יום רביעי, 10 במאי 2017

ושוב פיצה דומינוס מפתיעה והפעם עם מיני משפחתית



בימים אלו הבית שלנו די חלוק, מחציתו שומר על תזונה נכונה ומחציתו ממשיך לחגוג עם מאפים ומטעמים, לכן האופציה של מיני משפחתית הוא מוצלח יותר ויותר עבורינו.

לאחרונה משיקה דומינוס פיצה מוצר ייעודי להזמנות בסניפים בלבד:Click & Collect - שלוש פיצות 'מיני משפחתיות' + שלוש תוספות ב-90 ₪ בלבד! גודל אידיאלי לא קטנה מידי כפיצה אישית אולם לא גדולה מידי כמשפחתית.

מהיום לא צריכים לחלוק את הפיצה - כל אחד יכול להזמין את הפיצה עם התוספות שהוא רוצה ללא חלוקה עם אחרים.

זו בדיוק הפיצה שאני שואלת : "איך לא חשבו על זה קודם"??



דומינו'ס פיצה, רשת המשלוחים המובילה בישראל, מרחיבה את אחיזתה ומקימה קו עסקי ייעודי לתחום הקניה במקום והאיסוף העצמי עם מוצרים חדשים והצעות ערך אטרקטיביות בסניפים בלבד. לצורך כך, הרשת משיקה את Click & Collect - שלוש פיצות מיני משפחתיות + שלוש תוספות במחיר אטרקטיבי במיוחד של כ-90 ₪ בלבד. Click & Collect מאפשר להזמין קומבינציות שונות של תוספות במחיר של כ-30 שקלים בלבד למגש 'מיני משפחתית'. המיני המשפחתית החדשה מציגה פיתוח של גודל חדש שלא היה עד כה ברשת דומינו'ס פיצה. הפיצה החדשה מגיעה בגודל של כ-11 אינץ' הנמצא בין משפחתית (14 אינץ') לאישית (8 אינץ') ומונה כ-6 משולשים 100% מוצרלה פריכים. 

אז השבוע בטרפת השבועית שלי בדרך הביתה עשיתי הזמנה דרך האפליקציה ותוך 15 דקות הפיצות החמות והטעימות במיוחד  כבר היו בדרכן אל משפחתי.











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה