יום שבת, 27 במאי 2017

קליוא - סבון מהטבע

שבוע שעבר שוטטנו אני וחברתי בקניון הזהב בראשון לציון להנאתנו, לפתע צד את עיננו דוכן הסבונים של קליוא עליו שמענו עוד לפני כן, מודה ומתוודה רק שמעתי אך לא יצא לי להתנסות עוד לפני כן.


ראשית עוד לפני הכל מדובר בדוכן ריחני ומעוצב מדהים, ציון- דור שני בעסק- מדהים ומלא בסבלנות וסובלנות, הסביר לנו אודות החברה, אודות צמחי המרפא והסבונים.

אם להודות באמת אני באופן אישי ממש לא משתמשת בסבון מוצק וזאת לאור העובדה כי הסבונים נוטים לייבש את עורנו ולהעניק לו מגע לא נעים ומחוספס, בניסיון בדוכן של קליוא הופתעתי לטובה, העור נשאר גמיש, נוח ונעים עוד הרבה לאחר הניסיון- והריח? משכר.

גם בבית בניסיוננו הוקסמנו, ראשית הניחוח נעים ונשאר על הגוף עוד זמן רב לאחר הרחצה, מלבד זאת העור נעים למגע, מלא בלחות ועשיר במינרלים.

החברה היא חברה משפחתית המגדלת קרוב ל65 דונמים של צמחי מרפא הפרושים בכל רחבי הארץ, כל זן גדל באזור המתאים לו ובתנאים האידיאלים. בנוסף נבחרו כ70 דונמים של עצי זית בעמק הארבל בגליל התחתון מהם מופק שמן הזית שהוא מרכיב חשוב בסבונים שלהם. בשיטות מסורתיות וגידול קפדני החברה מייצרת שמנים ותמציות רק מן החומרים הטובים ביותר. 



הסודות של קליוא מקורם בספר מרקחות עתיק וממנו ההשראה לשם החברה שמשמעו בארמית נקי. ספר זה אוצר בתוכו ידע רב על צמחי מרפא ושימושיהם השונים. המומחיות שלנו היא במיצוי צמחים והפקת שמנים, קליוא משלבת טכניקות עתיקות עם טכנולוגיות חדשניות כדי לחלץ את תכונות הצמחים ולהחדירם במוצרינו. קליוא מציעה מוצרי טיפוח טבעיים באיכות גבוהה מאוד ובפרט סבונים טבעיים שונים למגוון מטרות. 

קליוא עושה שימוש בשיטות ייחודיות כדי למצות את התכונות הרפואיות או הקוסמטיות של צמחים ועשבים שונים. כל המוצרים מכילים ריכוז מסוים של שמן ותמציות שמקורם בצמח הצבר. הקקטוס הנפוץ בנוף הישראלי עשיר בויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו ורכיבים פעילים אחרים עם תועלות רבות לעורנו. נוסחאות הסבון מבוססות על מתכון שמן זית ישן ששיפרנו באמצעות שמנים צמחיים שונים מכל רחבי העולם.

המוצרים כוללים מגוון של סבונים טבעיים הנרקחים בעבודת יד ברכיבים טבעיים בלבד וללא מרכיבים מן החי. ללא שימוש בשמנים סינתטיים, פטרוכימיכלים, חומרים משמרים, צבעים וניחוחות מלאכותיים. סדרת סבוני הגוף כוללת סוגים שונים של סבון עם תועלות שונות לעור ומיועדים לסוגים שונים של בעיות עור. בהשוואה לתחליבים הפשוטים, סבון טבעי של קליוא מנקה טוב יותר את עורנו ובנוסף מעניק לו לחות ומזין אותו. סבון הפנים של קליוא מעבר להיותו סבון טבעי הוא סבון פנים בין הטובים ביותר בשוק, הנוסחה המאוזנת מפיקה סבון שמצד אחד מאוד מנקה, מסיר שאריות איפור, מסיר את תאי העור המתים והשמנוניות העודפת, ומצד שני מעדן את העור שומר על לחות מעניק מראה ומגע חלק. השימוש בסבון נותן השפעה מיידית ונראית לעין, שימוש קבוע מסייע לשמור ולשקם את עור הפנים הודות לשמני הזנה ותמציות צמחים עשירות בחומרים קוסמטיים פעילים.



לקליוא סבונים המיועדים למספר בעיות עור כמו סבוריאה ואקזמה, סבון עדין שמתאים לסובלים מפסוריאזיס ובנוסף שני מוצרים טיפוליים סבון לטיפול באקנה וערכה לטיפול בטחורים. 



הנוסחה המיוחדת של סבון האקנה מבוססת על סבון הפנים שלנו עם שינויים שיאפשרו להתמודד עם הגורמים לפצעים. לסבון יכולת ניקוי חזקה יותר שמאפשרת להסיר את השמנוניות, שאריות העור המת והלכלוך שסותמים את הנקבוביות. הסבון בעל ניחוח חריף יותר הודות לתערובת של תמציות צמחים בעלי יכולת חיטוי שמטרתם למנוע זיהומים ודלקת בעור. הסבון פותח את נקבוביות העור ומסייע בהסרת עודפי החלב המצטבר בנקבוביות העור באזורים ההורמונאליים בפנים או באזורים אחרים בגוף. מוצר זה נותן מענה נקודתי לטיפול בפצעונים ומתאים לשימוש בפנים כמו גם בזרועות בכתפיים בגב בחזה ובישבן. הסבון מכיל אחוז לחות גבוה וחומרי הזנה השומרים על עור בריא ואלסטי כדי למנוע עור יבש סדוק ומתקלף שפגיע יותר לזיהומים.



בין 50 ל66 אחוזים מהאוכלוסייה סובלים מטחורים בשלב כלשהו של חייהם. הערכה לטיפול בטחורים מכילה סבון מיוחד ובקבוקון עם תערובת שמנים מרוכזת. מוצר זה נותן פתרון מלא עבור טחורים פנימיים מדרגה 1 עד 3 והקלה בטחורים מדרגה ארבע. הסבון מכיל שמנים אשר עוזרים לכווץ את כלי הדם הנפוחים, מחטאים, מסייעים בריפוי הפצע לעצירת הדימום ומאלחשים את האזור הכואב כדי להקל על הגוף בריפוי המקום ולהקל על התפקוד היום יומי.

ממבחר מוצרי החברה ניתן למצוא:

סבון פנים מנקה ומחטא את נקבוביות העור עוזר להסיר את הצטברויות החלב ומונע היווצרות קומודונים ("שחורים"). עשיר בגליצרין לחותן טבעי שסופח נוזלים לעור ושומר על לחות העור. מכיל סקוואלן טבעי משמן זית המסייע בחידוש והצערת העור. מכיל תמציות צמחים עשירות בויטמינים שחשובים לתהליך יצור הקולוגן בגוף. מחליק ומרכך את עור הפנים ומפחית קמטוטים- אני ובנותי משתמשות במוצר כבר כשבוע והאמת שלושתנו חשות בשיפור משמעותי הן מבחינת פצעונים, הן מבחינת הלחות והרכות של העור- תענוג.

סבון לטיפול ומניעה של אקנה מכיל שמנים צמחיים ושמנים אתריים המחטאים ומונעים זיהום בפצעים. מכיל שמנים המייבשים את בלוטות החלב ונותנים מענה להפרשת שומנים יתרה והצטברות החלב. מכיל עודף לחות במטרה לרכך ולמנוע את התייבשות העור. שימוש קבוע בסבון מונע את הצטברות תאי העור המתים שאריות הלכלוך או האיפור המביאים לסתימת הנקבוביות. מחליק ומעדן את העור ועוזר למנוע תופעות של הצטלקות ופיגמנטציה שמשאירות חותם על פנינו.

סבון גוף חמאת שיאה: סבון מרגיע מלחח ומעדן מרכך את העור ומשווה לו עור צעיר, סבון עדין מאוד ומתאים לכל סוגי בעיות העור.

סבון גוף צמח הצבר: צמח הצבר עשיר מאוד בויטמין C, שהוא אחד החומרים החזקים בקוסמטיקה המקצועית לטיפול בבעיות עור ופיגמנטציה. וחשוב לשלושת שלבי הפקת הקלוגן בגוף. בנוסף מכיל ויטמינים ומינרלים נוספים התורמים לבריאות העור הצבר מכיל אנטי אוקסידנטים אשר עוצרים את תהליך הזדקנות העור. סבון מאוד עשיר ומשקם מתאים לעור מבוגר ופגוע- בזה אנו משתמשים וכפי שציינתי מעלה - סבון אליפות- מוצר מעולה שאין לי ספק שאחזור לרכוש שוב. 

סבון גוף מורינגה: סבון גוף מעולה לבעיות עור ונגעי עור. לצמח המורינגה המגיע אלינו מהודו מיוחסות רפואות רבות. אנו משתמשים בו כי הוא מאוד מרגיע עור מגורה ואדמומי.

סבון חרובים: צמח החרוב ידוע ביעילותו בטיפול בפצעים, שמן החרוב מופק בתהליך ייחודי ובאופן בלעדי בקליוא. סבון החרוב מכיל ריכוז גבוה של מינרלים חיוניים כגון סידן, זרחן, אשלגן, מגנזיום וברזל וכן ויטמינים A ,C ו-B. סבון מרגיע ומפנק בעל ניחוח מדהים.

סבון להקלה מיידית בטחורים ערכה הכוללת בר סבון ובקבוקון שמן המכילים תמציות צמחים ושמנים אשר מכווצים את כלי הדם מאלחשים מנקים ומחטאים מאחים את כלי הדם הפתוחים ובכך עוצרים את הדימום. פתרון טבעי לבעיית הטחורים יעיל נגד טחורים ברמות 1 2 ו3 ומקל ברמה 4. עוזר גם לפיסורה (תלוי בעומק השסע) רצוי להשתמש כמה פעמים ביום או לאחר כל יציאה. משתמשים בסבון על פי הטבעת ונותנים לו להספג כמה רגעים לאחר מקלחת יש למרוח באזור כמה טיפות שמן וניתן להשתמש ללא הגבלה.






























2 תגובות:

  1. את והבנות שלך משתמשות פעמיים בערב?

    השבמחק
  2. סליחה פעם בבוקר ופעם בערב שאתן רואות שיפור?

    השבמחק