יום חמישי, 19 בינואר 2023

אוסליבן הפאב האירי הכשר במודיעין- עוד לא ביקרתם?

אז.. לאחר כ-13 שנים אוסליבן הפאב האירי במודיעין בניהולו של אסף שעיבי מחליט לשנות קונספט והופך לפאב כשר. הפאב כאמור ותיק מאוד בעיר, שמו כבר הולך לפניו ולא בכדי. זהו למעשה הפאב הכשר הראשון שמביא את חווית הבילוי האירית היוקרתית לאזור מודיעין. אוסליבן הפאב האירי  קרוי על שם אחת המשפחות המפורסמות באירלנד, שאחד מצאצאיה הוא שחקן פול נודע. השושלת האירית מקבלת מקום של כבוד וניבטת מכל פינה במתחם הדו מפלסי המפואר של אוסליבן, מעשה ידיו של המעצב הנודע ירון טל: בתפאורת העץ החמימה, בפינת האח שסביבה מתגודדות כורסאות עץ עתיקות, בספות הנוחות, בפינת הפול, במתחם ה VIP ובחללים המשמשים כפינות ישיבה מגוונות. חייבת לציין שכאשר הגענו השבוע ביום שלישי בערב די הוקסמתי מהעובדה כי למרות שהמקום הגדול הוא היה מלא עד אפס מקום ותור ארוך השתרך במקום. 



האווירה במקום תוססת מאוד, ישנה מוזיקת רקע "מגניבה וכיפית" אך לא רועשת מידי כך שניתן עדיין לנהל שיחה בנעימים, יש מבחר מקומות ישיבה, כאלו המתאימים לדייט לזוגות כמונו, כאלו המתאימים לפרלמנט של חבר'ה, כאלו המתאימים לחבר'ה ו/או למשפחות. עיצוב המקום מוקפד מאוד כיאה לפאב אירי אותנטי.

ראשית הרמנו כוסית לחיים- הזוגי מצידו עם בירת גיבור מהחבית, קרהההה, פירותית ומעט מרירה ואיכותית , אני מצידי עם בירת קסטיל רוז קרה וטעימה:




למנת פתיחה בחרנו בקרפצ׳יו פילה בקר- שמן זית ישראלי, צ׳ילי, צנונית, אורוגולה, בלסמי מצומצם, קונפי שום- מנה סופר איכותית, נתחי הפילה בקר היו מצויינים, פרוסים בדיוק בעובי שאנחנו אוהבים, ללא גידים , מתובלים באיזון מושלם בין כלל המרכיבים- פתיחה מושלמת, מוגש עם חצי בייגלה ירושלמי קריספי:





הזוגי חובב מושבע של נקניקיות איכותיות, על כן לא הייתה כלל התלבטות, מיד ידענו מה נזמין לצד הבירה והפעם- נקניקיות בלפאסט- נקניקיות עגל, תפו״א שבור, חלת בצל, חרדל, חלפיניו וכרוב כבוש, ביקשנו שלצד הנקניקיות יגיע גם ציפ'ס קטן. הנקניקיות סופר איכותיות , דקיקות וטעימות, מודה ומתוודה, לא חסידה גדולה של נקניקיות אך התענגתי על כל ביס ומבחינתי יכולנו להזמין כל אחד לעצמו מנה שכזו, שלמות זה כאן!! וכיאה לפאב אירי הגיע עם כלל התוספות המתבקשות- ביס מכלל המרכיבים יחדיו יוצרים לונה פארק של טעמים לחיך- טעיםםםם:






למנה עיקרית בחרנו לחלוק באנטריקוט אנגוס צרוב על הגריל- ברוטב יין אדום, מוגש עם תפו״א שבור, רוטב צימיצורי מדהים וסלט ירוק (גדולל, פשוט מנה ענקית)- נתח אנטריקוט איכותי מאוד, טרי, עשוי במידת העשייה המדוייקת, משוייש בדיוק כמו שאנחנו אוהבים- חייבת לציין שהופתעתי לקבל נתח כזה בפאב, אז שאפו לכם חבר'ה:





בחרנו בהמלצתו של אסף לקנח עם טארט פיסטוק לימון פרווה- קריספי פייטה פיסטוק ושוקולד לבן קרמו לימון, קרם שנטילי וניל- ראשית ולפני הכל איזה כיף שניתן להנות מקינוח פרווה טעים ואיכותי וכאן הקינוח עלה על כל הציפיות, קינוח פרשי ומרענן מאוד עם טעם לימוני עדין - קינוח מדהים שסוגר ערב מושלם:




רגע לפני סיום אני חייבת לציין כי ניכר שאסף אוהב את המקום אהבת נפש, לא בכדי המקום פועל כבר כ-13 שנים ומלא עד אפס מקום, הוא עובר בין לקוח ולקוחה, מפנק עם צייסר לחיים, שואל לשלומם של הסועדים , מעניק שירות וסופר פעיל. מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת להביט סביבי וכאן ראיתי סועדים שניכר כי זוהי לא הפעם הראשונה שלהם במקום, כולם ככולם קיבלו שירות מוקפד ואיכותי וזכו לערב מהנה בדיוק כמונו. אז חברים, אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!




כתובת:
שדרות המלאכות 121, מודיעין
(ישפרו סנטר)
יש המון חניה באיזור

טלפון: 
077-9968874

שעות פעילות:
א' – ה: 17:00 – עד הלקוח האחרון
שישי: סגור
שבת: 19:00- עד הלקוח האחרון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה