יום חמישי, 26 בינואר 2023

אמרו לנו שכאן נמצא את הפיצות הטובות ביותר בארץ אז קפצנו לבקר... פיצת la cappa



אז.. אמרו לנו שכאן נמצא את הפיצות הטעימות ביותר בארץ, להבטחה כזו לא יכולנו לסרב ושמנו פעמנו לעבר כפר סבא לפיצריית la cappa  של מורן מירלמן. עם מורן נפגשנו וזכינו להכיר קסם של אדם שמאוהב בעשייה, במוצר שלו (ולא בכדי אגב) ועושה זאת בנאמנות רבה. מורן שימש בעברו כסו שף בקפה איטליה ועבד בין השאר גם במסעדת מגניזו עד שהחליט שלא עוד ויצא לדרך עצמאית עם פיצות, פסטות, סלטים וקינוחים מדהימים.



אז האם עמדו בהבטחה אתם שואלים? חד משמעית כן!! וואו, ראשית נתחיל מהפיצות- כאן נקבל פיצה רומאית נפלאה שנמכרת במשקל, הבצק מותפח כ-72 שעות ונאפה בתנור אבן, כאן נקבל פיצה מושלמת, קריספית אך עדיין רכה עם מגוון רחב של תוספות מקוריות ומפתיעות מאוד. לצד הפיצות המעולות ניתן למצוא מגוון פסטות מדהימותתת (עשויות אל דנטה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים), סלטים מפתיעים וסופלי אחד מושלם!! 

הגענו עם הילדודס והם חד משמעית הכריזו שזו הפיצה הטעימה ביותר שאכלו, התענגו על כל ביס וביס שדגמנו ונהנו מהאווירה ומהמבחר הקולינרי. הפיצרייה ממוקמת במיקום סופר מרכזי - ברחוב וייצמן ממש מול הקניון, יש מבחר מקומות חניה באיזור.




ראשית הרמנו כוס לחיינו- הוא מצידו בחר בבירת בזלת מהחבית- קרה, מוגזת וטעימה ואילו אני בחרתי ביין מבוקבק (סוג של יין נתזים לבן טעים):



כאשר ראיתי בויטרינה של המסעדה שיש להם סופלי לא הייתה מאושרת ממני ומודה הסתקרנתי, האם דומה לטעמים ברומא? האם דומה לארנציני? מה אגיד לכם? הוקסמתי ובענק!!! הסופלי שלהם היו ממש כמו במסעדה מקומית ברומא, עת סעדנו במשפחה בת 4 דורות שמבשלת אוכל סופר אותנטי, אז שאפו ענק!! אל תוותרו ותזמינו לכם 2-3 לפחות , הם פשוט ממכרים. מי שבעוונתיו לא מכיר מה זה סופלי- למעשה מדובר בכדורים ממולאים באורז, עגבניות ומלאאא גבינה - שחיתות זה כאן:




סלט קיסר מדהים- חסה רעננה ופריכה מאוד מוגשת עם רוטב קיסר קטיפתי, פירורי לחם ופרמזן- סלט קליל, מרענן וטעים במיוחד שגם הילדים וגם אנו המבוגרים מאוד אהבנו:





ואז הן הגיעו... הגיע מגש עמוס בריבועי אושר בצורת פיצה, נתחיל בבצק- מושלם!!! כפי שציינתי מעלה, בצק שמכינים במקום מחמישה קמחים שונים, הכל תוצרת איטליה, באיכות גבוהה מאוד, מותפח כ-72 שעות, ומקבל המון אהבה ממורן. הרטבים מאוזנים בטעמם מאוד ומשתלבים בהרמוניה נפלאה עם התוספות הנהדרות , גם כאן אגב, מדובר בחומרי גלם באיכות מאוד גבוהה- פחיות העגבניות מגיעות מאיטליה, חלק מן הגבינות גם כאן וכל השאר תוצרת מקומית ברמה גבוהה. אז מה היו התוספות אתם שואלים? קוביות תפוחי אדמה וקונפי שום על פיצה לבנה, ארטישוק, בטטה , בצלים, פיטריות ועוד ועוד, קבלו הצצה והתאהבו:











עוד דגמנו פסטה ברוטב שמנת קטיפתי ומיוחד, גם כאן בדיוק כפי שציינתי מעלה קיבלנו איכות גבוהה מאוד, הן של הפסטה הנפלאה שעשויה מעט יותר מאל דנטה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים ברוטב שמנת פטריות קטיפתי עדין מאוד שגם הילדים מאוד אהבו לצד מקרוני ברוטב עגבניות גם הוא מדוייק ומאוזן מאוד בטעמו, גברבר הבית בן ה-16 זלל כמעט לבדו ולא הותיר לנו אפשרות להצטרף לחגיגה:






קינחנו בקינוח משפחתי שחלקנו יחדיו- מעין מקלות בצק מושלמותתתת המוגשות עם נוטלה, ממרח פיסטוק מדהים וחלב מרוכז - אימל'ה איזה קינוח מושחת, קליל וטעים, כזה שזללנו בהנאה מרובה ותוך שניות ספורות התבצע חיסול ממוקד, ממליצה להכניס לתפריט הקבוע במקום כי זה קינוח מושלם שלא מוצאים בכל מקום!!






חברים, אם אתם כמונו אוהבים ומעריכים פיצות איכותיות, לא כאלו שמוצאים בכל מקום זה המקום בעבורכם, כאן תקבלו חוויה שונה, מיוחדת, קולינרית ומפתיעה במיוחד, רוצו ו/או הזמינו משלוח עד הבית, הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלנו!!



la cappa


כתובת:

ויצמן 62 
כפר סבא

טלפון להזמנות:
09-979-6888

וולט להזמנות:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה