יום שני, 23 בינואר 2023

בילוי מושלם לשישי בצהריים והפעם ביקב אגת

את צהריי שישי האחרון בחרנו לבלות ביקב אגת השוכן בבאר יעקב, חצי שעה מהבית ומגיעים לגן עדן קסום ומיוחד. כבר כאשר מגיעים למקום מבינים שהגענו למקום הנכון- האנרגיות במקום, האווירה, השטח האינסופי, השירות המוקפד כל אלו מעניקים חוויה נפלאה וזה עוד לפני שדגמנו את היינות המעולים שיש למקום להציע. 



יקב אגת הינו יקב בוטיק בבעלותם של יעל וברק זוג מקסים ומלא קסם ואהבה לאירוח ויינות אשר גורמים לנו האורחים להתאהב בהם ובמקום, אין לי ספק כי כאשר תגיעו תרצו לשוב עוד ועוד בדיוק כמונו. הכרם נשתל אי שם בשלהי 2013 וכבר משנת 2016 ברק מפיק יינות מעולים (אגב, כ-4,000 בקבוקים מידי שנה). כלל היינות מופקים מענבים משובחים הגדלים בתנאי בוטיק אקולוגיים. צוות היקב חפץ לספק לנו המבקרים חווית שתייה המעבירה באופן הישיר, הנקי והטבעי ביותר את הפרי שסיפקה לנו האדמה.

מרכז המבקרים של הכרם פתוח כאמור רק בימי שישי אולם המרחב של הכרם משמש במהלך השבוע כמקום לטיפולים וסדנאות - יעל מצידה מטפלת בגינון עם ילדים ומבוגרים וברק מצידו מדריך מיינדפולנס ומדיטציה.











המתחם בנוי מפינות פינות של אירוח מקסים המתאים לזוגות ו/או לחבורות אשר חשקה נפשם ביין איכותי לצד נשנושים מפנקים. כל זה לצד הכרם רחב הידיים שברק מטפח בידיו.

כאמור הגענו בצהריי שישי , היה זהו יום שמשי במיוחד עם אוויר קריר ונעים , התמקמנו לנו ואט אט התחילו להגיע לשולחננו טעימות של היינות השונים שיש למקום להציע. יש כאן אופציה להזמין כוס יין בודדת ו/או בקבוק מהמגוון של היינות המקומיים ביניהם : יין לבן, יין רוזה ושלושה סוגים של יין אדום. כמו כן ניתן להנות מפלטת גבינות זוגית ומפנקת במיוחד.




התחלנו עם היין הלבן- פרנץ' קולומבר - יין לבן יבש, קליל מאוד ופרשי, אני באופן אישי ממש התאהבתי בו ואף הזמנתי עוד כוס ממנו בהמשך.




מיד לאחריו הגיע לשולחננו יין רוזה - יין יבש קריר ומתקתק במתינות, יין מעולה, בין הרוזה הטובים שדגמתי, ממש התחברתי לטעמים הנפלאים לצד פלטת הגבינות עליה ארחיב עוד רגע:




הזוגי מצידו דגם את שלושת היינות האדומים : יין בלנד אדום- יין יבש, יין מרלו אדום ויין בסגנון פורט אדום- שלושתם לטענתו מאוד איכותיים, כאלו שמי שמתחבר ליינות האדומים ירצה ללגום בכל הזדמנות שנכרית בדרכו.




לצד היינות המעולים הזמנו פלטת גבינות מפנקת שכללה: מבחר גבינות בוטיק איכותיות, לחמי מחמצת איכותיים, בורקס גבינה ותרד מדהים, ריבה ביתית , ממרחים, פירות , ירקות ועוד- חייבת לציין שהפלטה סופר מפנקת וכיפית, מלאה בכל טוב, כאן תקבלו בעצם את כל מה שחשקה נפשכם לצד היינות האיכותיים. 











אז חברים אם גם אתם כמונו חובבי יינות משובחים ומחפשים את היקב הבא זה המקום בעבורכם- כאן תהנו מאווירה קסומה ומיוחדת, מיינות משובחים, משמש חורפית אך נעימה ובכך תעבירו שעות רבות מבלי לשים לב . אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות -חובה לתאם ביקור מראש .

להזמנות: 
ברק 0542458315

שעות פעילות:
ימי שישי : 09:00 - 15:00 (בהזמנה מראש בלבד)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה