יום שבת, 27 במאי 2017

מסעדת לה ביסטרו חולון

על מסעדת לה ביסטרו בחולון סיפרתי לכם כבר בעבר, מדובר במסעדה כיפית ומהנה עם תפריט מגוון ועשיר, האווירה במקום נחמדה, מוזיקת רקע מתנגנת , השירות מעולה (מאוד השתפר אגב) והאוכל טעים, הפעם הגענו לדגום מתפריט הקינוחים החדש שיש במקום- תפריט עשיר במיוחד אגב .

השבוע לאחר שבוע עמוס במיוחד בחרנו לצאת לדייט זוגי נטול ילדים, דאגות ומטלות ונהננו מקצת זמן איכות.




את הארוחה פתחנו עם לחם מטבלים בקטנה- לחמניית מחמצת המוגש עם זמן זית ובלסמי וטחינה- לחמניה קריספית, טעימה וחמימה:



כרובית בטחינה- פרחי כרובית מטוגנת בליווי סלסת עגבניות, בצל וטחינה- מנה קלילה, פרשית מאוד וטעימה להפליא (כבר הכנתי אותה לארוחת השישי):



למנות עיקריות הפעם החלטנו ללכת על תפריט ההמבורגרים של המקום- מדובר בהמבורגרים איכותיים, משקל כל קציצה כ-250 גרם, עשוי במידת העשייה המדוייקת, הכל נעשה במקום אפילו הלחמניות הרכות שסופגות את הרטבים ומיצי ההמבורגר- מצוין, כל המבורגר מוגש עם תוספת לבחירה: ציפס, סירות תפוחי אדמה או פירה וסלט ירוק/קצוץ.

אני בחרתי באמריקנו - מקסיקנו חריף! (לא מאוד)- בתוספת בצל סגול, חסה, עגבנייה, מלפפון חמוץ, גואקמולי, ציפוטלה ומיונז והזוגי בחר בפאט בוב- המבורגר טקסני עם ביצת עין, בצל סגול, חסה, עגבנייה, מלפפון חמוץ, פטריות ובצל מוקפצים, ברביקיו וזילוף של רוטב הבית- שניהם היו מצויינים.






קינחנו בעוגת גבינה אפויה ניו יורק שהוגשה עם קצפת- עוגה מצויינת, קלילה, קטיפתית ומפנקת:




לפני שאסיים חייבת לשתף אתכם, בכל יום ראשון מהשעה 17:00 מבצע מטורף על מבחר מנות שוות ביותר בלה ביסטרו בר! קנו מנה אחת וקבלו את השניה מתנה- המבצע כולל את מנות ההמבורגר, פסטות, חזה עוף, שווארמה עוף ושניצל- מבצע שווה במיוחד!!




הרוקמים 26, חולון
טלפון להזמנות- 053-9369073

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה