יום שבת, 6 במאי 2017

חגיגת יום הולדת מיוחדת עם תנועה לי הפעלות

ביום חמישי האחרון חגגנו יום הולדת 5 לנסיך הבית, האמת התאריך שלו היה בדיוק לפני חודש אבל השנה הוא הכריז: "יש חגיגה עם אורחים" הוא ממש רצה הפקת יום הולדת וכאמא לא יכולתי לסרב לו.

אז קונספט למסיבה בחרנו, התחלנו במיתוג ובקניות- ואז החלה השאלה הגדולה איזו הפעלה נעשה השנה? נפעיל את הילדים לבד? נזמין הפעלה? אז די מהר נפלה ההכרעה והוחלט מזמינים הפעלה- אבל איזו? האמת שכאם כ-19 שנים די מיציתי את ההפעלות השונות- את הנסיכות והאבירים, את הקוסמים וכדומה, הפעם החלטתי לעשות משהו קצת אחר, משהו שלא רואים בכל יום הולדת- לאחר המלצות פניתי לאסתי המיוחדת מתנועה לי הפעלות.



תנועה לי הפעלות מציעה עבורנו סל שירותים רחב ומקיף של מגוון הפעלות בהם משולבים בעיקר תנועה ואקשן מצד הילדים, מנוהלת על ידי אסתי ושחר המקסימים במיוחד, בעלי ניסיון וותק של למעלה מ-15 שנים וכי ניכר שהם מאוד אוהבים את העבודה שלהם.




כבר בשיחות הטלפון שהיו לי עם אסתי הבנתי כי מדובר באישיות מלאת נתינה ואהבה, היא לא ניסתה "למכור"  לי הפעלה שלא מעניינת את הילד, היא חקרה וחקרה אודות הילד והילדים שאמורים להיות באירוע עד שהבינה בדיוק במה מדובר, במקצועיות מרובה תכננה הפעלה קסומה, מלאת פעילויות וחוויות אשר גרמה לילדים להיות פעילים ללא רגע דל- בדיווחים בקבוצת ההורים נמסר כי כל הילדים "נשפכו" באותו הערב ללא בעיה מהעייפות.




הנסיך היה "באובר" התרגשות באותו הערב ואסתי ניתבה איתו בין הטיפות, הייתה כל כך קשובה, כל כך סובלנית- כיף אמיתי.

אסתי הפעילה את הילדים בתנועה ללא הפסקה באמצע בהתלהבות יתרה ובמקצועיות גבוהה במיוחד, מלאת סבלנות וסובלנות, שמחה ואהבה- כיף גדול, הילדים כל כך נהנו (ובהחלט גם ההורים).




בתחילת הערב אסתי הכתירה את נסיך היום הולדת עם בגדיו של ספיידרמן - הדמות האהובה של הנסיך ולאורך כל האירוע הוא היה הקודקוד, אסתי הפעילה את הילדים בהפעלה קופצנית במיוחד, מלאה בשירים וריקודים, עם המון אביזרים משוקעים ופעילויות כיפיות במיוחד, חייבת לציין כי בסוף הערב הייתי כבר ממש מאוהבת בצמד.




לחברת תנועה לי יש מבחר הצעות בתחום האירועים: מתנפחים יבשים ורטובים, עמדות מולטימדיה ושולחנות משחק, דוכני מזון (בר מתוקים, ברד, סוכר, פופקורן, נקניקיות, שייק בר ועוד), הפקת ימי הולדת לפי נושאים- השרדות, הממלכה הקסומה אבירים ונסיכות,המרוץ נגד הזמן,יום הולדת לגו ועוד




הפעלות וסדנאות לקייטנות – בלוניאדה, עפיפוניאדה,סדנאות מחזור, מסביב לעולם, ימי ספורט, משחקים בטעם של פעם ועוד.

חוגגים בקרוב אירוע? מסיבות סוף שנה? חייגו לאסתי או שחר והזמינו הפעלה, אני כבר יודעת איזה הפעלות יהיו אצלנו במסיבות סוף השנה.

אסתי: 052-6699608
שחר: 054-2429524





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה