יום שני, 16 בינואר 2023

סדנת הבישול שכל קרניבור יעוף עליה עם אילה ארוך

אני והמטבח זה סיפור אהבה של שנים, מאוד אוהבת לבשל וליצור מטעמים לבני משפחתי וחבריי, על כן לא אחת יוצאת לסדנאות בישול כאלו ואחרות לשם התמקצעות נוספת. תמיד אבל תמיד למדה עוד ועוד, מקבלת טיפים, רעיונות והמון סגנונות בישול שטרם הכרתי. שבוע שעבר הוזמנו לסדנת בישול קולינרית עם השפית אילה ארוך וחזרנו מאוהבים. 

אילה ארוך שפית בחסד עליון עם מלא ידע, טיפים ותשוקה לאוכל. אוהבת לבשל, לארח וליצור עוד ועוד מתכונים חדשים כבר למעלה מ-25 שנים. בעברה למדה בבית הספר לבישול קורדון בלו בפריז, התמקצעה במסעדות בפריז בהן: le procop, chez paul, ו-l’apart, הייתה הבעלים של מסעדת "עדנה ביסטרו" בתל אביב ועוד ועוד.  כבר למעלה מ-15 שנים הינה מדריכה בסדנאות וקורסי בישול בבית הספר המובילים בארץ, יועצת קולינרית ללקוחות רבים ביניהם: פוד אפיל, פור שף, חינאווי הקצביה, משרד החינוך ועוד. 




אז כאמור הגענו ביום רביעי האחרון אני והזוגי לסדנת בישול בשרית קרניבורית , הסדנה הינה אינטימית ומתקיימת בביתה של אילה ארוך בפתח תקווה. היום שאנחנו אחרי הסדנה יכולה להעיד כי זכינו לערב מופלא שכלל אווירה נפלאה, שפע טיפים והכרת המטבח גם לאלו המתמקצעים במטבח. כל משתתף קיבל חוברת מתכונים עם כלל המתכונים עליהם עבדנו בערב זה. את הסדנה ליוונו עם יין איכותי וכמובן שבסיום הסדנה זכינו להנות מארוחה משובחת מכל מה שהכנו יחדיו (אגב, כל מה שנשאר ניתן לקחת הביתה ב-T.A). הסדנה עורכת כשלוש וחצי שעות ועלותה 360 ש"ח לאדם. 




במהלך הערב הכנו קרפציו בקר, למדנו על הכנת קונפי עגבניות, בלסמי מצומצם עם דבלים ואף קיבלו את המתכון לפוקצ'ה הטעימה שזללנו. הכנו (לראשונה בחיי) מיונז הום מייד וזה קלל בטירוף וטעים בצורה מעוררת התפעלות. עוד הכנו נתחי אנטריקוט על הפלאנצה, אורז עם פירות יבשים, תפוחי אדמה בתנור, , פוייקה פיקאניה, עראיס ביתי , קינחנו בטארט תפוחים ועוד ועוד . 















הוקסמנו מאילה ארוך ופשוט התאהבנו באישיות המיוחדת. כפי שציינתי מעלה היא מלאת ידע כרימון, היא נהנית להעביר את הידע הלאה וסוחפת אחריה את כלל הנוכחים במקום. אפילו הזוגי שפחות בעניין המטבח ויותר בעניין של לאכול חתך, קיצץ , תיבל וכן, אל דאגה בסוף גם אכל. כבר קבענו עם אילה ארוך כי ממש בקרוב נגיע לסדנה נוספת. תשכחו מכל מה שאתם מכירים, כאן תקבלו סדנה אחרת, שונה לחלוטין מכל שאר הסדנאות. אילה ארוך מקפידה מאוד על סדנאות אינטימיות כך שבשל עובדה זו נזכה ליחס אישי, להסברים מדוייקים יותר, לפירוט מדויק לכל מנה ומנה, לאווירה מיוחדת, להכרות ושיחה עימה ועם שאר המשתתפים. בסיום הערב ממש התקשנו להפרד. 

אגב, ניתן להזמין את אילה ארוך לסדנה פרטית אצלכם בבית ו/או במקום העבודה. את התפריטים לסדנאות הפרטיות אילה ארוך מתאימה יחד איתכם בהתאם לבקשותיכם. זהו רעיון נפלא לחגיגת יום הולדת, למסיבת רווקות, ערבי פנויים פנויות, וועדי עובדים ועוד.

אז חברים, אם גם אתם כמוני מחפשים חוויה אחרת, שונה, כיפית ומהנה סדנאות הבישול של אילה ארוך זה הפתרון האולטימטיבי והמושלם בעבורכם, ממליצים בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם. 

קבלו הצצה קטנה לסדנאות הקרובות:

19.1.23 בשעה 18.00 סדנה מיוחדת לכל סודות הכנת הדים סאם.
25.1.23 בשעה 18.00 סדנה מהמטבח האיטלקי - צמחוני.
10.2.23 בשעות הבוקר סדנה מהמטבח ההודי.
16.2.23-סדנה אסייתית - חוויה קולינרית שתפעיל לכם את כל החושים.

אתם עוד פה? רוצו ושריינו לעצמכם מקום.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה