יום חמישי, 5 בינואר 2023

קרניבורים התפקדו והפעם מסעדת BP בצומת רופין

על מסעדת BP שמענו אין ספור המלצות ורק חיכינו להזדמנות בה נגיע לאחד מסניפי הרשת. BP זוהי למעשה רשת מסעדות שהחלה את דרכה אי שם בשנת 2004 כמסעדת בר בורגר  ייחודית, בשנת 2009 מייסד המסעדה יעקב כהן בחר להפוך אותה לכשרה ובכך פתח את הצוהר בפני ציבור הלקוחות הדתי באיזור הצפון. את תחילת דרכה של הרשת החלו כאמור בתפריט על טהרת ההמבורגרים אך לאורך השנים ובהתאם לדרישת הלקוחות אט אט התפריט התחדש, התרחב וכיום הינו עשיר ורחב מאוד. חלק מן המוצרים במסעדה הינם בחזקת כשרים למהדרין/בד"צ ואילו חלקם כשרים רבנות. 

בעת ביקורנו במקום התרשמנו כי אחד הסממנים העיקריים במקום הינם מנות ההמבורגרים המצוינים , כמעט כל שולחן הזמין לפחות מנה אחת שכזו. לא בכדי זוהי מנה מנצחת, כאן נקבל המבורגר תוצרת בית מבשר משובח שנבחר בקפידה, נטחן במקום מדי יום ומיוצר אחד אחד, בהתאם למסורת ולתו האיכות של מייסד המסעדה. לצד ההמבורגרים נקבל כאן כפי שציינתי תפריט עשיר מאוד, בין שלל המנות נמצא: מנות בשריות מהמעשנה, מנות ראשונות, סלטים עשירי מרכיבים וצבעים, דגים טריים, תפריט סושי מפנק ושלל ארוחות עסקיות המתאימות לכל שעה ביום.

בנוסף לתפריט המגוון, נמצא במקום בר אלכוהולי עשיר במיוחד שכולל עשרות סוגי וודקה, וויסקי, טקילה, קוקטיילים מרעננים ואוסף יינות מהמשובחים שניתן למצוא במסעדות בארץ במחירים אטרקטיביים (יש מבצע שווה במיוחד ברכישת הקוקטיילים - 2+1).

בשנת 2020 נפתח סניף נוסף בצומת רופין בו אנו ביקרנו כאמור השבוע והופתענו בענק. מדובר במסעדה רחבת ידיים, מעוצבת כדיינר אמריקאי מוקפד ויפיפיה, שירות אדיב, סובלני וסבלני, כלל המלצרים מכירים את התפריט על בוריו (והוא עשיר מאוד כפי שציינתי מעלה). הגענו בשעת ערב מוקדמת והמקום המה אדם, טיפ- אל תשכחו להזמין מקומות!! מבינה לחלוטין מדוע שמה של המסעדה הולך לפניה, אין לי כלל ספק כי נחזור ממש בקרוב שוב.



את הארוחה התחלנו עם כוס קוקטייל לחיינו - אני מצידי בחרתי באלדרברי ג'ין- ג'ין, סיידר תפוחים, ליים בניחוח יסמין - קוקטייל פרשי ומרענן מאוד, הזוגי מצידו בחר בהמלצת המלצר החביב בערקיווי- ערק, מונין קיווי, לימונדה, אשכוליות ונענע- הוא מצידו דיווח כי קיבל קוקטייל איכותי מאוד, בשילוב טעמים מנצח, פרשי מאוד - בהחלט פתיחה מרשימה לארוחה:




למנות ראשונות בחרנו במנת הכבד אווז - 150 גרם של כבד אווז מוגש על ברוסקטות בליווי ריבת בצל- מנה פשוטה ולא יומרנית אך טעימה בטירוף, ביס מהברוסקטה ומריבת הבצל יוצרת לונה פארק של טעמים לחיך. ברוב המקומות בהם ביקרנו לאחרונה כבר לא מחזיקים כבד אווז כך ששמחנו מאוד למצוא מנה זו בתפריט.







עוד בחרנו במנת הסיגרים- מנה של 4 יחידות סיגרים במילוי בשר בקר בתיבול חריף! מוגש לצד טחינה ומיקס חמוצי הבית- סיגרים קריספיים, חמימים, חריפים וטעימים, המנה הזכירה לי את המטבח המרוקאי, ואוו, כל ביס חגיגת טעמים אמיתית , רק אל תשכחו להכין לכם כוס מים ליד:






חומוס אסאדו מעושן- חומוס טרי, ביתי, סמיך בדיוק כמו שאני אוהבת, בליווי 150 גרם אסאדו מעושן, קצוץ על הפלאנצ'ה ברוטב ברביקיו, רוטב צימיצורי (מדהים), טחינה, שפע שמן זית ו... ביצת עין כזו שרק תחכו לפצוע ולהתחיל לזלול- וואו!! מנה שיחוק!! שילוב טעמים מקורי ומיוחד מאוד, אין ספק שמי שאמון כאן על התפריט יודע את העבודה ועושה אותה על הצד הטוב ביותר. כלל המרכיבים משובחים מאוד, מחומרי הגלם באיכות סופר גבוהה שיצרו מנה מדהימה:






בשלב זה התלבטנו מאוד בגזרת הבשרים והחלטנו לחלוק יחדיו סטייק אנטריקוט במשקל 400 גרם, הגיע נתח משוייש היטב, איכותי, טרי, עשוי במידת צלייה מדיום, כל ביס גן עדן, התענגנו לנו על הנתח העסיסי בליווי פירה פרווה , רגע לפני שנמשיך חייבת לציין כי העובדה שהפירה פרווה וטעים בטירוף כלל לא מובנת מאליו, אז שאפו חבר'ה יקרים:






וואו , זו הייתה ארוחה מושלמת, קרניבורית ומפנקת במיוחד. חשוב מאוד לציין כי לסטייקים, קבבים והמבורגרים ישנה כשרות חלק על פי שיטת בית יוסף, שאר בשר הבקר בכשרות רגילה של הרבנות. העופות בכשרות רבנות מהדרין והדגים בכשרות מהדרין. 

קינחו בקרם בורלה חצי קפוא וטעים במיוחד, לא אחת אכלנו קרם בורלה בחזקת פרווה והוא לא היה מוצלח, כאן הקינוח היה מדהים והוכתר כקינוח מושלם לארוחה מושלמת- סיום חגיגי ונפלא:




חברים, אם גם אתם נמנים על אוהבי הבשר ויודעים להעריך איכות זה המקום בעבורכם, ממליצה בחום לבקר במקום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! להזמנת מקומות הכנסו לקישור.




טלפון להזמנות:
8674*

כתובת:
הסניף ממוקם בצומת רופין בתחנת דלק פז (בכניסה לכפר מונש)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה