יום רביעי, 18 בינואר 2023

בורגר סטיישן- נס ציונה- רמה אחת מעל כולם

באופן אישי אני לא חסידה גדולה של המבורגרים אבל שאר בני הבית מאוד אוהבים, השבוע "הקרבתי" את עצמי ואת קיבתי ושמנו פעמנו לעבר בורגר סטיישן והפעם בסניף נס ציונה החדש עליו שמענו המון המלצות. בורגר סטיישן  הינו בורגר בר שמביא עימו רמה אחרת, אחת מעל כולם. כאן נקבל המבורגר פרימיום מבשר טרי מובחר שנטחן במקום יום יום, בלי גינונים, בלי פילטרים, פשוט לאכול!! לצד ההמבורגר נמצא מגוון רחב של מנות פתיחה, תוספות מפתיעות וקינוחים טעימים. 

אז כאמור הפעם בחרנו בסניף נס ציונה החדש, מדובר בסניף הממוקם סמוך לפארק , יש מגוון פינות ישיבה בחוץ ומעט בפנים על הבר, צוות המקום מאוד סובלני, אדיב ושרירותי, איכפתי וזמין ללקוחות במקום. עת ביקורנו במקום הגיעו משפחות משפחות לסעוד במקום ו/או לקחת משלוח וכולם ככולם נענו בסובלנות יתרה.

הגענו כאמור עם הילדודס והם הכריזו חד משמעית שזה ההמבורגר הטעים ביותר שאכלו עד היום!! כפי שציינתי בתחילת הכתבה אני לא חסידה גדולה של המבורגר אך כאן הופתעתי ובענק!! קיבלנו קציצה סופר איכותית, גוסי'ת וטעימה, עשויה במידת העשייה המתבקשת ועם מגוון רחב של ירקות רעננים וטריים, תוספות מפתיעות ורטבים נפלאים, את כל אלו עוטפת ברכות יוצאת מן הכלל לחמנייה מדהימה שסופחת לתוכה את כל הטוב הזה.

למנות פתיחה בחרנו בכרובית- פרחי כרובית בציפוי פריך וטעים במיוחד- מנה שכיבול לא יומרנית ודי פשוטה אך טעימה בצורה יוצאת דופן:




נאגטס- זכרנו אותם היטב מהביקור הקודם והם גם כאן לא איכזבו, חד משמעית הם הנאגטס הטעימים ביותר שטעמנו עד היום:





כנפיים- 8 יחידות של כנפיים מוקפצים ברוטב הבית (שמורכב מחמאת בוטנים ורוטב צילי מתוק)- נשנוש כיפי לפתיחה, הילדים מבחינתם יכולים לאכול את זה כל היום והם טענו שהמנה הזו הייתה מושלמת בעבורם:





בחזקת המנות העיקריות הגיעו לשולחננו:

כריך אנטריקוט- איולי ציפוטלה , איולי קיסר, צימיצורי, חסה, עגבניה וחמוצים- לחמניית גבטה עשירה בטעמים, רטבים וירקות טריים, נתחי הבשר מוגשים כאן בכמות מאוד גדולה ובשפע רב, המנה הוגשה עם תוספת ציפס בטטה לבחירת גברבר הבית. הוא מצידו זלל בהנאה מרובה את הכריך בשניות ספורות והכריז שמזלי שלא מתגוררים בסמיכות לסניף אחרת הייתי צריכה להזמין לו כל יום מנה שכזו:






נסיך הבית מצידו חובב ציזבורגר (כשר כמובן)- איולי הבית, גבינה טבעונית, חסה, עגבניה, חמוצים ובצל סגול- כפי שציינתי מעלה קציצה מושלמת, עשויה ברמת העשייה המדוייקת, פרוסת גבינה טבעונית נחה לה על המנה והוא מצידה היה המאושר באדם, הוא מצידו בחר בתוספת ציפס שעועית- שעועית ירוקה עטופה בטמפורה בטעם פלאפל וזו מנה מושלמת:






נסיכת הבית בחרה במנת אמסטרדם- טלה מעושן, ממרח חמאת בוטנים, ריבת בצל, קריספי בצל, אורגולה ועגבנייה- שיחוק מדהים בין כלל המרכיבים!! יצרו מנה מהסרטים!! היא התענגה לה על כל ביס וביס וציינה כי כלל המרכיבים משלימים בהרמוניה נפלאה את הקציצה הנפלאה, היא מצידה בחרה בטבעות בצל:






הזוגי מצידו בחר במנת סנטיאגו- איולי קיסר, רוקט, עגבנייה, חמוצים, בצל סגול, קולסלואו, טבעת בצל, טלה מעושן ואף הגדיל לעשות והוסיף ביצת עין- גם הוא מצידו התענג על כל ביס וביס, קציצה שמנמנה ומאוד איכותית לצד מגוון רחב של תוספות מעניינות יצרו בעבורו את ביס החלומות, הוא מיד הכריז כי זוהי המנה המוצלחת ביותר שדגם עד היום. הוא מצידו בחר בתוספת של ציפס וופל- ריבועים מחוררים של ציפס' טעים ופריך במיוחד:





אני מצידי בחרתי במנת הוואי- ברביקיו דבש, סרירצ'ה, רוקט, עגבניה, חמוצים, בצל מקורמל, אננס, אסאדו מעושן- חד משמעית!! זוהי המנה המוצלחת ביותר שאכלתי עד היום!! וכפי שציינתי מעלה אני לא חסידה גדולה אך כאן פשוט התאהבתי במנה, קציצה סופר טעימה, מתובלת במתינות ועשויה במידת העשייה המתבקשת, שילוב הרטבים, הירקות, המתקתקות של הברביקיו והאננס העניקו טוויסט מושלם, כל ביס לונה פארק שלם של טעמים לחיך, לראשונה בחיי סיימתי מנה!! זה אומר הכל!! אני בחרתי תוספת של ציפס מיקס- בטטה ותפוחי אדמה קריספיים וטעימים:






הפעם כולנו היינו פשוט מפוצצים ובשל עובדה זו ויתרנו על קינוח לצערי. אז חברים, אם גם אתם אוהבים ומעריכים המבורגר סופר איכותי זה המקום בעבורכם, כאן תקבלו רמה אחת מעל כולם, הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!!


כתובת:
משה לרר 1 
נס ציונה מתחם עמי סנטר 
קומה 1

טלפון:
‭08-6649935

שעות פעילות:
ראשון עד חמישי 10:45 – 22:45
שישי 10:45 – 14:45
מוצש 18:00 – 22:45

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה