יום שבת, 21 בינואר 2023

הצטרפו אלינו לדייט קסום ומיוחד באינגה בר

את שבוע שעבר בחרנו לסיים באינגה בר - בר תוסס, אפלולי ומדליק השוכן בהרצליה. אינגה בר הגיע להרצליה כבר לפני למעלה משני עשורים והוא למעשה  בר המשקאות הראשון בעיר, מאז ועד היום שמו הולך לפניו ולא בכדי. הבר פתוח מהשעה שש בערב וכבר משעה זו מלא עד אפס מקום זאת משום שאנשי ההייטק מהסביבה באים בהמוניהם לדרינק אחרי העבודה בשעות ה-Happy Hour, ממש כמו בחו"ל. בשעות הלילה פוקדים את "אינגה בר" חובבי שתייה איכותיים בינהם חבורות חבורות של חבר'ה צעירים, בוגרים ו/או זוגות המגיעים לדייט זוגי בדיוק כמונו.

העיצוב ב"אינגה בר" מוקפד, נעים ומזמין. סביב הבר יש כ-30 מקומות ישיבה וביתר החלל פזורות פינות ישיבה אינטימיות ואף מגוון פינות ישיבה מחוץ למקום. ברקע מתנגנת מוסיקה מגוונת בווליום שמאפשר לנהל שיחה. אנו הגענו בשעת בין ערביים מאוחרת והמקום היה מלא עד אפס מקום, האמת? מבינה לחלוטין מדוע. בין השעות 18:00-21:00, בימים א' עד ה' - ישנה הנחה של 40% על רוב המשקאות.



את הערב פתחנו בכוסית לחיינו- הוא מצידו עם בירה מלכה ואילו אני בחרתי בקוקטייל גרין דיי- היימנס ג'ין, רוטן אלדרפלוואר, מיץ לימון טרי, נענע, גינג'ר ומלפפון- קוקטייל מתקתק וחמצמץ המשתלב בהרמוניה מתפרצת, פרשי וטעים במיוחד:



הנשנוש המתבקש לצד הבירה הינו מטיאס המוגש לצד קרם פרש, בצל ירוק וחלה צרובה פרוסה- אימל'ההה, כמה פשוט ככה טעים, אנחנו מאוד אוהבים דגים מלוחים וזה היה סופר איכותי וטעים, כזה שתרצו להמשיך לנשנש עוד ועוד:







עוד הזמנו ארטישוק קלוי אשר הוגש עם גבינת לבנה חמצמצה ונפלאה, שקדים קלויים, בלסמי מצומצם, רוקט ופרמזן- חייבת לציין שציפיתי לקבל מנה קטנה כמנת פתיחה ובפועל הגיעה מנה פשוט ענקית של מלאאא רבעי ארטישוק צרובים וטעימים, ביס מכלל המרכיבים יצר לונה פארק שלם של טעמים בחיך- וואו- שיחוק:





התאוששות קצרה, עוד סיבוב משקאות, הוא נשאר עם הבירה ואילו אני מצידי בחרתי בכוס יין לבן שאבלי- יין קרררר, איכותי וטעים במיוחד, לא סתם הוא הפייבוריט שלי:




והפעם בחרנו בנקניקיות בקר- הגיעה מנה עם 2 נקניקיות , מוגשות עם חרדל חריף ופירה תפו"א קרמי (חלבי), אנו ביקשנו להמיר את התוספת לפוטטוס תפוחי אדמה קריספיים וטעימים במיוחד- מנה נפלאה, גם היא הנשנוש האולטימטיבי בבר מבחינתנו- שלמות זה כאן:






אז רגע לפני שהסתיים לו הערב בחרנו בהמלצת המלצרית המקסימה בצלחת קינוחי ביס - 5 קינוחי ביס משתנים פרווה- אנחנו קיבלנו קינוח שוקולדי, בטעם קפה, מלבי, פסיפלורה - קינוח קליל, קרר וטעים במיוחד. כמי שאוהבת קינוחים האופציה הזו פשוט נהדרת, כך זוכים בצלחת אחת למגוון רחב של טעמים.




אם גם אתם כמונו אוהבים בר זה המקום בעבורכם, כאן תקבלו חוויה כוללת איכותית מאוד- אווירה קסומה ומיוחדת לצד מגוון רחב של משקאות איכותיים ותפריט מגוון ומפנק. שפע חנייה באיזור שזה כבר ייתרון סופר משמעותי. ממליצה בחום להזמין מקומות מראש כי המקום כל הזמן מלא. 



כתובת:
גלגלי הפלדה 16
הרצליה

טלפון להזמנות:
073-7592913

שעות הפעילות:
א - ה 18:00 - 02:00
ו - ש 20:00 - 04:00

Happy Hour:
א - ה 18:00 - 21:00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה