יום שני, 23 בינואר 2023

חומוס יוסף והפעם סניף פתח תקווה

את רשת חומוס יוסף אנו מכירים כבר מספר שנים, בעיקר את סניפי ראש העין ותל אביב. מאוד אוהבים את המותג!! על כן כאשר שמענו כי הוא הגיע לעירנו בפתח תקווה לא היו מאושרים מאיתנו. השבוע את ארוחת הצהריים המאוחרת בחרנו לעשות במקום, אספנו את הילדודס, הגענו לקניון כיכר העיר למסעדה קטנה ומטריפה.




רשת חומוס יוסף נולדה לה בפרדס חנה כחומוסייה קטנטונת בכניסה לחנות תבלינים של משפחתו של יוסף - שלושה שולחנות והרבה אהבה. משקטן המקום, עברה החומוסייה לפני כעשור למיקום החדש בו היא נמצאת עד היום.

חומוס יוסף מוגש חם ונטחן מול הלקוחות, מוגש עם מגוון תוספות, סלטים מיוחדים, ותבשילים ביתיים אסליים שנולדו מתוך בקשות הקהל. בתפריט של יוסף יש מענה גם לטבעוניים ואופציות ללא גלוטן לנמנעים מגלוטן.




ראשית הגיעו לשולחננו חומוס משאוושה - חצי חומוס חצי משאוושה הגרסה הגלילית למסבחה- חומוס סמיך עם הרבה גרגירי חומוס, טחינה , עגבניות ושמן זית והמון טעמים נפלאים:





חומוס פטריות - פטריות שמפניון טריות מוקפצות עם בצל בתיבול עדין - גם כאן קיבלנו מנה של חומוס סמיך וטעים עם מנה מאוד גדולה של פטריות, שמן זית, ביצה קשה והמון  טעמים נפלאים:





סלט ירקות קצוץ, טרי ורענן עם שפע טחינה מושלמת , זוהי מנה שאני באופן אישי יכולה לאכול כל יום, כל היום:




ציפס ביתי, טרי וחם:




כדורי פלאפל איכותיים, טריים, חמים , ירקרקים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, מתובלים במתינות אך בנוכחות מדויקת :




לאוהבי המנות החמות יש תפריט יומיומי משתנה של מנות עיקריות, ביום בו אנו ביקרנו במקום בישלו צלי בשר וכבד עוף מבושל ביין, לצד אורז לבן. אוכל ביתי שמתבשל במקום מידי יום ביומו, טרי, טעים ומפנק. מודה ומתוודה אני פחות טיפוס של אוכל ביתי במקומות כאלו אך הזוגי אהב:





לצערי אין קינוחים במקום. 

אז חברים, אם גם אתם אוהבים חומוס ביתי ואיכותי כמונו זה המקום בעבורכם!! קפצו לארוחה דשנה ו/או לנשנוש מפנק, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


כתובת:
קניון הכיכר
העצמאות 63
פתח תקווה

טלפון להזמנות:
*6442

שעות פעילות:
ראשון עד חמישי 9:00 - 20:00
שישי 8:00 - 15:00
שבת סגור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה