יום שבת, 13 במאי 2017

דייט בצהריים בפרש קיטשן

בשנים האחרונות הולכת ורווחת תרבות הקולינריה הבריאה- הן בבית והן במסעדות ומידי יום קמות להן מסעדות אשר משדרות יוקרה ובריאות בנשימה אחת.

אחת שכזו הינה מסעדת פרש קיטשן אשר לדעתי עושה זאת בגדול, מדובר במסעדה שמציעה מגוון רחב של אפשרויות בריאות, מזינות אך לא פחות חשוב טעימות במיוחדת- כאן ניתן למצוא מבחר רחב של ארוחות בוקר, פסטות שונות, סלטים מיוחדים, דגים, כריכים , מנות ילדים ועוד ועוד.

לאחרונה אף השיקו ברשת את ארוחת הילדים המשודרגת אשר כוללת מבחר מנות כגון: פסטה, טוסט, פיצה ו/או ארוחת בוקר- כל זאת לצד קופסת הפתעות מפנקת ומגניבה (לדברי הנסיך בן החמש) עם קינוח (מעדן טרה), צבעים, מדבקות, שלט לדלת ועוד.




אז בצהרי היום אספתי את הבנים ממסגרות החינוך ויצאנו לדייט כיפי במיוחד בסניף בראש העין (השוכן בטיילת), המסעדה מרווחת, מזמינה ונעימה, מוזיקת רקע נעימה ברגע, שירות מהיר, חייכני ואדיב (הבנים התאהבו במלצרית החמודה) .

למנה ראשונה הזמנו לשולחננו פטריות מוקפצות פטריות מוקפצות עם שעועית ירוקה עדינה ברוטב אסייתי, גילופי פרמז׳ן ושומשום- מנה מדהימה שהיוותה פתיחה נהדרת לבאות אחריה, מנה קלילה, מפנקת, משולבת בטעמים מפתיעים ומהנים:



למנות עיקריות הזמנו: סלמון בייגל סלט של סלמון מעושן עם בצל סגול, מלפפון, שמיר ולימון. מוגש בבייגל עם גבינת שמנת ועלי בייבי- מנה גדולה ומרשימה במיוחד אשר נסיך הבית לא הצליח לסיים, בייגלה טרי ועשיר בתוספות:



הנסיך הקטן בחר בבוקר כמעט כמו גדולים ביצה מקושקשת, גבינה לבנה, פרוסת גבינה צהובה, לחמנייה אישית וירקות חתוכים. מוגש בתוספת שוקו עם קצפת וסוכריות- מנת ילדים גדולה ועשירה במיוחד, מזמינה מאוד את הקטנים בזכות הצבעים ששלטו במנה, צורת ההגשה והטעמים הנפלאים, נסיך הבית שבקושי אוכל לרוב זלל בהנאה מרובה את המנה:









בהמלצתו של המלצר המקסים שלנו בחרתי בסלמון ים תיכוני פילה סלמון צלוי בשמן זית, מלח גס ופלפל שחור, על תבשיל אורז שחור עם פטריות צרובות, עשבי תיבול ובצל ירוק. מוגש עם סלט שורשים- גם מנה זו כקודמותיה גדולה ועשירה במיוחד, טעימה להפליא, דג הסלמון צרוב קלות, טרי במיוחד , תוספת האורז השחור כל כך טעימה - בריא וטעים:




קינחנו בעוגת ביסקוויטים של אמא עוגת ביסקוויטים קלאסית עם קרם וניל ורוטב שוקולד חם מעל- עוגה טעימה, פשוטה ומפנקת- קינוח מושלם לארוחה נהדרת.



הייתה ארוחה נפלאה, עם המון אוכל טוב, אווירה נעימה וכיף משפחתי- בהחלט דייט כיפי , בקרוב מתכננת לחזור עם הזוגי (גם לו מגיע להנות ממקום איכותי), אז אם גם אם אתם מחפשים מסעדה מהנה- לכו לפרש קיטשן הנאה מרובה מובטחת לכם.

כתובת: דרך מנחם בגין, טיילת ראש העין
טלפון: 03-6160410
שעות פעילות:
א' - ה': 08:00- 24:00
שישי: 8:00 - 14:00
מוצ"ש: משעה אחרי צאת שבת - אחרון הלקוחות
כשר



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה