יום ראשון, 22 בינואר 2023

כשרוצים להתפנק בוחרים באקומקו

בכל סוף שבוע אני מבלה שעות רבות במטבח -קוצצת, מבשלת, מטגנת ומכינה מטעמים לרוב. כל ערב שבת אצלנו הוא חגיגת מטעמים- כל אחד מבני הבית מקבל את האוכל האהוב עליו. לאחרונה אני סובלת מאוד מכאבי גב והמטלה הופכת לקשה מפעם לפעם. כאשר אני עם התקפת כאבים המשימה כמעט בלתי אפשרית ואני מגייסת לצידי את שאר בני הבית. שבוע שעבר היה שבוע מאוד קשה והפעם בחרתי להתפנק עם מטעמי השבת ופשוט לא לעבוד קשה אלא להקשיב לגוף. 

ביום שישי האחרון בשעות הבוקר המוקדמות שמנו פעמנו לעבר אקומקו השוכן באור יהודה. את המקום אני מכירה שנים רבות אולם לאחרונה התחדשו בהנהלה חדשה שרק ממשיכה להפתיע ולהתחדש. במקום ניתן למצוא היצע מטורף של אוכל ביתי אותנטי טרי ,  טעים ומיוחד עם למעלה מ-180 תבשילים מכל הסוגים ומכל העדות. כאן נקבל אוכל שמבושל בעבודת יד של המאמות המקומיות- כל גלגול, כל מילוי, כל רידוד- הכל נעשה בהקפדה יתרה ועם המון אהבה. במקום ישנו גריל פחמים גדול עם מבחר בשרים איכותיים וטריים (בינהם נמצא קבב מדהים, פרגיות, חזה עוף ועוד), טאבון גדול המציע מגוון תבשילים ומאפים הנעשים לעיני המבקרים במקום. 











ראשית ולפני הכל חייבת לציין כי יש המון חניה באיזור כך שההתחלה היא כבר טובה. כאן ניתן למצוא למעשה את כל מה שצריך לשבת מלאה- החל ממבחר רחב של סלטים ביתיים וטריים, תוספות מכל הצבעים, מכל המינים, מכל הטעמים - אפילו אורז תמצאו כאן למעלה מעשר סוגים לדוגמא, מבחר מטוגנים, מנות ראשונות, מבחר רחב של דגים, בשרים, ממולאים, חמין ועוד ועוד. אפילו חלות, פיצוחים ועוגיות תמצאו במקום.  הכל מסודר באופן מוקפד מאוד, הסניף נקי למשעי למרות שעוברים שם המון אנשים (מי שמכיר אותי יודע שזו נקודת חולשה אצלי).













מודה ומתוודה לא אחת כאשר אני בוחרת באוכל מוכן לשבת מתהפכת לי הבטן, חוששת מתגובות ילדי הסופר מפונקים אבל בערב שבת כולם ככולם התענגו על האוכל ושיבחו אותו, מה שבדרך כלל לא קורה אז אקומקו שאפו גדול!! כלל לא מובן מאליו. המחירים נוחים , הכל טרי מאוד והשירות במקום סופר מוקפד. 










ביום שישי עת ביקרנו במקום חנכו את הטאבון והמטעמים והניחוחות עוררו לי את כל בלוטות הטעם , כאן מכינים מגוון רחב של מאפים, קציצות, תבשילים , דגים ועוד ועוד - ממש הצטערתי שלא לקחתי מן המטעמים שבמקום- הפסד שלי אך אל דאגה נחזור ממש בקרוב לדגום גם אותו. 









אז חברים אם גם אתם רוצים להתפנק ולהגיע לשבת בנינוחות לצד תבשילים איכותיים זה המקום בעבורכם, ממליצה בחום לקפוץ בימי חמישי ו/או שישי ולהתענג, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי! אגב, ניתן להזמין גם אוכל לאירועים. 



כתובת:
אקומקו דוד אלעזר 108
אור יהודה

טלפון :
03-6344652

שעות פעילות:
ימים א-ד 09:00-17:00
גריל, מטוגנים ותבשילים לפי דרישה
יום ה – 09:00-18:00
יום ו – 06:00 עד כניסת שבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה