יום חמישי, 25 במאי 2017

לראשונה בישראל מאמונט mamOnet


לראשונה בישראל מאמונט mamOnet
אתר אינטרנט המרכז ייעוץ והדרכה אונליין להריון, לידה והורות- מיטב המומחים בתחום, להדרכות וייעוץ אישי או קבוצתי בחדרים וירטואליים.




בימים אלו ממש אני חוגגת יום הולדת 19 להורות, ביני לבין עצמי מידי שנה עושה חשבון נפש מה השתנה בי, מה השתנה בהיותי אם, בכל זאת כבר בעלת ותק ניכר.

לא אחת יצא לי לחשוב שאילו הייתי יכולה להתחיל את עידן ההורות עם הידע שיש לי היום זה היה חוסך לי המון, המון שאלות ללא תשובות, המון לילות ללא שינה, המון ביקורים מיותרים אצל הרופא ועוד ועוד.

בעידן שבו כמעט כולם מתקשרים דרך מסך המחשב או הנייד ואין טעם לבזבז זמן על נסיעות על מנת לקבל מידע ולהתייעץ עם מומחים בתחומי הריון, לידה והורות נולד אתר חדש בישראל מאמונט המרכז בתוכו את מיטב המומחים בתחום - ייעוציים והדרכות אונליין להריון לידה והורות- וזה עוד אחד מהדברים שאני אומרת איך לא חשבו עליו קודם? למה זה לא היה בתקופת היותי אם בחיתולים. 

מאמונט הינו אתר להורים, נשים בהריון ואחרי לידה המציע את מיטב המומחים בתחום, להדרכות וייעוץ אישי או קבוצתי בחדרים וירטואליים. החל מליווי הריון עם מיילדות, קורסי הכנה ללידה, ייעוץ הנקה, ייעוץ תזונה, יועצת משפחתית לטיפול בדיכאון וחרדה במהלך ההיריון ואחרי לידה, הדרכות לטיפול בתינוק ועוד מגוון נושאים ואנשי מקצוע מובילים בתחומם בדיוק בזמן ובמקום שמתאים לך.

מכל מקום בעולם ניתן להתחבר למערכת של האתר ולקבל מידע זמין 24/7 כל הייעוציים וההדרכות מתבצעים אונליין בחדרים וירטואליים ייעודיים באמצעות המחשב או הנייד. כך שאין צורך לצאת מהבית לכמה מפגשי קורס או לחכות לקביעת תור. כל שיש לעשות זה להיכנס לאתר, לבחור את המומחה הרצוי ואת הזמן המתאים ביותר עבורך ולקבל את כל המידע, הייעוץ וההדרכות בלייב.

הרעיון מאחורי האתר: ליאת רבינוביץ ולימור יניב הבינו את האתגר הניצב מול הורים אשר מחפשים את הצורך לקבלת תשובות באופן מיידי, נגיש ומוסמך. פיתחו את המערכת של מאמונט המבוססת על טכנולוגיה מתקדמת של לימוד מקוון ומאפשרת למשתמשים להיכנס לחדר וירטואלי ייעודי בו ניתן לראות ולשמוע את המומחה, לראות סרטונים ותמונות, להתכתב בצ'ט, להפעיל מצלמה דו כיוונית ולנהל שיח. המערכת מאפשרת לשמור על פרטיות מלאה במידת הצורך, באמצעות התחברות לחדר הווירטואלי מבלי להפעיל את המצלמה ומבלי להזדהות בשם מלא.

באתר מגוון רחב של ייעוציים פרטיים וקבוצתיים במגוון תחומים, בין היתר לחד הוריות, הורות לתאומים, הורות להט"בית, התפתחות תינוקות ופגים, ייעוץ שינה, תזונה בהריון ולאחר לידה, עיסוי תינוקות, טיפול להקלה על גזים ועוד מבחר הדרכות במחירי אינטרנט. ובנוסף מעניק האתר הרבה הדרכות ללא תשלום כשירות עבור ההורים שבדרך.

המומחים המובילים בתחומם נבחרו בקפידה לתת מענה והדרכות החל מרופאים, מיילדות, אחיות מוסמכות, יועצות הנקה, מומחיות משפחתיות, יועצות שינה, אחיות מוסמכות, דיאטניות קליניות, פיזיותרפיסטיות, מרפאות בעיסוק ועוד.

אתר מאמונט: https://www.mamonet.co.il/

מחירים 
הכנה ללידה רגיל קבוצתי 150 ש"ח. 
הכנה ללידה פרטי 450 ש"ח. 
הכנה לניתוח קיסרי פרטי 300 ש"ח. 
הכנה לניתוח קיסרי קבוצתי 150 ש"ח. 
ליווי מיילדת אישית לזוגות ולנשים בהריון - מפגש 150 ש"ח. 
עיסוי הפירנאום 50 ש"ח. 
הכנה להנקה קבוצתי הריון 50 ש"ח. 
הדרכה להנקה בחודשים הראשונים 50 ש"ח. 
אבחון ראשוני להנקה 70 ש"ח. 
ייעוץ הנקה דחוף- בהתנייה שעברה ייעוץ ראשוני 340 ש"ח. 
הדרכה להנקה פרטי הריון וגם ללידות חוזרות כרענון 230 ש"ח. 
הדרכה לטיפול בתינוק קבוצתי 150 ש"ח. 
הדרכה לטיפול בתינוק פרטי 250 ש"ח. 
הכנה להורות קבוצתי - הריון/אחרי לידה- הורות ראשוני בית ספר להורים מתחילים 180 ש"ח. 
ייעוץ שינה והורות פרטי- 300 ש"ח. 
ייעוץ שינה כולל אבחון+ תוכנית- שני מפגשים ללא ליווי- בשיטת לילה טוב- 450 ש"ח. 
ייעוץ תזונה לנשים בהריון או אחרי לידה 200 ש"ח. 
הדרכה לתזונת תינוקות בשנה הראשונה 50 ש"ח. 
ייעוץ פרטי התפתחות תינוקות 200 ש"ח. 
עיסוי תינוקות פרטי 200 ש"ח. 
עיסוי תינוקות קבוצתי 120 ש"ח. 
צעצועים התפתחותיים קבוצתי/פרטי 120 ש"ח. 
ליווי ותמיכה לחרדות בהריון ואחרי לידה 240 ש"ח. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה