יום שבת, 27 במאי 2017

חברת פוליבה המובילה בייצור חומרי גלם לענף האפייה בישראל, משיקה לראשונה חנות דגל תחת שם המותג 'פוליבה'


כשהוזמנתי לאירוע השקת חנות הדגל של פוליבה עדיין לא הבנתי את גודל הבשורה, לא הבנתי כי אני הולכת ללונה פארק חוויתי של כל חובב/ת בישול ואפייה.



החנות מציעה את מגוון המוצרים שהחברה מייצרת לשוק המקצועי – במארזים המתאימים לשוק הפרטי במחירים נוחים לכל כיס - מהיבואן לצרכן.






אחד הדברים שגורמים לי לחזור לחנות זה הסדר, האסטתיקה והניקיון שלה- כאן בהחלט יש שילוב של כל השלושה, החנות מבריקה, מצוחצחת ומסודרת לפי אגפים אגפים- תמצאו כאן אגף של תבניות חד פעמיות לאפייה, ממרחים ומליות, רטבים שונים, תערובות לעוגות, קמחים, שוקולד, בצק סוכר וצבעי מאכל, ג'לי , קפואים ועוד ועוד, עוד ניתן להשיג בה את כל האביזרים והציוד הנלווה לעולם האפייה כמו : כלים, תבניות, סינרים וכל מה שהאופה הביתי צריך כדי להפוך את חוויית האפייה למקצועית, קלה, נוחה ויעילה, החנות גדולה ומרווחת מאוד- משתרעת על שטח של 240 מ"ר.






דוגמאות למחירי המוצרים:
קמחים החל מ 2.5 שקלים (לאריזה במשקל 1 ק"ג )
קמח קוקוס 21 שקלים (לאריזה במשקל 1 ק"ג)
מליות החל מ 5 שקלים ועד 15 שקלים (400 גר')
שוקולדים (קוביות) החל מ- 27 שקלים (לאריזה במשקל 1 ק"ג) 
צימקאו החל מ- 9 שקלים ל 500 גר' 
משפרי אפייה החל מ- 27 שקלים (150 גר')








בשלב הבא ייהנו הלקוחות מסדנאות שונות שיתקיימו בחנות, הדרכה על המוצרים, פרזנטציות וכו'. כבר היום לקוחות החנות נהנים משירות אישי, ייעוץ קולינארי והדרכה קצרה על השימוש במוצרים השונים.






דליה פוליבה, מבעלי חברת פוליבה: "תחום האפיה הביתית עשה קפיצת מדרגה בשנים האחרונות ואל ענף זה נוספו אופים ואופות שזהו לא רק התחביב השבועי שלהם, אלא המקצוע בו הם בחרו לעסוק. לאור זאת, אנו בהחלט מאמינים כי החנות של פוליבה תהפוך לאבן שואבת ללקוחות המחפשים את כל חומרי הגלם לאפייה מקצועית תחת קורת גג אחת ובמחירים אטרקטיביים מהיצרן לצרכן" .






רחוב סחרוב 14, פינת החומה 2 ראשון לציון / טלפון: 03-6587670





תגובה 1:

  1. מציאת חומרי גלם לאפייה יכולה להיות משימה לא פשוטה לפעמים.
    באינטרנט יש מספר אתרים ממומלצים. כמו בייק אנד קייק.

    השבמחק