (124 ₪ כולל) 




אז חברים אם גם אתם כמונו אוהבים פיצות איכותיות זה המקום בעבורכם!! כאן תקבלו פיצה מיוחדת, שונה, מפתיעה וטעימה במיוחד!! הזמינו עוד היום , הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה