יום שלישי, 3 בינואר 2023

קרם העיניים החדש של מיכל סבון טבעי- אתן חייבות להכיר!

אני מוצאת את עצמי כל פעם מחדש נרגשת לקבל את החבילות המפנקות של מיכל סבון טבעי, את אותה הקופסא היפיפיה ארוזה בקפידה, את אותו כרטיס הברכה שמצורף לכל חבילה ומעידה על תשומת לב אישית לכל לקוח ולקוחה, זה משהו שאני לא זכיתי לקבל עד היום משום מקום אחר. הפעם הגיע משלוח עם קרם העיניים החדש של המותג אותו זכיתי לקבל כדוגמית לפני מספר שבועות ומאז הוא ואני זה סיפור אהבה.




בטוחני או שמא מקווה שכולם מכירים את המותג ועוד רגע לפני שארחיב אודות המוצר אשתף במעט פרטים אודותיו- מדובר במותג טבעי וסופר איכותי אשר הוקם אי שם בשנת 2007 על ידי מיכל לוי. כלל המוצרים הינם מוצרי קוסמטיקה טבעיים אשר נרקחים בעבודת יד במפעל המשפחתי של מיכל. רקיחת המוצרים נעשית בתהליכים מוקפדים של עבודת יד, במנות קטנות, ותוך מתן תשומת לב מרבית לעשייה באהבה, איכות ובריאות. את כל המתכונים למוצרים מיכל פיתחה בעצמה במהלך השנים עם המון השקעה ופיתוח מקורי. כל זאת במחירים סופר הוגנים.



אז כאמור הפעם קיבלתי להתנסות אישית את קרם העיניים הטבעי של המותג. לשמחתי עור הפנים שלי די בריא (מקפידה על תזונה נכונה, על שתייה מרובה ועל שימוש בחומרים טובים ומזינים לעור הפנים, מה גם שברוך השם התברכתי בעור פנים טוב), אך יחד עם זאת לצערי יש מעט שקיות מתחת לעיניים ואף מעט קמטוטים בצידי העיניים, כן, כן, אותם קמטוטים מציקים ומעצבנים שבשילוב שימוש בחומרים טובים נוכל להעלימם או לפחות לטשטשם.



כאן נקבל קרם עיניים פעיל שפותח במיוחד להתמודדות עם החולשות של אזור העיניים. מפחית כהויות, שקיות ונפיחויות מתחת לעיניים. הקרם משפר את מתח העור וגמישותו ומפחית מאוד קמטים וקמטוטים- חברות הוא עושה עבודה מדהימה!! אני ממש עפתי עליו!! משתמשת בו באופן קבוע כבר מספר שבועות ורואה תוצאות מדהימות. כל חומרי הגלם טבעיים בלבד וכולם, פרט למים, צמחיים. מכיל מערכת שימור צמחית מהפכנית ומתקדמת וללא כל חומרים ממקור סינתטי.עשיר בחומרים פעילים שעוזר עם כהויות ושקיות מתחת לעיניים. חומרים פעילים יעודיים לשיפור את מרקם ומתיחת העור מסביב לעיניים, מפחית קמטוטים וקמטים.

גם כאן כמו בשאר מוצריה מיכל משתמשת באריזה מובילה 100% אקולוגית. עשוייה כולה מפלסטיק ממוחזר שחזר מהשוק וקנה סוכר.

כמי שהתנסתה כבר במספר מוצרים של המותג אני חייבת לציין שכל פעם נהינת מחדש ומתאהבת במוצרים ובמיכל. השירות המוקפד, היחס האישי לכל לקוח ולקוחה, המשלוחים המוקפדים והארוזים יפייפיה - כל אלו גורמים לנו הלקוחות לחווית שירות כוללת מהנה במיוחד. אז אתם עוד פה? רוצו , הכנסו לאתר ו/או לדף הפייסבוק שלה, הזמינו עוד היום מוצרים שמתאימים לכם , הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!



טלפון לבירורים:
04-9930343

החנות ממוקמת בפארק תעשייה דלתון

שעות פתיחה:
9.00-14.00

משלוח בוקס איט :
בהזמנה מעל 85.00 ₪ ללא עלות.
בהזמנות מתחת ל- 85 ₪ בחיוב של 7 ₪ בלבד.

דואר שליחים :
בהזמנה מעל 300 ₪ ללא עלות.
בהזמנה מעל 85.00 ₪ בחיוב של 10₪ בלבד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה