יום שני, 30 בינואר 2023

הלחם של סבא- המקום המושלם לכל אוהבי הלחמים באשר הם

החולשה הגדולה שלי בחיים הינה לחם על כל נגזרותיו!! מכינה המון בבית, יודעת, מכירה ומעריכה לחמים טובים ואם אני שומעת על מקומות המתמחים בכך אני מיד נוסעת לדגום ולבדוק מקרוב במה מדובר.

הפעם קיבלתי אין ספור המלצות על הלחם של סבא וממש מבינה מדוע, מדובר במאפייה קסומה ומיוחדת עם תשוקה עזה לבצק והיצע נרחב מאוד של לחמים, חלות, עוגות ומאפים. הסיפור של המותג מתחיל אי שם עם קום המדינה - בחור צעיר עם המון תשוקה ועניים בורקות עלה לארץ ועסק באפיית לחמים ייחודיים. בתקופה שבה עדיין קנו לחם אחיד במכולת בחצאים, הוא פיתח ושכלל לחמי בריאות מיוחדים שכולם רצו לטעום.

את הברק הזה בעיניים ירש גם הנכד של יוסף- ספי, שפתח יחד עם בני משפחתו מאפיית בוטיק שמגשימה את אותו חזון - יצירת לחמים בריאים וטעימים מחומרי הגלם הטובים ביותר וכשאני אומרת חומרי הגלם הטובים ביותר אני ממש מתכוונת. וואו דגמנו את לחמי המחמצת ופשוט התמכרנו.



כבר כאשר מגיעים לאיזור ריח הלחם נישא באוויר ואם נודה באמת אין יותר טוב מריח זה, מבחינתי זה יכול להיות הבושם שלי. אז.. הגענו בשעת בן ערביים עת המפעל כבר סגור אך החנות עדיין פעילה, מצאנו שורות שורות של לחמי מחמצת איכותיים, חלות טריות וריחניות, מבחר מאפים, כריכים עמוסים כל טוב, עוגות שמרים, עוגות פס , עוגיות, גרנולות ביתיות איכותיות, מבחר ממרחים ועוד שלל פינוקים.











אז... יכולה להגיד חד משמעית כי לחמי מחמצת היו הטובים ביותר שדגמנו עד היום ולא בכדי, מדובר בלחמי מחמצת העשויים מידי יום במקום, טריים ואיכותיים ללא שום תוספות מיותרות, הלחמים מוצעים במגוון רחב של טעמים, ניחוחות ומרקמים. אם אתם שואלים אותי שווה לנסוע עד לכפר סבא ולקבל איכות שאין שנייה לה.

אגב, ניתן לקבל כריכים עמוסים כל טוב, טריים ומפנקים במקום, קפה איכותי וכפי שציינתי מעלה מאפים קטנים ואיכותיים.




אז אתם עוד פה? אם אתם אוהבים ומעריכים איכות זה המקום בעבורכם, רוצו ל-הלחם של סבא, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


כתובת:
התע"ש 9
כפר סבא

טלפון:
050-757-7866

שעות פתיחה:
א'-ה' 08:00-19:00
שישי 08:00-14:00
שבת סגור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה