יום רביעי, 25 בינואר 2023

גן עדן לקרניבורים- סולו קרנה- מסעדת שף כשרה

על מסעדת סולו קרנה שמעתי רבות וידעתי שאנחנו חייבים לקפוץ להבין על מה המהומה ואכן השבוע בחרנו לסעוד את נפשנו במקום ומה אגיד לכם? מתבאסת שלא הכרנו אותה עוד קודם לכן!! מדובר בפנינה אמיתית!! סולו קרנה  הינה מסעדת שף כשרה בניצוחו של השף ישראל דודק.

המסעדה ממוקמת בבני ברק על חורבות מסעדת ציפורי המיתולוגית אשר הייתה למעשה המסעדה הראשונה ברחוב זבוטינסקי והוקמה לפני למעלה משישים שנים. בשנת 2022 חבר היזם אלי צפורי- הבעלים של רשת המלונות 'צפורי'- לשף ישראל דודק, כדי ליצור את מסעדת שף הראשונה בכשרות גבוהה ללא פשרות.

ישראל דודק שף ויו"ר איגוד הקולינריה הכשר מוביל כבר מעל 10 שנים את הקולינריה הכשרה, הקים וניהל את בית הספר בישול לגברים והכשיר דור של טבחים ושפים חרדים מן השורה הראשונה. מסעדת סולו קרנה משלבת שתי מסעדות. בראשונה דוכן מזנון מהיר המציע לקהל כריכים וארוחות עסקיות- לקחת, ובשנייה -מסעדת שף איכותית ויוקרתית לישיבה במקום, בשתי המסעדות מוגש המזון מתוך חשיבה על מכלול הטעמים המושלם וחוויה קולינרית מרתקת.




אז כאמור הגענו בשעת ערב מוקדמת רגע לאחר שהסתיימו להם הארוחות העיסקיות. תפריט המסעדה משתנה לו כל שלושה חודשים כך שכל פעם נחשפים לטעמים וניחוחות חדשים ומפתיעים. האווירה במקום קסומה ומיוחדת , צוות מלצרים אנרגטי, מקצועי, סובלני וסבלני קיבל את פנינו, מוזיקת רקע נעימה התנגנה לה ברקע, המסעדה מעוצבת בעיצוב מוקפד ובקווים נקיים ועל הכל מנצח השף ישראל דודק בנאמנות רבה, מסתובב בין הסועדים, שואל, מתעניין ומפנק.




יש מבחר אופציות בתפריט ואנו דגמנו את ארוחה - ערב קולינארי מרתק- ארוחה שכוללת שבע מנות עשירות מהתפריט הרחב.  

ראשית הרמנו כוס יין לחיינו- הוא מצידו עם יין אדום ואילו אני בחרתי ביין רוזה קר ואיכותי:




התחלנו את הארוחה עם מגש עמוס בלחם מחמצת ומתבלים- לחם מחמצת גזר ומחמצת סלק מוגש עם מתבלים (משתנים)- אנו דגמנו את החמאת אסאדו (כן, כן, לא התבלבלתי, למעשה מדובר בשומן של האסאדו), ממרח קונפי שום שטעמנו לראשונה וטעים באופן יוצא מגדר הרגיל וריבת הדרים מותססים- רעיון מדליק וטעים במיוחד. הלחמים נפלאים, רכים ומיוחדים, כאלו שרק תרצו להמשיך ולנשנש, מרוב שמדובר בלחם שונה ומיוחד בשולחנות הסמוכים ביקשו מהשף לרכוש הביתה:






סביצ'ה חציל קלוי- מוגש עם קטשופ סלק, טחינה קפה שחור, בצל חמוץ ומלח גס- מנה שכביכול די פשוטה אולם בשל התוספות המקוריות טעימה פי כמה, ראשית מדובר בחציל בעל טעם דומיננטי וקלוי , הטחינה קפה שחור שיחוק היסטרי, מנה שזללנו בהנאה מרובה תוך רגע:






טרטר בשר עם פרי- טרטר בשר ממקרר היישון המקומי, פרי , קוביות בצל, גרגרי חרדל מוחמצים, שמן שום, קרם דלעת עמבה- אנו מאוד אוהבים טרטר בשר וזה עלה פי כמה על מנות אחרות שדגמנו , שילוב טעמים נפלא וסופר מאוזן - וואו:






פלטה של ציור- פלטה של ציור ועליה נחים באהבה בשרים כבושים ונקניקי הבית בייצור עצמי, מרמלדה ורטבים מרתקים- ראשית נתעסק בפרזנטציה המדהימה, הלוא ידוע המשפט "העין אוכלת קודם" וכאן אכן קודם העין אכלה כי מדובר בפלטה מדהימה. כלל הבשרים והנקניקים היו ברמה גבוהה מאוד, לא כאלו שאנחנו רגילים לאכול בכל מקום, תעשו לעצמכם טובה, אל תוותרו על הפלטה הזו כי היא באמת מיוחדת מאוד:








 חלונות בני ברק- נתח מכסה אנטריקוט, קרם בצל לבן, רוטב טופי, אבקת חציל שרוף- עצרו הכל!!! זו אחת המנות הטובות ביותר שדגמנו לאחרונה, חד משמעית!! עם גן עדן נראה ככה אז בהחלט היינו שם אתמול, מדובר בנתח סופר איכותי, טרי, שומני ומשוייש בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, שילובי רוטב הטופי והקרם בצל לבן השתלבו להם בהרמוניה מופלאה, כל ביס חגיגהההה לחיך:






יער ביום של גשם- סלט של פטריות צלויות הנחות להן על קרם ירוק מאפונה ללא תרמיל, חסה וירקות חיים בתיבול שמן שום קונפי, גם כאן מדובר בפרזנטציה מיוחדת, אני באופן אישי לא מסוגלת לאכול אפונה כלל וכלל (טראומת ילדות) על כן דגמתי רק את הפטריות הצלויות שהוגשו עם ריבת אגסים מדהימה, אימל'ה זה היה טעים. לעומתנו בשולחן הסמוך אלינו התענגו על המנה וזללו בהנאה מרובה ואף ביקשו תוספת:





אסאדו שורשים- נתחי אסאדו המוגשים על מצע של קרם שורשים, רוטב שוקולד פיקנטי ורוטב צימיצורי מושלם- בשלב זה מודה ומתוודה היינו כבר די מפוצצים אבל מדובר במנה ברמה גבוהה מאוד, נתחי אסאדו רכים ונימוחים שעשויים בדיוק במידת העשייה המתבקשת, שילוב הרוטב וקרם השורשים מקפיץ עוד את המנה:
ן





 ועכשיו... תחזיקו חזק- קינחנו בפאי גזר מפורק- גזר מבושל וצלוי, צ'יפס קליפות גזר, עוגת גזר מפורקת, רוטב שוקולד טחינה- אילולא היו אומרים לי פעם שאני אתענג לי על קינוח גזרי הייתי מגחכת אולם כאן קיבלנו קינוח פשוט מושלם!! סופר מיוחד וטעים!! והרוטב חלומייייי, כזה שתרצו ללגום עם כפית עד תומו. שילוב טעמים ומרקמים מיוחדים, אל תרימו גבה, זה מושלם, ממש לונה פארק שלם של טעמים לחיך:





אתם עוד פה? אם אתם מחפשים מסעדת בשרים איכותית וכשרה זה המקום בעבורכם. כאן תקבלו את כל מה שנפשכם חשקה בו, שירות מוקפד, אווירה קסומה, אוכל מושלם ובמחיר שווה לכל נפש , לדוגמא כל הארוחה שדגמנו בעלות של 500 שקלים בלבד לזוג (לא כולל שתיה ויין). רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


כתובת:
זבוטינסקי 16
בני ברק

טלפון:
3044*

שעות פעילות:
א' - ה' : 11:30-22:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה