יום שבת, 27 במאי 2017

מותג אופנת הילדים THE CHILDREN'S PLACE משיק את קולקציית הקיץ לילדים



מותג אופנת הילדים THE CHILDREN'S PLACE משיק את קולקציית הקיץ לילדים ולילדות בגילאי 0-14 ומציע מגוון פריטים במחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד. החל מפריטי קז'ואל נוחים ליום יום ב- 29.90 ₪ ועד פריטים אופנתיים וחגיגיים החל מ- 59.90 ₪.



אני זוכרת את שנותיהן הראשונות של בנותיי, אני נלהבת מכל חנות בגדים (בעיקר שילב אם להודות באמת), רכשתי אין ספור בגדים והוצאתי הון עתק על כל פריט ופריט, אם להודות באמת- כאב לב (וגם לכיס).

כאשר בתי השנייה גדלה העברתי את כל שקי הבגדים (בכאב לב מהפרידה) לחברותיי , הן היו בשמיים, קיבלו בגדים באיכות גבוהה, שמורים ונקיים, כשבני השלישי נולד הבטחתי לעצמי במהלך כל ההריון כי הפעם לא אשקיע סכומי עתק על בגדים דבר שחיש מהר התגלה כשטות גמורה, תמיד חשבתי ביני לבין עצמי "למה הבגדים חייבים להיות כל כך יקרים?" ושלא תטעו זה לא שאני אוהבת רק מותגים, אין מה לעשות הם פשוט שורדים הכי טוב, ניסיתי, בחיי שניסיתי חנויות שונות (זולות יותר, לא אפגע בהן ואומר את שמן) אך חיש מהר הבנתי שלאחר כביסה או שניים הם פשוט הופכים לסמרטוטים.

לפני מספר שנים הגיע לחנויות רשת הבגדים THE CHILDREN'S PLACE היישר מארצות הברית- מאז אני מבינה שאיכות, טיב ומחיר נמוך יכולים ללכת גם יחד- המחירים שלהם נמוכים יחסית לשוק, באיכות גבוהה וגם לאחר כביסות רבות הם ברמה גבוהה ונשמרים מצויין.

קולקציית הקיץ מרעננת, עשירה ומשלבת טרנדים בולטים ומובילים בעולם הילדים והתינוקות תוך שמירה על מראה אופנתי ומיוחד לצד נוחות והתאמה לצרכיו השונים של הילד.


Girls

כל הפריטים שהיא אוהבת בלוק מיוחד וטרנדי!

קולקציית הבנות מציעה מגוון שמלות לכל מטרה, החל משמלות חגיגיות עם מלמלות או שמלות טריקו קז'ואל ליום יום. חצאיות במגוון גזרות טרנדיות וחולצות תואמות, אוברולים נוחים וקלילים במגוון הדפסים קייצים של פירות טרופיים ופרחים. חולצות עם הדפסים מיוחדים למראה אופנתי ומשודרג. מכנסיים קצרים עם דפוסים שונים או חלקים בשלל צבעים קייצים וטייצים צבעוניים. בנוסף מגוון רחב של בגדי ים שלמים או ביקיני בצבעים מתוקים.


לקבלת TOTAL LOOK מגוון אקססוריז: כפכפים, סנדלים, כובעים, תיקים, אביזרי שיער ומבחר נרתיקים למשקפי השמש.



מידות BIG GIRLS: 4-14
מידות TODDLER GIRLS: 5T-12M

חולצות החל מ- 39.90 ₪ | טייצים החל מ- 39.90 ₪ | שמלות החל מ- 59.90 ₪ | מכנסיים קצרים - 39.90 ₪ אוברולים קצרים החל מ - 59.90 ₪ | נעליים החל מ - 24.90 ₪


Boys

קולקציה מגניבה ונוחה לקיץ החם!

קולקציית הבנים כוללת מבחר חולצות T מסוגננות וצבעוניות, גופיות ומכנסיים תואמים במראה ספורטיבי. חולצות מכופתרות חגיגיות עם דפוסי משבצות או חלקות, חולצות פולו בצבעים קלאסיים ומבחר מכנסיים קצרים בגזרת דגמ"ח וצ'ינו בסגנון ספורטיבי או אלגנטי. בנוסף מגוון רחב של בגדי ים צבעוניים וחולצות נגד שמש. 



לקבלת TOTAL LOOK מגוון אקססוריז: כובעים, סנדלים, כפכפים ומשקפי שמש.



מידות BIG BOYS: 4-14
מידות TODDLER BOYS: 5T-12M

חולצות החל מ- 29.90 ₪ | חולצות פולו החל מ- 34.90 ₪ | מכנסי קצרים החל מ- 29.90 ₪ 
ג'ינסים החל מ - 79.90 ₪ | בגדי ים (חלק עליון או תחתון) החל מ - 69.90 ₪| נעליים החל מ- 24.90 ₪



Newborn

ביגוד ראשוני, מעוצב ונעים לרך הנולד! 



קולקציית NEWBORN מאופיינת במראה מתוק, עליז וקייצי המשלב פסים, פרחים, הדפסי חיות ונקודות תוך הקפדה על איכות ורכות הבדים לנוחות מרבית.

הקולקציה כוללת מגוון סטים לבנים ולבנות, אוברולים אופנתיים במבחר אורכים, שמלות מתוקות ונעימות, חצאיות, בגדי גוף עם דפוסים מדליקים ומכנסי אריג ארוכים תואמים, טייצים, פיג'מות ובגדי ים.



לקבלת TOTAL LOOK, מגוון אקססוריז: נעליים, גרביים, אביזרי שיער וכובעים.
מידות: 18M - 0 
סטים אופנתיים החל מ- 99.90 ₪ | מכנסיים החל מ- 29.90 ₪ | אקססוריז החל מ- 24.90 ₪






קולקציית בגדי הים של רשת האופנה THE CHILDREN'S PLACE מציגה מגוון דגמים וגזרות לילדות וילדים העשויים מבדים החוסמים את קרני השמש להגנה מירבית. 

קולקציית בגדי הים לבנות כוללת בגדי ים שלמים ובגזרת ביקיני.
צבעים בולטים בקולקציה הם סגול, ורוד, תכלת עם הדפסים שונים מבדים מסנני קרינה.                                       

מידות BIG GIRLS: 4-14 
מידות TODDLER GIRLS: 5T-12M 

טווח מחירים: בגדי ים החל מ- 89.90 ₪ 




קולקציית בגדי הים לבנים משלבת מכנסי גלישה בסגנון ספורטיבי ובהדפסים קיציים במבחר צבעים בולטים ושמחים כמו כחול, כתום, אפור וגם הם מבדים מסנני קרינה. 

מידות BIG BOYS: 4-14 
מידות TODDLER BOYS: 5T-12M 

טווח מחירים: החל מ- 79.90 ₪ 




להשלמת הלוק ניתן למצוא מגוון רחב של אביזרי חוף משלימים לילדים וילדות, בהם: כובעים, כפכפים ומשקפי שמש.
טווח מחירים: 
כובעים: 49.90 ₪ | כפכפים החל מ- 24.90 ₪ | משקפי שמש 24.90 ₪ 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה