יום שבת, 13 במאי 2017

Temple Bar והפעם סניף חיפה

בערבו של יום חמישי לסיומו של השבוע הגדוש והעמוס במיוחד החלטנו לצאת, להנות ולנקות את הראש , מאחר ונפשנו במלון וילה כרמל בחיפה בחרנו את ה-Temple Bar השוכן בקניון סינמול עליו שמענו רבות, אנו מכירים את שאר סניפי הרשת כך שידענו מראש שהבחירה תהיה מוצלחת ואכן כך הייתה.



מי שלא מכיר Temple Bar הוא שחזור של פאב אירי- שילוב של עיצוב, תפאורה, אווירה, תפריט עשיר ומגוון בירות ואלכוהול - כל אלו יחדיו יוצרים חוויה אירית מדהימה.



בטמפל בר מציעים לקהל מעל ל- 70 סוגי בירה שונים, 21 סוגי בירה מחבית , בירה מתחלפת מדי חודש.

התפריט מציע קדרות ותבשילים משביעים, מחממים ומרגשים מצד אחד ומנות קלאסיות איריות של ה- Temple Bar כדוגמת: צ'יפס חריף אש; טוגני Temple Bar; קדרת צלי אירי , כריכים מיוחדים ועוד.



אז הרמנו לחיים ויצאנו לערב קסום שערך כמספר שעות- התחלנו עם קוקטיילים- TempleFresh-ג'ין גורדונס, מלפפון, מונין מלפפון, מונין למון גראס, לימון ובזיליקום טרי וקוקטייל שהכיל אוזו ולימונענע גרוס לזוגי:



לצד האלכוהול בחרנו ב-אה לה רומנה- ארטישוק אה לה רומנה, בצלים מהגריל, עגבניות שרי, עלי רוקט ופרמז'ן- שילוב טעמים חלומי , זאת המנה האהובה עלי ביותר , כל הפרודוקטים הטריים והאיכותיים יצרו מנה חלומית, אל תוותרו עליה, ממליצה בחום:



בהמלצתה של המלצרית המדהימה שלנו - נטלי הזוגי בחר בברוסקטה רוסטביף שכלל רוסטביף, איולי, חרדל ועלי ארוגולה כל אלו נחו להם על מצע של ברוסקטה חמה, קריספית ומפנקת- מנה נדיבה במיוחד של רוסטביף איכותי וטעים:



מכירים את המשפט עם האוכל בא התאבון? כך ממש קרה גם לנו, עם האלכוהול והזמן שישבנו התעורר התאבון והחלטנו להזמין נתח אנטריקוט - אנגוס- 250 גרם של נתח מובחר ומיושן שהוגש עם צ'יפס, הנתח איכותי , טעים, עשוי במידת העשייה המדוייקת- שלמות:




העברנו ערב חוויתי, כיפי ומהנה במיוחד, אווירה קסומה במקום, שירות אדיב במיוחד, למרות שהסניף ממש גדול הינו מרווח והעומס לא מורגש בשל צוות מלצרים מוגבר.

אז אם גם אתם מחפשים מקום בילוי איכותי, מהנה כזה שמציע אוכל טוב לצד אלכוהול משובח ואווירה מהנה זה בדיוק המקום עבורכם.

קניון סינמול (קומת האוכל)

שעות הפעילות:
א' - ו' 17:00 - עד אחרון הלקוחות
ש' 12:00 - עד אחרון הלקוחות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה