יום רביעי, 11 בינואר 2023

מתחם אושילנד כפר סבא- זמן איכות זוגי מפנק

בואו נדבר רגע על נושא מאוד מאוד חשוב- זמן זוגי!! האם אתם מקפידים על זמן שכזה? לפני כ-26 שנים עת נישאנו הבטחנו זה לזו שגם ביום בו יגיעו הילדים, יהיו חובות, יהיו לחצים, יהיו מריבים- בכל רגע נתון נקפיד לפחות אחת לשבוע על זמן זוגי שלי ושלו, ללא ילדים, ללא מטלות, ללא עבודה, ללא משימות וללא תירוצים!! מאז ועד היום אנו דבקים במטרה ומקפידים לפחות אחת לשבוע לצאת לזמן זוגי! לא מחכים לימים מיוחדים אך מכירה אין ספור זוגות שאכן כך נוהגים והפעם אני פה על מנת לספר לכם על רעיון גאוני!! השבוע בחרנו לצאת לערב כיף במיוחד במתחם האושילנד בכפר סבא. כאן העברנו שעות רבות של הנאה צרופה, התחלנו את הערב הנפלא בסעודה מפנקת במיוחד במסעדת VIVINO- הרשת המועדפת עלינו והמשכנו בצפייה בסרט "חתונה אש" ב- HOT CINEMA (אל דאגה מיד אתן את כל הפרטים הנחוצים).

עוד לפני שנמשיך מניחה שרובכם מכירים את מתחם האושילנד  אולם מי שטרם עשה זאת אספר מעט. אושילנד (אושי) הינו המתחם היחידי מסוגו בישראל, מציע לנו המבקרים חוויה כוללת של בילוי, בידור, פנאי, קניות וגסטרונומיה ונותן מענה למגוון רחב של גילאים ותחומי עניין. כאן נמצא מגוון אטרקציות ייחודיות קבועות, ובנוסף להן, מציע המתחם מגוון אירועים איכותיים משתנים לכל אחד מאיתנו. "לכל אחד יש את האושי שלו": הפעלות ומופעים לילדים, סדנאות יצירה, סדנאות להורים ותינוקות, פעילויות פנאי לגיל הזהב, ערבי ריקוד ושירה ועוד.

מתחם האושילנד , הושק כבר אי שם ביולי 2016 ומשתרע על פני שטח של כ- 52,000 מ"ר של חוויות, ממוקם בשער הכניסה המזרחי של כפר סבא, בצמוד לצומת ראשי בו יציאות לכביש 6, כביש 531 המחובר להרצליה ולאילון צפון, כביש 40 ורחוב ויצמן בכפר סבא, המהווים למעשה את הצירים המרכזיים והחשובים באזור. אז כאמור נמצא כאן מגוון רחב של חנויות אופנה, הנעלה, אטרקציות לילדים ולבני הנוער, מתחם קולנוע ומבחר רחב של מסעדות. כמו כן קיימת חנייה בשפע, מקורה וחיצונית, ללא תשלום.

אז כאמור התחלנו את הערב במסעדת VIVINO כפר סבא, המסעדה אשר מביאה אלינו לשולחן את מגוון הטעמים והניחוחות של המטבח האיטלקי המסורתי והמודרני, עם עיצוב מעורר תיאבון, מטבח פתוח שבליבו ניצב טאבון מסורתי, אירוח לבבי, מוקפד ומקצועי מאוד , כל זאת לצד אווירה איטלקית שמחה וקלילה - כזו שרק תרצו לחזור שוב ושוב.

התפריט העשיר עליו חתום שף הרשת כפיר סבן, מבוסס על חומרי גלם טריים ואיכותיים המיובאים מאיטליה, בשילוב תוצרת מקומית מובחרת. באמצעותם, הוא יוצר שפע של פסטות טריות, ריזוטו עשיר, פיצות בשלל סגנונות, פוקצ'ות, דגים טריים, בשרים עסיסיים ושפע מנות המתאימות לטבעוניים ולרגישים לגלוטן.

עוד לפני שאמשיך ואספר מה אכלנו חייבת מילה אחת לטובה!! רגע לפני שנכנסנו למסעדה מארחת המקום שאלה האם קיימות רגישויות כאלו ו/או אחרת והאם יש משהו שהם צריכים לדעת עוד רגע לפני שנכנס- שאפו ענק!! אנחנו מבקרים בהמון מסעדות ומעולם לא נתקלנו במודעות רבה שכזו.

את הארוחה התחלנו עם הרמת כוס ייין שבלי מעולה לחיינו ולחיי זמן זוגי:




חיש מהר הגיעה לשולחננו פינוק הבית- פוקצ'ת הבית שמגיעה עם סלסת עגבניות, קונפי שום ושמן זית- פוקצ'ה חמימה, טעימההה ומיוחדת:





למנות ראשונות הזמנו פולנטה- קרם עדין של תירס טרי, פרמז'ן, פטריות שמפיניון, פורטבלו ויער, אספרגוס חלוט וקרם כמהין- מי שמכיר אותי יודע שהפייבוריט שלי הינה הפולנטה, כאן קיבלנו קרם עדין וקטיפתי של תירס טרי ועדין, משולב במרכיבים המשתלבים בהרמוניה מנצחת היטב, כל ביס שלמות:






קממבר צלויה- גבינת קממבר צלויה בתנור עצים עם קונפי שום, דבש, טימין, צ׳ילי טרי וארוגולה, במעטפת פוקצ׳ה- חד משמעית! זוהי מנה שמהווה שיחוק מדהים לחומרי הגלם! מי שחשב על המנה הזו פשוט גאוני, מנה נפלאה, מוגשת במחבת לוהטת, טעימה להפליא:






בגזרת המנות העיקריות אני בחרתי בפילה לברק וריזוטו בחמאת לימון-פילה לברק צרוב על הפלאנצ׳ה עם ריזוטו בחמאת לימון, עגבניות צלויות, תרד, יין לבן, עשבי תיבול, פרמז'ן וקראסט פירורי לחם לימוני. מי שמכיר אותי יודע שבאופן אישי אני דוגלת בדעה שדגים אוכלים רק במסעדות דגים אולם מאחר ואני יודעת שכאן מקפידים על איכות חומרי הגלם בחרתי להזמין את המנה מה שחיש מהר התברר כבחירה מושלמת! מנת הדג הייתה נפלאה, דג טרי, צד אחד קריספי ובתוכו נימוח, רךךך וטעים מאוד. שילוב הריזוטו הלימוני העניק טוויסט מדהים למנה . אם אתם נמנים על חובבי הדגים אל תפספסו את המנה:






הזוגי מצידו בחר בפילה עגל ציידים-מדליוני פילה עגל צלויים במחבת כבדה מוגשת עם ראגו של פטריות יער וערמונים, לצד אנילוטי ריקוטה ופטריות כמהין בעבודת יד, ברוטב שמנת ופלפל שחור, מאחר ואנו לא מערבבים בשר וחלב הזוגי ביקש לקבל את ה"גרסה הכשרה" ומדליוני הפילה עגל הוגשו עם תפוחי אדמה קריספיים בתנור. מדליוני הפילה הוגשו ברמת הצלייה המדויקת, נימוחים ואיכותיים, בשר באיכות גבוהה מאוד. תפוחי האדמה קריספיים ונימוחים כאחד- התוספת המושלמת לכל נתח עסיסי:







בשלב זה כבר די היינו מלאים אך כידוע לכם לקינוחים ישנה קיבה נפרדת, על כן הזוגי מצידו בחר בקינוח בחזקת "פרווה"- רושה- כדור שוקולד עשיר במילוי קרם פטיסייר נוגט וקוקוס, עם פירות יער, שבבי שוקולד ופיצוחים- קינוח שוקולדי מאוד אך טעים להפליא, שילוב מרכיבים מנצח לצד אספרסו חזק:





אני מצידי בחרתי בעוגת גבינה אפויה המוגשת עם פירות יער, גלידת תפוז ושטרויזל- חד משמעית!! הקינוח המנצח בעבורי!! עוגת גבינה נימוחה ולא מתוקה מידי, שילוב הגלידה החמצמצה/מתקתקה העניקו טוויסט מפתיע:





זאת הייתה ארוחה נפלאה עם שירות מוקפד מאוד, מטעמים נפלאים ואיכותיים ואווירה נעימה ומהנה. אין לי ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב שוב והפעם אפילו עם הילדים.


כתובת:
עתיר ידע 4,
מתחם אושילנד, כפר סבא

טלפון להזמנת מקום ולתיאום אירועים:
09-8333235

שעות פעילות:
כל השבוע, בין השעות 12:00 עד 23:00

כפי שסיפרתי בתחילת הכתבה את הערב המשכנו בצפייה בסרט "חתונה אש"- קומדיה רומנטית קלילה וכיפית. את הסרט ראינו באולם מרשת בתי הקולנוע "HOT CINEMA", הכולל 18 אולמות קולנוע המקנים חווית צפייה ייחודית, באמצעות מערכות ההקרנה, השמע והישיבה מהמתקדמות בעולם. אולם הקולנוע רחב ידיים (יש המון מקום לרגליים יתרון סופר משמעותי), הכסאות נוחות מאוד מה שיעניק לנו הצופים חוויה שונה מזו אנו מכירים. כאמור בכל אחד מאולמות הממוקמים במקום מותקנת מערכת סאונד DOLBY ATMOS, המתקדמת ביותר בעולם, בעלת חווית צליל אולטימטיבי המניקה לצופים תחושה שהם נמצאים "בתוך הסרט".






מתחם הקולנוע כולל אולמות VIP, אולמות 3D, ואולם בן 500 מקומות לכנסים, אירועים, הופעות והקרנות מיוחדות. המתחם משתרע על פני שטח של 10,000 מ"ר וכולל 2,500 מקומות ישיבה. אין ספק שכל אלו יחדיו יוצרים בעבורנו הצופים חוויה שונה ומהנה. חייבת לציין כי אנו באופן אישי מאז תקופת הקורונה נמנענו לצאת לקולנוע מסיבה לא ברורה אולם אין לי ספק כי לאחר הביקור השבוע נחזור לכאן ממש בקרוב שוב.

אז חברים, אם גם אתם מחפשים את מקום הבילוי הבא שלכם, כזה שיתן לכם מענה לכל הצרכים, כאמור אם זה בגזרת המסעדות, בגזרת אטרקציות לילדים ולבני הנוער, בגזרת צפייה בסרטים ועוד זה המקום בעבורכם, כאן תקבלו חוויה מהנה ומיוחדת!! הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה